מיתוג עסקי | עיצוב לוגו | משרד מיתוג | ג'נסיס - בלוג

21 שאלות שאתם חייבים לשאול בנוגע לדף הנחיתה

המומחים שלנו רוצים שאתם תשאלו את עצמכם מספר שאלות, ובכך תבינו האם העמוד נחיתה שלכם הולך להביא לכם לקוחות או לא.
  1. האם דף הנחיתה שלכם מספק מספר הצעות בכדי שהמבקר יוכל לבחור ביניהן?
  2. האם דף הנחיתה שלכם מקבל טראפיק ממקום ספציפי? (לדוגמא: קמפיין PPC או קמפיין פייסבוק)
  3. האם אתה חושב שמרבית המבקרים בדף הנחיתה שלכם מחפשים את מה שאתה מציע?
  4. האם דף הנחיתה שלכם מציג צילום מסך, הדגמה או אפילו סרטון של מה שאתה מציע?
  5. האם ישנה כותרת גדולה וברורה אשר מתארת את היתרון של המוצר או של החברה?
  6. האם לאף הנחיתה שלכם יש רשימה של הטבות (לא יתרונות) כבר בפסקה הראשונה?
  7. האם דף הנחיתה שלכם ארוך במיוחד או נפרס על שני עמודים או יותר?
  8. האם אתם מציעים משהו במתנה בעמוד הנחיתה שלכם?
  9. האם יש בדף הנחיתה יותר מקריאה אחת לפעולה? (לחץ כאן, התקשר עכשיו , השאר פרטים עכשיו וכו')
  10. האם הקריאה לפעולה ברורה וגדולה יותר משאר האלמנטים שנמצאים בעמוד?
  11. האם הצבע של הקריאה לפעולה שונה משאר הצבעים בעמוד?
  12. האם הקריאה לפעולה שלכם מציגה טקסט אחר מאשר הדוגמאות הגנריות? (שלח, השאר פרטים, התקשר)
  13. האם הקריאה לפעולה שלכם נמצאת בראש העמוד או בתחתית העמוד?
  14. האם לעמוד הנחיתה יש יותר משלושה קישורים יוצאים המפנים לאתרים אחרים או לאתר הראשי?
  15. האם הקריאה לפעולה והטקסט של היתרונות נמצאים אחד ליד השני?
  16. האם בכדי ליצור קשר צריך לעבוד לעמוד אחר?
  17. האם בכדי ליצור קשר צריך למלא טופס ארוך במיוחד?
  18. האם בדף הנחיתה יש המלצות של לקוחות או לוגואים של לקוחות קיימים?
  19. האם דף הנחיתה שלכם מציג הוכחה להצלחות? כמו עליה במכירות וכו'.
  20. האם אתם מציגים בדך הנחיתה אייקונים המאשרים כי האתר בטוח ומעלים את אמינות הדף?
  21. האם דף הנחיתה שלכם נמצא בקישור מוגן? HTTPS
טוב, אנחנו יודעים לעשות את העבודה שלנו. אם אתם רוצים שאנחנו נבנה לכם עמוד נחיתה שיביא לקוחות. צרו איתנו קשר עכשיו! 
 
צור קשר
לפגישת ייעוץ ללא התחייבות
ולקבלת חומר שיווקי
השאר פרטים עכשיו>>>
 
03-5361513 ניתן ליצור קשר
גם בטלפון