מיתוג ובניית שפה – שוק אלנבי תל אביב

הלקוח: דוכני אוכל מודרניים ואותנטיים בשוק אלנבי תל אביב
האתגר: מיתוג חמישה דוכני מזון הממוקמים בשוק אלנבי החדש, שמייצג את לב ליבה של תל אביב הישנה והחדשה, שם נפגשים המודרני והאותנטי למסיבת טעמי רחוב מחומרי גלם איכותיים בלבד. מקסיקני לוהט ואותנטי, גריל ונקניקיות בניחוח וינטג’, מעדניית בוטיק יוקרתית, עוף שמפגיש בין מזרח ומערב וטעמים ים תיכוניים מסעירים- כל דוכן מזון נדרש לעבור תהליך מיתוג בפני עצמו. כמו כן, היה צורך לבדל כל דוכן מהאחרים ויחד עם זאת, לשמור על הקו המיתוגי המוביל של שוק אלנבי החדש.
התהליך: לפני בחירת השפה המיתוגית לכל דוכן, בוצע איסוף נתונים לפרויקט, תוך ניתוח הסביבה התחרותית,
מאפייני האזור הגיאוגרפי ומיקום הדוכנים, חזון השוק, קהל היעד שצפוי לבקר בו ועוד,
במטרה לאגד את כולם יחד לשפה “אוניברסאלית”, ששואבת את כוחה מאחדות המותגים השונים ומתבססת
על הארד קור של ההווי התל אביב. לכן, הצלחת הפרויקט, על חמשת המותגים שעמדו לקום בו,
היתה תלויה ביכולת היצירתית לדבר בשפה ויז’ואלית שתגרום לקהל לאכול עם העיניים ולהתאהב,
עוד הרבה לפני שנותנים ביס. הקרב על לב הלקוחות עמד במרכז האסטרטגיה השיווקית יחד עם השאלה “מה בא לי?”,
שקיבלה פתרון מובהק באמצעות מיתוג, סלוגנים ומעטפת מוצרי הפרינט.
התוצאה: בהתאם לרוח שוק המזון אלנבי ולדוכני הבוטיק הייחודיים שהוא מציע, עוצב לוגו לכל דוכן, שעל בסיסו נבנו בהמשך עיצובי תפריטים, אריזות, ניירת, שילוט ועוד. ערכת המיתוג התחילה להבנות מצילום תמונות רחוב, ספיגת האווירה ותירגום גרפי של סממנים מההווי הקיים,
העבר והעתיד. לכל דוכן נבנתה אסטרטגיית מסרים ושיווק, על מנת למצב ולבדל את הדוכנים,
כך שהאופי של כל אחד מהם יעמוד בחזית העיצובים ויצליח בעזרת יצירתיות וכישרון רב, להעביר את הניחוחות
ובעיקר את החשק והתשוקה לבאים ולשבים. שימוש מוגבר באינפוגרפיקה, אייקונים ופונטים וינטג’ים ומודרניים,
עם נגיעות של שורשים ונוסטלגיה, הצליחו לתת לכל לוגו סקסיות משלו. לאחר מכן, נעשה בהם שימוש חוזר בורסיות שונות
בעיצוב מוצרי מעטפת למותג. יחד עם כמות הצבע והטעם שהביאו תמונות המאכלים ושמות המותגים, נוצרו רוגע וחדות מסרים,
בעזרת סלוגנים קצרים וממוקדים ובשימוש בצבעי אדמה וטבע קרים, כגון שחור, חום וירוק שנתנו קונטרה “לתבלון” העז של השוק והמיתוג. פרויקט שכיף לקום אליו בבוקר וכיף לראות מול העיניים בלילה. בילוי, פאן, תל אביב,
מודרני ושורשי- המיתוג הצליח בענק!
רוצים להכיר את המעצבים שאחראים על מיתוגי ענק שמייצרים משמעות ושינוי?  

מיתוגים נוספים

רוצים לשתף את זה?

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513