כך תפעל כדי להעביר מסרים בצורה מיטבית לקהל המטרה- תקשורת שיווקית משולבת (תהליך, מודל ותכנון)
מהי תקשורת שיווקית משלבת: תמהיל השיווק ותמהיל התקשורת: תקשורת שיווקית משולבת – IMC , היא מכלול הפעולות ואמצעי התקשורת בהם ניתן להשתמש על
מהי תקשורת שיווקית משלבת: תמהיל השיווק ותמהיל התקשורת: תקשורת שיווקית משולבת – IMC , היא מכלול הפעולות ואמצעי התקשורת בהם ניתן להשתמש על
ערוץ הפצה ומושגים מרכזיים: על מנת להגיע לצרכן הסופי, משתמש היצרן בגורמי ביניים. ככל שכמות גורמי הביניים גדולה יותר כך המחיר לצרכן גבוה יותר.
המשתנים המשפיעים על קביעת מחיר המוצרים שלך: מחיר המוצר נקבע ע”י עלויות, מתחרים, מיצוב, ערך וביקוש, והוא מורכב במהותו מתמחיר – המחיר נקבע עפ”י
המותג : מוצר + תג המותג הוא שם, סימן, סמל, המיועד לזיהוי הסחורות ו\או השירותים של מוכר יחיד או של קבוצת מוכרים; זהו מוצר
קודם כל עליך להבין: מהם מאפייני המוצרים שלך ומה סיווגם – מוצר – מוצר הוא כל דבר שניתן להציעו לשוק לצרכי תשומת לב, רכישה,
יצירת יתרון תחרותי מול מתחרים באמצעות בידול: בידול – בניית מערך של הבדלים משמעותיים המייחדים את ההצעה השיווקית של הפירמה ממוצרי המתחים. למותג בעל
מושגים עיקריים שחייב להכיר התפיסה השיווקית מזהה את קהל המטרה ואת צורכי הצרכן, וחותרת לסגור את הפער בין הרצוי למצוי. עפ”י התפיסה השיווקית יש
מערכת המידע השיווקי מידע שיווקי הינו אוסף של נתונים מאורגנים ומנותחים בצורה בעלת משמעות. המידע השיווקי הינו חיוני משום שהוא עוזר למנהלים לחוש את
דבר ראשון: הכר את הסביבה השיווקית שלך והצב יעדים – מודל סווט מודל סווט הינו מנגנון עיקרי לאיסוף נתונים מסביבתה השיווקית של הפירמה, באמצעותו ניתן