אופטימיזציה – חלק א’

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

 

 אופטימיזציה – ייבוא המרות מגוגל אנליטיקס לגוגל אדס

 

תהליך ביצוע מעקב ההמרות בגוגל אדס

1 .לוחצים על כלים והגדרות.

2 .לוחצים על המרות תחת הכותרת של מדידה.

3 .לוחצים על +.

4 .לוחצים על ייבוא.

5 .לוחצים על גוגל ניתוחים אנליטיים (Analytics Google).

6 .לוחצים על המשך.

7 .במקביל, נכנסים ל-Analytics Google :

א. לוחצים על מנהל המערכת.

ב. לוחצים על קישור ל-Ads Google .

ג. לוחצים על קבוצת חשבונות מקושרים חדשה.

ד. מסמנים ב-✓ את החשבון הרלוונטי.

ה. לוחצים על המשך.

ו. מעבירים את Data Site Web All למצב מופעל.

ז. לוחצים על סיים.

8 .חוזרים לדף בו היינו בגוגל אדס ומרעננים את העמוד.

9 .כעת, מופיעים לנו כלל סוגי ההמרות במודעות שלנו אחריהן אנו יכולים לעקוב.

10 .מסמנים ב-✓ את סוגי ההמרות אחריהן אנו מעוניינים לעקוב במקרה שלנו, (כלל ההמרות מלבד שיחת טלפון).

11 .לוחצים על המשך.

12 .לוחצים על סיום.

 

הוספת תצוגת המרות למעקב בחשבון גוגל אדס

 

על מנת לעקוב אחר ההמרות בדף הבית של גוגל אדס, נבצע את הפעולות הבאות:

1 .לוחצים על קמפיינים בתפריט הימני.

2 .לוחצים על עמודות (בצד שמאל מעל טבלת הקמפיינים).

3 .לוחצים על שינוי עמודות.

4 .מסמנים ב-✓ את הקטגוריות – המרות, עלות/המרה ו-שיעור ההמרה.

5 .לוחצים על אישור.

6 .כעת, נוכל לראות את המידע על ההמרות שלנו בטבלת המעקב בדף הבית.

 

 

 אופטימיזציה – הטמעת מספר טלפון וירטואלי באתר

 

מספר טלפון וירטואלי באתר

אנו מעוניינים לבצע מעקב אחר כלל ההמרות שמתקבלות מהמודעות שלנו. אולם, כאשר לקוח נכנס לאתר שלנו דרך מודעה, מוצא את מספר הטלפון, כותב את המספר בטלפון שלו ומחייג, איננו יכולים לדעת שהוא הגיע לאתר דרך המודעה. על כן, אנו מעוניינים להטמיע באתר שלנו מספר טלפון וירטואלי, שהינו מספר שונה ממספר הטלפון הרגיל שלנו, כך שנוכל לדעת אילו שיחות טלפון הגיעו כתוצאה מכניסה לאתר דרך מודעה, ולבצע מעקב אחר ההמרות שלנו בצורה מסודרת.

 

תהליך הטמעת מספר טלפון וירטואלי באתר

1 .לוחצים על כלים והגדרות.

2 .לוחצים על המרות.

3 .לוחצים על +.

4 .לוחצים על שיחת טלפון.

5 .לוחצים על שיחות אל מספר טלפון באתר שלך.

6 .לוחצים על המשך.

7 .מתחילים להגדיר את ההמרה:

א. שם ההמרה: שיחת טלפון מאתר.

ב. ערך ההמרה: בוחרים ב אין להגדיר ערך לפעולת ההמרה הזו (מאחר שלא כל שיחת טלפון מובילה לערך כספי אחיד/בכלל).

ג. ספירה: אחת (משמע, כל לקוח ייספר כהמרה אחת, בין אם הוא התקשר פעם אחת ובין אם הוא התקשר מספר פעמים. אם מעוניינים לספור כל שיחת טלפון בנפרד, מסמנים את כולן).

ד. משך שיחה: 5 שניות (משך ההמרה מגדיר מה הוא אורך השיחה המינימלי שנחשב להמרה).

ה. חלון ההמרות: 30 ימים חלון ההמרות מגדיר מה הוא משך הזמן המקסימלי במסגרתו המרה של הלקוח נחשבת להמרה שהתבצעה דרך גוגל אדס. משמע, אם לקוח נחשף למודעה היום וביצע את ההמרה לאחר 29 ימים, גוגל תחשיב

את ההמרה במעקב ההמרות שלנו(.

ו. לכלול בהמרות: כן.

ז. מודל ייחוס: קליק אחרון (מודל ייחוס מגדיר לאילו מההקלקות של המשתמש אנו נותנים קרדיט בעת ביצוע ההמרה. לדוגמא, אם לקוח הקליק על 3 מודעות וביצע המרה לאחר ההקלקה על המודעה ה- 3 ,האם לתת קרדיט למודעה הראשונה/האחרונה/לשלושתן במידה שווה וכו’).

ח. לוחצים על שמירת ההמרה.

ט. לוחצים על אוסיף את התג בעצמי (במידה ואנו מעוניינים שמנהל האתר יוסיף את התג נלחץ על לשלוח את התג במייל).

י. על מנת לדעת האם התג כבר מוטמע באתר שלנו, נכנס לאתר ונבדוק זאת באמצעות תוסף הנקרא Analytics Tag Google( מורידים את התוסף, נכנסים לאתר, לוחצים על התוסף ובודקים האם תג השיחות מופיע ברשימה).

יא. מאחר שהתוסף לא מוטמע באתר, נבחר באפשרות – תג המעקב ברמת האתר

לא מותקן בכל דפי ה-HTML שלך.

יב. מעתיקים את הקוד המצורף.

יג. נכנסים לאתר שלנו.

 

יד. מטמיעים את הקוד ב- Header של התבנית בין ה-Head ל-Head( כזכור, ניתן לבקש ממנהל האתר לעשות זאת במקומנו).

טו. מספר הטלפון שלי כפי שהוא מופיע באתר: מקלידים את המספר (חשוב לשים לב להקליד את המספר כפי שהוא מופיע בקוד של האתר ולא כפי שהוא מופיע כלפי חוץ למשתמשים).

טז. מעתיקים את הקוד המצורף.

יז. מטמיעים את הקוד ב-Header בשורה שאחרי הקוד הקודם שהטמענו.

יח. לוחצים על הבא.

יט. לוחצים על סיום.

כ. חוזרים אל האתר שלנו, ומוודאים דרך ה-Analytics Tag Google שהתג התווסף.

 

אולי תתעניין להמשיך לקרוא את חלק ב’ של המאמר – אופטימיזציה

 

בג’נסיס אנחנו אלופים באופטימיזציה ובונים לך אסטרטגיה שיווקית המתאימה בדיוק לעסק שלך, מתמחים במדיהמיתוג עסקי, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק, ניהול קמפיינים ב Outbrain,  קידום אורגני ובניית אתרים אם ברצונכם לקדם את העסק פנו אלינו עוד היום.

 

 

תוכן עניינים

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 077-9972792