איך לבנות קהל רימרקטינג – חלק ב’

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

איך לבנות קהל רימרקטינג

עריכת קהלים, הוספת רשימות משולבות ובדיקת השפעת הקמפיין על ההמרות באתר

 

עריכת קהלים והוספת רשימות משולבות – הנחיות פעולה

1 .נכנסים לגוגל אדס.

2 .לוחצים על קהלים.

3 .לוחצים על עריכה (אייקון של עיפרון).

4 .לוחצים על עריכת קהלים.

5 .משנים את הקהל בהתאם לצורך. ניתן להוסיף רשימות, להוריד רשימות וכו’.

 

בדיקת השפעת הקמפיין על ההמרות באתר

על מנת לבדוק האם הקמפיין הוביל לתוצאות משמעותיות, נבחן את טבלת הנתונים שלנו בגוגל אדס:

1 .נכנסים לגוגל אדס.

2 .לוחצים על קמפיינים.

3 .בוחרים את הקמפיין הרלוונטי.

4 .נבחן את ההבדלים בין קבוצות המודעות השונות של הקמפיין, בהתאם לקריטריונים השונים המופיעים בטבלה, לדוגמא:

א. חשיפות הניתנות לצפייה – חשיפות למודעה, בהן הלקוח ראה מעל %50 מהמודעה.

ב. חשיפות – חשיפות למודעה, גם אם הלקוח ראה רק חלק קטן מהמודעה בלבד.

ג. עלות ממוצע לאלף חשיפות הניתנות לצפייה.

ד. שיעור קליקים.

ה. המרות.

על מנת להבין האם הנתונים שאנו רואים משקפים תנועה איכותית, נבחן את הנושא גם בגוגל אנליטיקס:

1 .נכנסים לגוגל אנליטיקס.

2 .בוחרים באותו טווח זמנים אותו בחנו בגוגל אדס.

3 .בתפריט הימני, תחת הקטגוריה של צירוף משתמשים, נבחר ב- גוגל אדס ולאחר מכן בקמפיינים.

4 .כעת, נבחן את הקריטריונים השונים:

א. קליקים.

ב. מחיר.

ג. משתמשים.

ד. המרות (ניתן לסנן לפי יעדים ספציפיים).

ניתן לראות כי בשלב הזה, כלל הקמפיינים לא הובילו להמרות. עם זאת, בזמן שהקמפיינים היו באוויר, בוצעו 7 המרות באתר. בשלב זה, קשה לנו להוכיח קשר בין ההמרות שבוצעו לבין הקמפיינים. על מנת לבחון האם אכן יש קשר בין ההמרות שבוצעו לבין הקמפיינים, נבצע את הבדיקה הבאה:

5 .לוחצים על המרות בתפריט הימני.

6 .לוחצים על משפכים מרובי ערוצים.

7 .לוחצים על המרות בסיוע.

8 .לוחצים על מקור/אמצעי הגעה לאתר.

גם כאשר אנו בוחנים המרות בסיוע, ניתן לראות כי הקמפיינים לא סייעו לאף אחת מן ההמרות שהתרחשו. עם זאת, הקמפיין רץ במשך ימים בודדים בלבד, וזהו לא טווח זמנים ארוך מספיק לפיו ניתן לבחון קמפיין. נשוב לבחון את הערכיות שלו בעוד כחודש.

איך לבנות קהל רימרקטינג

מיקומי מודעות

ניתן לבחון היכן הופיעו המודעות שלנו עד כה:

1 .נכנסים לגוגל אדס.

2 .נכנסים לקמפיין.

3 .לוחצים על מיקומי מודעות.

4 .לוחצים על איפה המודעות שלך הופיעו.

5 .כעת ניתן לראות את רשימת האתרים בהם המודעות שלנו הופיעו.

 

 

אולי תתעניין לקרוא גם על המאמר – איך תפרסם את העסק שלך

 

בג’נסיס אנחנו עוסקים יום יום בבניית קהלים ובנוסף בונים לך אסטרטגיה שיווקית המתאימה בדיוק לעסק שלך, מתמחים במדיהמיתוג עסקי, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק, ניהול קמפיינים ב Outbrain,  קידום אורגני ובניית אתרים אם ברצונכם לקדם את העסק השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

 

 

תוכן עניינים

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 077-9972792