איך לבנות קמפיין מוצלח לעסק שלך – חלק א’

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

 

קמפיין בגוגל

שלבים להקמת קמפיין חדש

1 .נכנסים למסך הראשי של גוגל Ads .

2 .לוחצים על קמפיינים.

3 .לוחצים על + ואז על קמפיין חדש.

4 .בוחרים את יעד הקמפיין. למשל, אם נרצה לקדם הרשמות לקורסים, נבחר ביעד של קידום לידים.

5 .בוחרים את סוג הקמפיין מתוך האפשרויות המוצגות, במקרה זה, (של הרשמות לקורסים) נבחר בקמפיין ברשת החיפוש.

6 .בוחרים אילו פעולות של הלקוחות יובילו להשגת היעד. במקרה זה, נבחר בקריטריונים הבאים:

א. ביקורים באתר (מכניסים את כתובת האתר).

ב. שיחות טלפון (מכניסים את מספר הטלפון של החברה).

ג. מילוי טפסים לפרטי לידים.

7 .לוחצים על המשך.

8 .בוחרים שם לקמפיין (במקרה זה, השם שנבחר: הרשמה לקורסים דיגיטליים).

9 .בוחרים רשתות – ( בקמפיין חיפוש מומלץ לרוב לבחור ברשת החיפוש בלבד ולא לבחור בנוסף ברשת המדיה).

10 .לוחצים על הצגת הגדרות נוספות.

11 .בוחרים תאריכי התחלה וסיום לקמפיין (לא חובה לציין תאריך סיום).

12 .אפשרויות URL – (נרחיב במאמרים הבאים).

13 .הגדרת מודעות דינמיות לרשת החיפוש – (נרחיב במאמרים הבאים).

14 .מיקומים – בוחרים בפני מי המודעות יחשפו:

א. בכל העולם.

ב. בישראל. זוהי האפשרות בה נבחר בקמפיין זה.

ג. במיקום אחר – ניתן לבחור מיקומים ספציפיים בהם תופיע המודעה, כדוגמת עיר בארץ. אם מעוניינים שהמודעה תופיע גם בסביבה הקרובה לאותה העיר ולא רק בעיר עצמה, לוחצים על חיפוש מתקדם בוחרים ברדיוס ומזינים את שם העיר הרלוונטית. אם רוצים לשנות את גודל הרדיוס שמופיע באופן אוטומטי לוחצים על העיפרון ובוחרים את גודל הרדיוס בו אנו מעוניינים. אם מעוניינים להוציא עיר מסוימת שנמצאת בתוך הרדיוס לוחצים על מיקום מקלידים את שם העיר אותה רוצים להוציא ולוחצים על החרגה מהמיקוד. 

15 .שפות – בוחרים את השפות הרלוונטיות ללקוחות שלנו. מאחר שמילות המפתח בהן אנו מתכוונים להשתמש יהיו בעברית בלבד, השפה הרלוונטית ממילא היא עברית. אולם, ניתן להשאיר ארבעת השפות בהן נהוג לעשות שימוש בישראל: עברית, אנגלית, ערבית ורוסית.

16 .קהלים – בחירת קהלים אינה רלוונטית לקמפיין חיפוש. כאשר נלמד לתכנן קמפיין מדיה נעשה שימוש באופציה זו ואף נלמד להשתמש באופציית ה- Remarketing שנמצאת תחתיה.

17 .תקציב – בוחרים את תקציב הקמפיין היומי (התקציב החודשי חלקי 4.30).

PPC

18 .הצעת מחיר – במקרה זה, נבחר מחיר לקליקים (PPC). לוחצים על הגדרה של הצעת מחיר מקסימלית לקליק ומקלידים את מחיר הקליק המקסימלי אותו מוכנים לשלם.

19 .תזמון הצגת המודעות – ניתן לבחור באילו ימים ובאילו שעות המודעות יוצגו, (במידה ורוצים ליצור, לדוגמא, קמפיין שומר שבת).

20 .סבב מודעות – ניתן לאשר לגוגל לבחור את המודעות המוצלחות ביותר מבין מאגר המודעות שלנו, בהתאם לאחוזי ההמרות שלהן. (בדרך כלל בוחרים באופציה -ללא אופטימיזציה, על מנת להשאיר לנו את השליטה על בחירת התמונות).

21 .תוספות של מודעות – (נרחיב במאמרים הבאים).

22 .תוספי השארת פרטים- לידים, (נרחיב במאמרים הבאים).

23 .לוחצים על שמירה והמשך.

 

אולי תרצה להמשיך לחלק ב’ של המאמר – איך לבנות קמפיין מוצלח לעסק שלך

 

בג’נסיס אנחנו בעלי ניסיון של שנים בהקמת קמפיינים בגוגל  ובונים אסטרטגיה שיווקית המתאימה בדיוק לעסק שלך, מתמחים במדיה, מיתוג עסקי, פרסום בפייסבוק, קידום אתרים בגוגל, ניהול קמפיינים ב Outbrain, ובניית אתרים אם ברצונכם לקדם את העסק פנו אלינו עוד היום.

תוכן עניינים

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 077-9972792