איך לבנות קמפיין מוצלח לעסק שלך – חלק ב’

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

אולי תרצה להתחיל מחלק א’ , חלק ב’ של המאמר – איך לנהל קמפיין מוצלח לעסק שלך

קמפיין מוצלח

הקמת קבוצות מודעות ומחקר מילות מפתח

קבוצת מודעות

מהי קבוצת מודעות? בקבוצת המודעות אנו מרכזים את ביטויי המפתח שאנחנו רוצים שישמשו כטריגר להפעלת המודעה. תחת כל קמפיין, אנו יכולים ליצור כמה קבוצות מודעות שאנחנו רוצים. מספר קבוצות המודעות שניצור בפועל יהיה בהתאם לצורך שלנו ולמחקר מילות המפתח שנבצע.

הגדרת קבוצת מודעות לקמפיין:

1 .נכנסים לקמפיין הרלוונטי עליו אנו רוצים לעבוד (ניתן לוודא בשורה העליונה בה

כתוב: כל הקמפיינים < שם הקמפיין המבוקש).

2 .לוחצים על קבוצת מודעות בסרגל הכלים הימני.

3 .לוחצים על +.

4 .בוחרים את סוג קבוצת המודעות. כרגע נבחר ב- רגילה (במאמרי ההמשך נדבר על קבוצת מודעות דינמית).

5 .בוחרים שם לקבוצת המודעות ומקלידים את מילות המפתח הרצויות. כיצד נדע מהן מילות המפתח הרצויות?

מחקר מילות מפתח בעת ביצוע מחקר מילות מפתח אנו יכולים להבין מהו נפח החיפושים החודשיים עבור כל ביטוי ולהבין מהי הדרך הנכונה למיון המילים לקבוצות מודעות שונות. חלוקה נכונה של המילים תסייע לנו להתאים את מילות המפתח לקבוצה הנכונה, וכך לבנות מודעות בעלות התאמה גבוהה יותר. ככל שהקשר בין מילות המפתח לטקסט של המודעה יהיה חזק יותר כך ציון האיכות יהיה גבוה יותר. על כן, חלוקה נכונה של מילות מפתח תהיה לפי נושאים. 

איך לנהל קמפיין מוצלח

שלבים לביצוע מחקר מילות מפתח

1 .לוחצים על כלים והגדרות.

2 .תחת לשונית ‘תכנון’ לוחצים על הכלי לתכנון מילות המפתח.

3 .לוחצים על קבלת נפח חיפוש ותחזיות.

4 .מקלידים את מילות המפתח אותן אנו מעוניינים לבדוק.

5 .לוחצים על חיפוש מילות מפתח.

6 .המערכת תציג לנו תחזית כללית (עלות, כמות הקלקות, כמות חשיפות, מיקום ממוצע בדף וכו’). חשוב להדגיש כי מדובר בתחזית תיאורטית בלבד ולא ניתן להסתמך עליה באופן ודאי.

7 .בטבלה התחתונה ניתן לראות תחזית נפרדת לגבי כל אחת ממילות המפתח.

8 .חוזרים לכלי לתכנון מילות המפתח (סעיף 2).

9 .לוחצים על רוצה לגלות מילות מפתח חדשות?

10 .מקלידים את מילות המפתח הרלוונטיות, מגדירים שפה (למשל עברית) ומיקום (למשל ישראל).

11 .לוחצים על הצגת תוצאות.

12 .בטבלה שמתקבלת ניתן לראות בחלק העליון את הניתוח עבור מילות החיפוש שסיפקנו )ממוצע חיפושים, רמת תחרות, הצעות מחיר וכו'(, ובחלק התחתון רעיונות למילות מפתח רלוונטיות נוספות.

13 .בשלב הבא, בוחרים מתוך הרשימה את כלל מילות החיפוש שיש ביניהן קשר חזק (מסמנים אותן ב- ✓ בריבועים שבצד ימין). אלו קבוצות המודעות שנבנו עבור ההדגמה שלנו:

א. קורס בניית אתרים, קורס פיתוח אתרים, קורס בניית אתרים אונליין, בניית אתרים קורס, קורס בניית אתרים מחיר, קורס בניית אתרים באינטרנט, קורס בניית אתרי אינטרנט.

ב. קורס וורדפרס, קורס וורדפרס מקצועי, לימוד וורדפרס, קורס בניית אתרים וורדפרס, קורס wordpress ,קורס וורדפרס אלמנטור.

ג. קורס קידום אתרים, קידום אתרים קורס, לימוד קידום אתרים, לימודי קידום אתרים, קורס קידום אתרים אונליין, קורס קידום אתרים מחיר, קורס קידום אתרים בגוגל, ללמוד קידום אתרים, קידום אתרים לימודים, לימודי קידום אתרים ושיווק באינטרנט, קורס קידום אתרים באינטרנט, קורס קידום אתר, קורס קידום בגוגל.

ד. קורס SEO ,קורס קידום אתרים אורגני, SEO קורס, לימודי SEO ,קורס SEO אונליין, קורס SEO מומלץ, קורס קידום אתרים SEO ,קורס קידום אורגני.

14 .לוחצים על תכנן ואז על קמפיין קיים.

15 .בוחרים בקמפיין הרלוונטי מתוך רשימת הקמפיינים.

16 .לוחצים על צור קבוצת מודעות חדשה, נותנים לה שם רלוונטי (לדוגמא, עבור קבוצה א’: קורס בניית אתרים; עבור קבוצה ב’: קורס וורדפרס; עבור קבוצה ג’: קורס קידום אתרים; עבור קבוצה ד’: קורס SEO )ולוחצים על אישור.

17 .לוחצים על הוספת מילות מפתח.

18 .הערה: עבור כל אחת מקבוצות המודעות צריך לעשות את שלבים 17-13 בנפרד.

19 .הערה 2 :בעת בחירת מילות המפתח רצוי, אם ניתן, לבחור מילים שנפח החיפושים שלהן קבוע, שהתחרות עליהן נמוכה ושעלותן נמוכה באופן יחסי. במקרה זה, מדובר בתחום בו כל מילות המפתח יקרות ובעלות תחרות גבוהה, ועל כן לא היה ניתן לעשות סינון שכזה.

20 .הערה 3 :חשוב מאוד שלא לשים את אותן מילות המפתח בקבוצות מודעות שונות, שכן הדבר יוצר תחרות למול עצמך בין הקמפיינים השונים.

 

אולי תרצה להמשיך לחלק ג’ של המאמר – איך לבנות קמפיין מוצלח לעסק שלך

 

בג’נסיס אנחנו עושים בשבילך את כל המחקרים והשלבים הנחוצים לקידום העסק שלך ובונים אסטרטגיה שיווקית המתאימה לו בדיוק, מתמחים במדיה, מיתוג עסקי, פרסום בפייסבוק, ניהול קמפיינים ב Outbrain, ובניית אתרים אם ברצונכם לקדם את העסק פנו אלינו עוד היום.

תוכן עניינים

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 077-9972792