איך לבנות קמפיין מוצלח לעסק שלך – חלק ג’

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

אולי תרצה להתחיל מחלק א’ , חלק ב’ של המאמר – איך לבנות קמפיין מוצלח לעסק שלך

קמפיין מוצלח

סוגי התאמה אפשריים למילות מפתח

א. התאמה רחבה – כל אחת מין המילים בתוך הביטוי יכולה לשמש כטריגר להפעלת המודעה (לדוגמא, בביטוי “קורס בניית אתרים”, כל אחת מן המילים “קורס” “בניית” ו-“אתרים” יכולות לשמש כטריגר בפני עצמו). על כן, לעולם לא נבחר באפשרות זו.

ב. הרחבה של התאמה רחבה – על מנת להפעיל אופציה זו יש להוסיף את הסימן + לפני כל אחת מן המילים בתוך הביטוי) לדוגמא, את הביטוי “קורס בניית אתרים” נהפוך ל-“+קורס +בניית +אתרים”(. אופציה זו מגדירה שכל שילוב של כל המילים המופיעות בביטוי, ללא התחשבות בסדר, בשגיאות כתיב וכו’, יהווה טריגר להפעלת המודעה. גם זו לא אופציה שנחשבת לטובה במיוחד, אך היא יותר טובה מהתאמה רחבה רגילה.

ג. התאמה לביטוי – כאשר נשנה את סוג ההתאמה להתאמה לביטוי המערכת תוסיף גרשיים לביטוי באופן אוטומטי. באופציה זו, כל חיפוש של כלל הביטוי כמקשה אחת יהווה טריגר להפעלת המודעה. במסגרת כך, לא משנה אילו מילים מופיעות לפני או אחרי הביטוי, אך במידה ומוסיפים מילים באמצע הביטוי, המודעה לא תופיע (לדוגמא, אם הביטוי שלנו הוא “קורס בניית אתרים”, והמשתמש יחפש “קורס בניית אתרים זול” הוא ימצא את המודעה שלנו. אולם, אם הוא יחפש “קורס זול לבניית אתרים” הוא לא ימצא אותה).

ד. התאמה מדויקת – כאשר נשנה את סוג ההתאמה להתאמה מדויקת המערכת תוסיף סוגריים מרובעים לביטוי באופן אוטומטי. התאמה מדויקת דומה מאוד  במאפייניה להתאמה לביטוי. השוני ביניהן, הוא שבהתאמה מדויקת גוגל תפעיל את המודעה גם אם מילות החיפוש של המשתמש דומות במשמעות שלהן בלבד, על אף שהן לא חופפות מילולית למילות המפתח של המודעה. 

ה. מילות מפתח שליליות – מילים אשר הימצאותן בחיפוש של המשתמש מסמנת לגוגל שלא להפעיל את המודעה. ניתן למצוא מילות מפתח שליליות בשלוש דרכים:

– בעת מחקר מילות המפתח הראשוני.

– הוספת מילות מפתח שליליות בדיעבד – לאחר שהקמפיין מתחיל לפעול, ניתן להיכנס לדו”ח “מונחי חיפוש” אשר מציג את מילות החיפוש של המשתמשים בפועל. מרשימה זו, ניתן לבחור מונחים שאינם מתאימים לנו ולהוסיף אותם

כמילות מפתח שליליות.

– בחירת מילות מפתח שליליות עפ”י ידע אישי מקדים (לדוגמא, שמות החברות המתחרות). חשוב לציין, כי יש מפרסמים שבוחרים באופן אקטיבי לשים את שמות המתחרים כמילות חיפוש (חיוביות) מתוך מחשבה שהמוצר שלהם טוב יותר/זול יותר ולכן יבחרו בו על פני המתחרים. אולם, דעת הרוב גורסת כי, דרך זו פוגעת בחוויית המשתמש ועל כן עדיף לסמן אותן כמילות מפתח שליליות. שינוי סוג ההתאמה למילות מפתח: על מנת לשנות את סוג ההתאמה לכלל מילות המפתח בבת אחת:

1 .מסמנים את כל מילות המפתח ב- ✓ ע”י סימון הריבוע העליון בצד ימין.

2 .לוחצים על עריכה.

3 .לוחצים על שינוי סוג התאמה.

4 .בוחרים את שינוי ההתאמה מהתאמה רחבה להתאמה מדויקת ולוחצים על אישור. הוספת מילות מפתח שליליות:

1 .לוחצים על מילות מפתח שליליות בתפריט העליון.

2 .מסמנים את הוסף מילות מפתח שליליות או צור רשימה חדשה.

3 .לוחצים על הוסף אל קמפיין.

4 .לוחצים על בחירת קמפיין ובוחרים את הקמפיין הרלוונטי.

5 .מקלידים את מילות המפתח השליליות (לדוגמא, במקרה שלנו נבחרו המילים השליליות: חינם, ג’ון ברייס, האקר יו והמכללה לניו מדיה).

 

אולי תרצה לקרוא גם את המאמר –  כך תיצור מודעות לעסק שלך

 

בג’נסיס אנחנו עושים בשבילך את כל המחקרים והשלבים הנחוצים לקידום העסק שלך ובונים אסטרטגיה שיווקית המתאימה לו בדיוק, מתמחים במדיה, מיתוג עסקי, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק, ניהול קמפיינים ב Outbrain, ובניית אתרים אם ברצונכם לקדם את העסק פנו אלינו עוד היום.

תוכן עניינים

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 077-9972792