איך ליצור מודעה עם תוכן דינאמי לעסק שלך ?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

איך ליצור מודעה עם תוכן דינאמי ?

 

תוכן דינאמי 

תוכן שאינו מקובע, אשר יודע להשתנות בהתאם להגדרות המנהל או לחילופין בהתאם להגדרות של גוגל אדס.

יתרונות התוכן הדינאמי:

א. חסכון בזמן – איננו צריכים להקדיש זמן ליצירת הקריאטייב, שכן גוגל תהיה זו שאחראית ליצירת התוכן באופן דינאמי.

ב. שיפור חווית המשתמש – המודעות הדינאמיות יודעות להציג את התוכן הרלוונטי ביותר עבור כל משתמש.

חסרון התוכן הדינאמי – שליטה חלקית בלבד של המנהל בתוכן המוצג במודעות.

יצירת מודעות בעלות תוכן דינאמי:

1 .נכנסים לגוגל אדס.

2 .לוחצים על קמפיינים.

3 .בוחרים את הקמפיין הרלוונטי.

4 .בוחרים את קבוצת המודעות הרלוונטית.

5 .לוחצים על מודעות ותוספים < מודעות.

6 .בוחרים את המודעה אותה נרצה לשכפל.

7 .לוחצים על עפרון העריכה.

8 .לוחצים על העתקה ועריכה.

9 .כאשר עומדים על כותרת 1 – לוחצים במקלדת על { + Shift .

10 .כעת, יפתח תפריט ובו שלושה סוגים אפשריים של מודעות דינאמיות:

א. הכנסת מילת מפתח – מודעה הכוללת באופן אוטומטי את מילות החיפוש של המשתמש.

ב. ספירה לאחור – מודעה הכוללת שעון דינאמי המבצע ספירה לאחור.

ג. פונקציית IF – מודעה הכוללת טקסט מסוים כאשר תנאי מתקיים (לדוגמא, אם המשתמש הוא מסוג X אז יופיע לו הטקסט Y).

 

המודעה הדינאמית – הכנסת מילת מפתח

1 .מכניסים Text Default אשר יופיע רק במקרה שהטקסט הדינאמי במודעה לא

עובד.

2 .לוחצים על אישור.

3 .לוחצים על שמירת המודעה.

מודעה דינאמית – ספירה לאחור:

1 .בוחרים את זמן סיום הספירה לאחור.

2 .בוחרים את זמן תחילת הספירה לאחור.

3 .בוחרים אזור זמן רלוונטי – במידה והקמפיין בין לאומי נבחר באזור זמן של הצופה

במודעה. במידה והקמפיין הוא פנים ארצי נבחר באזור זמן של חשבון.

4 .במידת הצורך, משנים את השפה לעברית (ת”ל – השעון במודעה לדוגמא לא

יופיע בעברית, אך במודעה בפועל כן).

5 .לוחצים על אישור.

6 .משנים את כותרת 2 וכותרת 3 בהתאם לקריאייטיב הנדרש למבצע הכולל ספירת זמן לאחור. ת”ל – ניתן להעביר את השעון הדינאמי לכותרת אחרת, בהתאם לצורך.

7 .משנים את תיאור 1 ותיאור 2 בה תאם לקריאייטיב.

8 .לוחצים על שמירת המודעה.

9 .ת”ל – חשוב להפנות את המשתמשים לעמוד נחיתה רלוונטי אשר כולל מידע על המבצע ועל תאריך הסיום שלו כפי שמופיע בשעון הדינאמי.

 

מודעה דינאמית – פונקציית IF

1 .בוחרים את התנאי הרצוי בקטגוריית ה-אם. ניתן לבחור ב מכשיר (מודעה אשר תופיע רק אם המשתמש עושה שימוש בטלפון נייד) או ב קהל. במקרה זה, נבחר בקהל.

2 .לוחצים על בחירת קהלים.

3 .בוחרים באחד מקהלי הרימרקטינג המופיעים ברשימה(אותם למדנו לייבא בשיעור 8 ). במקרה זה, נבחר ברימרקטינג כל המשתמשים | 30 יום.

4 .מוסיפים את הטקסט הרצוי בקטגוריית ה- THEN . מאחר שמדובר במשתמשים שביקרו באתר בעבר, ניתן לנסח קריאייטיב מותאם אשר מזכיר את עובדה זו.

5 .מוסיפים את הטקסט הרצוי בקטגוריית ה-OTHERWISE .טקסט זה יופיע במקרה שהמשתמש לא נכלל בקהל הרימרקטינג שבחרנו.

6 .לוחצים על אישור.

7 .משנים את כותרת 2 וכותרת 3 בהתאם לקריאייטיב המותאם לקהל רימרקטינג. ת”ל – ניתן להוסיף פונקציית IF גם בכותרות אלו.

8 .לוחצים על שמירת המודעה.

 

 קמפיין חיפוש עם קבוצת מודעות דינאמית

 

בקמפיין חיפוש עם קבוצת מודעות דינאמית גוגל מקבלת מאיתנו את האישור לבצע את הפעולות הבאות:

א. דגימה אוטומטית של מילות מפתח מהאתר.

ב. יצירה אוטומטית של מודעות.

ג. הפנייה אוטומטית לעמוד נחיתה רלוונטי. 

היתרון של קמפיין החיפוש הדינאמי – חסכון בזמן:

א. אין צורך לערוך מחקר מילות מפתח.

ב. אין צורך ליצור קריאייטיב פרט לתיאור המודעה.

 

כך תיצור קמפיין חיפוש עם קבוצת מודעות דינאמית

1 .לוחצים על קמפיינים.

2 .בוחרים את הקמפיין הרלוונטי.

3 .לוחצים על קבוצת מודעות.

4 .לוחצים על +.

5 .בסוג קבוצת המודעות בוחרים ב-דינמי.

6 .לוחצים על המשך.

7 .בוחרים שם לקבוצה.

8 .כעת, מופיעות בפנינו כלל הקטגוריות האפשריות לפרסום שגוגל זיהתה מתוך סריקת האתר שלנו.

9 .נבחר את הקטגוריות הרלוונטיות שאנו מעוניינים שיכללו בקמפיין. לחילופין, ניתן לבחור בדפי האינטרנט ( העמודים באתר) להם אנו מעוניינים שגוגל תיצור מודעות (מעתיקים ומדביקים את כתובת ה-URL של העמודים הרצויים).

10 .ניתן ללחוץ על כפתור התצוגה המקדימה על מנת לבחון כיצד יראו המודעות הסופיות.

11 .לוחצים על שמירה והמשך.

12 .מכניסים טקסט לתיאור 1 ולתיאור 2.

13 .לוחצים על סיימתי.

14 .לוחצים על שמירה והמשך.

 

 

אולי תתעניין לקרוא גם על המאמר – איך לבנות עמוד נחיתה ב- wix ?

 

בג’נסיס אנחנו אלופים בפרסום ומיתוג עסקי ובונים לך אסטרטגיה שיווקית המתאימה בדיוק לעסק שלך, מתמחים במדיהמיתוג עסקי, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק, ניהול קמפיינים ב Outbrain,  קידום אורגני ובניית אתרים אם ברצונכם לקדם את העסק השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

 

תוכן עניינים

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 077-9972792