כך תיצור מודעות לעסק שלך – חלק ג’

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

אולי תרצה להתחיל מחלק א’ או חלק ב’ של המאמר –  כך תיצור מודעות לעסק שלך

 כך תיצור מודעות לעסק שלך

 

הונאת קליקים

קיים חשש מסוים שמתחרים אשר נחשפים לקמפיין שלנו יהיו מעוניינים לפגוע בנו באמצעות הקלקה מרובה על המודעות. באופן זה, המתחרים יכולים לגמור את התקציב שהגדרנו עבור הקמפיין תוך תקופת זמן קצרה מאוד, כך שבשאר החודש הקמפיין שלנו לא יופיע יותר. (הרצאת הונאת קליקים – חברת Cease Click)

1 .הונאת קליקים – לחיצות על מודעות שמבוצעות ע”י מתחרים, שבהכרח לא יובילו להמרות.

2 .מי מבצע הונאות קליקים ולמה?

א. ביצע הונאת קליקים שלא בזדון – לקוחות, סקרייפרים )אנשים שאוספים מידע על חברות לשם מכירתו(.

ב. ביצוע הונאת קליקים בזדון – מתחרים, בוטים )שמופעלים ע”י המתחרים(, ממורמרים )אויבים אישיים, שותפים עסקיים לשעבר וכו'(.

3 .מהם המשתנים המשפיעים על ביצוע הונאת קליקים?

א. מתחרים – ככל שיש לחברה יותר מתחרים, כך גדל הסיכוי שהונאת קליקים תתרחש.

ב. CPC – ככל שהעלות פר הקלקה גבוהה יותר, כך גדל הסיכוי שהמתחרים “ישתו” את התקציב באופן מהיר יותר.

ג. עלות המרה – ככל שעלות ההמרה גבוהה יותר, כך יותר משתלם למתחרים לנסות ולהוציא אותנו מהתחרות.

4 .איך גוגל נלחמת בתופעה? גוגל מפעילה מספר מערכות שמטרתן לזהות קליקים לא חוקיים ולבטל את התשלום עליהם.

5 .איך עוצרים את זה בעצמנו?

א. האפשרות הידנית – איסוף מידע מתמיד על המקליקים על המודעות, על מנת לזהות מקורות של קליקים זדוניים וחסימתם באופן ידני במערכת גוגל אדס.

ב. Cease Click – חברה האוספת עבורך את המידע על הקליקים, מזהה מתחרים/בוטים/ממורמרים וחוסמת אותם בזמן אמת. קופון הנחה לרכישת השירות TrumperWeb 20% OFF . ת”ל – הלקוח עבורו מפעילים את המודעות הוא זה שאמור לשלם עבור שירות כדוגמת Click Cease .

 

 ציון אופטימיזציה

תוספי מודעות

– תוספי מודעות מאפשרים להוסיף מידע על העסק ולהוסיף נפח למודעות עצמן והם משפרים משמעותית את הקמפיין.

– תוספי המודעות לא עולים כסף, ואף מורידים את המחיר פר קליק.

– תוספי המודעות משפרים את חווית המשתמש, והעובדה שלמודעות נפח גדול יותר מסייעת לנו ב-Optimization CTR .

– תוספי המודעות יכולים להיות משויכים לרמת החשבון, הקמפיין או קבוצת המודעות.

 

יצירת תוספי מודעות

1 .לוחצים על מודעות ותוספים.

2 .לוחצים על תוספים בתפריט העליון.

3 .לוחצים על צירוף תוסף SITELINK ברמת החשבון.

4 .גוגל תעביר אותנו אוטומטית לדף שנקרא המלצות.

5 .מתחילים ביצירת ה SITELINK:

:1 SITELINK .א

– טקסט: קורס לקידום אתרים בגוגל.

– כתובת URL סופית: מכניסים את הכתובת של דף הנחיתה הרצוי.

– שורת תיאור 1 :קורס מקיף לקידום אתרים בגוגל.

– שורת תיאור 2 :קידום אורגני וקידום אתרים ממומן.

:2 SITELINK .ב

– טקסט: צפו בדוגמא לקורס וורדפרס.

– כתובת URL סופית: מכניסים את הכתובת של דף הנחיתה הרצוי.

– שורת תיאור 1 :קבלו גישה חינם ל- 5 שיעורים במתנה.

– שורת תיאור 2 + :גישה לאתר תרגול אישי בחינם.

:3 SITELINK .ג

– טקסט: קורסים בשיווק דיגיטלי.

– כתובת URL סופית: מכניסים את הכתובת של דף הנחיתה )דף הבית(.

– שורת תיאור 1 :קורס PPC & CEO.

– שורת תיאור 2 :קורס בניית אתרים WordPress .

:4 SITELINK .ד

– טקסט: קידום אתרים בגוגל )PPC .)

– כתובת URL סופית: מכניסים את הכתובת של דף הנחיתה )דף הבית(.

– שורת תיאור 1 :אנו מעניקים שירות קידום אתרים ממומן.

– שורת תיאור 2 :בניית אסטרטגיה ומשפך שיווקי.

תשומת לב – יצירת תוספי מודעות לא מבטיחה את הופעתן.

6 .לוחצים על ההצעה מקובלת עלי.

 

עד כה, יצרנו תוספי מסוג אחד בלבד, ויש להמשיך וליצור תוספי מודעות נוספים:

1 .לוחצים על מודעות ותוספים.

2 .לוחצים על תוספים.

3 .לוחצים צירוף תוסף יתרונות מרכזיים ברמת החשבון.

4 .מוסיפים טקסט לתוסף:

א. טקסט לתוסף יתרונות מרכזיים: הגישה לקורסים לכל החיים.

ב. טקסט לתוסף יתרונות מרכזיים: עדכונים ושיפורים שוטפים.

ג. טקסט לתוסף יתרונות מרכזיים: הצגת תהליך העבודה.

ד. טקסט לתוסף יתרונות מרכזיים: זמינות לשאלות והערות.

5 .לוחצים על שמירה.

 

הוספת תוספים דרך דו”ח ההמלצות 

1 .לוחצים על המלצות בתפריט הימני.

2 .לוחצים על הוספת תוספי מידע מובנים למודעות.

3 .נתחיל בעריכת התוסף:

א. כותרת עליונה – שפה: עברית; סוג כותרת: קורסים )נבחר בסוג הכותרת בהתאם לצורך(.

ב. ערך 1 :PPC .

ג. ערך 2 :SEO .

.Google Analytics :3 ערך. ד

ה. ערך 4 :WordPress .

.Google Tag Manager :5 ערך. ו

.Google Data Studio :6 ערך. ז

.Google Search Console :7 ערך. ח

4 .לוחצים על ההצעה מקובלת עליי.

5 .תחת הכותרת של שימוש בסבב מודעות שעבר אופטימיזציה נלחץ על אישור (שלב זה למעשה תלוי בהצעות האוטומטיות שגוגל תציע לנו על מנת לשפר את דירוג האופטימיזציה שלנו. כעקרון, רצוי להישמע להצעות על מנת לקבל את הדירוג הגבוהה ביותר הניתן).

6 .לוחצים על ההצעה מקובלת עליי.

 

הוספת תוספי מודעות נוספים

1 .לוחצים על מודעות ותוספים.

2 .לוחצים על +.

3 .לוחצים על תוסף מיקום.

4 .מסמנים את קישור לחשבון ‘גוגל לעסק שלי’ שכבר יש לי את הפרטים שלו.

5 .מסמנים את המייל העסקי הנכון שלנו/מבקשים גישה מהלקוח לחשבון הגוגל העסקי שלו.

6 .לוחצים על אפשר להגביל את המקומות שמסונכרנים עם גוגל אדס.

7 .בקטגוריה של שם העסק הוא בוחרים את שם העסק הרלוונטי למודעה.

8 .לוחצים על סיום.

9 .לוחצים על +.

10 .לוחצים על תוסף קידום מכירות.

11 .בוחרים בשפה עברית ובמטבע ILS .

12 .בוחרים בסוג קידום מכירות שיעור הנחה ומוסיפים את אחוז ההנחה.

13 .בפריט מוסיפים את הטקסט – קורס לקידום אתרים.

14 .מוסיפים כתובת URL סופית.

15 .בפרטי קידום מכירות נבחר בקוד שובר ונוסיף את הקוד.

16 .בתאריכי קידום להוספה נבחר ללא )מאחר שאין לנו תאריך סיום למבצע(.

17 .באפשרויות מתקדמות נסמן את העדפת מכשיר נייד (מאחר שתוספי מודעות מופיעים בצורה טובה יותר בנייד מאשר במחשב נייח).

18 .לוחצים על שמירה. כעת כלל התוספים החדשים נמצאים בתהליך של בדיקה, ויעלו לאוויר כאשר יאושרו ע”י גוגל.

 

אולי תרצה לקרוא גם על המאמר – אופטימיזציה

 

בג’נסיס אנחנו יודעים בדיוק איך ליצור מודעות לעסק שלך ובונים לך אסטרטגיה שיווקית המתאימה לו בדיוק, מתמחים במדיהמיתוג עסקי, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק, ניהול קמפיינים ב Outbrain,  קידום אורגני ובניית אתרים אם ברצונכם לקדם את העסק פנו אלינו עוד היום.

 

תוכן עניינים

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 077-9972792