שיווק ברשתות חברתיות באמצעות תוכן ומימון המונים –  כך תקדם את העסק שלך דרך הרשת החברתית – חלק ב’-

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

 

המשפך 

עושים פעולה שמכניסה טראפיק למשפך ואנחנו יודעים שהפעולה של כל הטראפיק תהיה חלקית וכולם כולם יעשו. יש יחס בין כמה קהל נכנס לתהליך לכמה קהל עשה­ המרה. 

 

המשפך באינבאונד: 

מתחילים בחשיפה למותג שיכול לקרות גם באופליין, שיווק במנועי חיפוש, מדיה חברתית וגם בפרסום (למרות שזה אינבאונד הקמפיין מופעל כמכה ראשונה על מנת להכניס כמה שיותר אנשים לתוך המשפך) 

מיד אחרי הכניסה למשפך יש הנעה לפעולה­ הנעה לפעולה רוצה לגרום לפעולת ההמרה: אתר ועמודי נחיתה, מסחר במדיה חברתית, אפליקציות במובייל. (זה פעולת הלחיצה, רשימה, הורדה אחרי שנחשפנו ) 

המרה: זו ההמרה האמיתית ופעול העמוקה יותר כמו רכישה או הרשמה: שם יופעל עלינו חוויית משתמש, ממק משתמש, מקסום מסלול הלקוח באתר. 

אנגייג’=שירות וניהול לקוח (אתר, אפליקציה , מדיה חברתית)….. 

 

קצת מהתכל’ס – דוגמאות לשיווק אינבאונד: 

 

איך בתקציב אפסי מותג לקח עצמו והגיע לרמת חשיפה­ אינבאונד מרקטינד: ­דוגמא: ווילי בלנד. 

חברה המייצרת בלנדרים. מייסד החברה החליט להיות כוכב יו טיוב ולצאת בסדרת דברים שהוא טוחן בבלנד כל מיני מוצרים. יש לסרטים מבנה קבוע וחוסר התקציב זה הפך לחלק מהלוק אנד פיל של הסרטונים. 

 

שימוש במדיה חברתית: match.com , hertz – מצליחים מאד בהמרה מתוך אופציית החשיפה הראשונית ומגיעים לפרסום מפה לאוזן באמצעות לייקים ושיירים. 

 

וידאו בויין­ סרטון של חברה לכלי עבודה­ נותנים טיפים ועצות 

 

 

בלוגים ואפליקציות : חשיפה דרך אתר תוכן אינטרקטיבי. בבלוג­ בחורות מצלמות עצמן לפני שיוצאות מהבית ומקבלות ביקורת מהקהילה. 

 

שיווק באמצעות crowd sourcing : בנק מחפש רעיונות חשיפה ב”כח ההמון”. הרעיון להביא את הקהל למעורבות עד שהוא תורם למטרה העסקית או השיווקית שלי. במקרה זה בנק יצר אתר בו הוא קולט רעיונות למוצרים חדשים. 

 

שיווק באמצעות תוכן­ grammarly מערכת אוטומטית שבודקת איות באנגלי ומנסחים טוב יותר. הם עשו מחקר שוק ליצירת תוכן אורגני­ עשו מחקר בין אנשים שכותבים טוב לרמת הכנסה שלהם והראו שמי שכותב טוב מכניס יותר כסף. 

 

הטרנד במדיה החברתית נא אל עבר אפליקציות תקשורת אישיות (IM APPS) 

כשפול מקרטני שיתף פעולה עם קניה ווסט הוא קיבל בפייסבוק פחות המרה מאשר באינסטגרם. 15,600 ליי בפייסבוק ו187,000 עוקבים באינסטגרם. האינסטגרם מתחזק. 

 

חמשת המהלכים הגודלים inbound marketing שתוכל לעשות באינבאונד מרקטינג: 

  1. העצמת המותג : מבחן העיניים העצומות 

(גובס­ מה אתה רוצה שאנששים יחשבו כשהם עוצמים עיניים וחושבים על שם המותג שלך אם יש דבר אחד משמעותי והוא חיובי אז יש משהו שמבדל את המותג והופל אותו למיוחד ואפשר להשיג את זה רק באינבאונד מרקטינד 

  1. פלטפורמה לשותפות הלקוח/משתמש: להפוך לפלטפורמה ליצירתיות ופעולת הלקוח 
  2. יצירת תוכן משמעותי ואורגני לך! 
  3. תגובת דיאלוגים וקצירת תוצאות מהקהל  
  4. פעילות מתמשכת ורציפה  

 

 best practice 

smile train זה ארגון צדקה שמתרים כסף לביצוע ניתוחים לשפה שסועה לילדים בכל העולם. המהפכה שהוא יוצר זה בשיווק במייל. הם שלחו מייל ובו אמרו שהם יודעים שתרומה במייל זה דבר ששונאים ולכן מבקשים תרומה אחת ואז אם יסמן איקס לא יציקו לו יותר בחיים. זה היה כל כך מהפכני ששמונים אחוז מהעונים לא סימנו את האיקס ורצו לראות שוב מותג כל כך שקוף וכנה שמדבר בצרוה כזו. 

המהפכה השנייה היא שנותנים לנו כלים להיו תמשמעותיים מבחינה אישית ולתרום. נותנים מודעות קטנות שניתן להדפיס בבית – למשל להציע שירותי די גיי עבור אנשים בתנאי שיתרמו לעמותה. 

 

אולי יעניין אותך גם – ”להיות או לחדול- שיווק במדיה החברתית & מובייל, איך תעשה זאת נכון”

 

תוכן עניינים

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 077-9972792