תעמולה // הטיפים שלנו

כוחה של התעמולה הנאצית חלק ב’

אולי תרצה להתחיל מחלק א’ של המאמר – כוחה של התעמולה הנאצית   סרטים בולטים בתעמולה נאצית סרטי קולנוע מטרתם לעורר דיון, להשפיע, לעורר רגש.

Read More »

כוחה של התעמולה הנאצית חלק א’

כוחם והשפעותיהם של סרטי שנאה “מלוכלכים, רועדים, משתעלים, מחטטים באף, מגעילים, אכזריים, אונסים, מגלגלים כספים, רוצחים”, כך הוצגו היהודים בסרטי התעמולה הנאציים. 1,400 סרטים כאלה

Read More »

בחירות ומדיה באמריקה

  אמריקניזציה מוקדמת –   הבחירות בארה”ב והשימוש באינטרנט התעמולה של אובמה הקמת אתר אינטרנט לתרומות. התרומות (שיכולות להתבצע ע”י כל אדם ובכל סכום) גורמות

Read More »

מהו כוחה של המדיה בפוליטיקה ?

 דין אלגר (1990) – “התקשורת בבחירות – עדויות על התפקיד וההשפעה” המשחק הפוליטי – מה עובר ומה לא עובר תקשורת המשחק הפוליטי, האסטרטגיה והתדמית של

Read More »

התעמולה הפוליטית

 פרסום פוליטי בארה”ב וישראל “הושט ידך ובחר במישהו”/ פרופ’ ניל פוסטמן(2000) “הפוליטיקה היא בדיוק כמו עסקי השעשועים” – רונלד רייגן בתחום הפוליטיקה כשאנחנו מדברים על

Read More »

איך מייצרים תעמולה

 מדיה ספין ז’גוטינסקי (2007) קודם כל – מדיה ספין   ארגון / סידור מחדש של העובדות המוסכמות , תוך יציקה של שמשמעויות חדשות, חיבור לנרטיב

Read More »

תעמולה באמצעות אנימציות במדיה

  האסטרטגיה והפסיכולוגיה מאחורי האנימציה במדיה הפעם הראשונה שהשתמשו באנימציה וסרטים מצוירים באסטרטגיה כזאת הייתה במלחמת העולם הראשונה בעיקר במלחמת העולם השנייה.  בעקבות הירושימה ונגסקי

Read More »

שלבים בניתוח תעמולה חלק ג’

  אולי תרצה להתחיל לקרוא מחלק א’ וחלק ב’ של המאמר שלבים בניתוח תעמולה ללמוד מתעמולות עבר, לתקן את אלו בהווה ולתכנן את של העתיד

Read More »

שלבים בניתוח תעמולה חלק א’

ללמוד מתעמולות עבר, לתקן את אלו בהווה ולתכנן את של העתיד –  לעצב תפיסה והתנהגות באמצעות פרופגנדה פרופגנדה מקבלת פעמים רבות תגבורת ממיתוסים תרבותיים וסטריאוטיפים

Read More »

איך לעצב מסר – חלק ב’

אולי תרצה להתחיל מחלק א’ של המאמר איך לעצב מסר מאפייני המסר – תעמולה ויצירת שינוי “טיימינג זה הכל בחיים” – עיתוי הצגת המסר שכחה-

Read More »

איך לעצב מסר חלק א’

  מאפייני המסר – תעמולה ויצירת שינוי המימד הרגשי – איום והפחדה פחדים אישיים ומוחשיים לרוב אפקטיביים יותר- מה שמשפיע עלינו יותר אלה פחדים אישיים. 

Read More »

שכנוע ושינוי עמדות תעמולה

רוצה לשכנע ולשנות עמדות? שלושת תהליכי ההשפעה באמצעותם תשנה עמדת תעמולה ותשכנע התרצות (המקל והגזר של הסוכן)- סיטואציה שבה אדם מוכן לאמץ עמדות שונות, חדשות

Read More »

איך ליצור תעמולה חלק ב’

אולי תרצה להתחיל מחלק א’ של המאמר איך ליצור תעמולה רוצים ליצור תעמולה? – מודל ההגברה וההחלשה של ראנק בתעמולה יש מסרים שאנחנו רוצים לחזק,

Read More »

איך ליצור תעמולה חלק א’

  בסיס התעמולה – עקרונות מה שמייצר משמעות של דברים הוא ההקשר שמכניסים בתוכן. אותם אנשים, אותה פעולה, אף הפרשנות השונה של האנשים והתקשורת היא

Read More »

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 077-9972792