מרכז מידע // מידע אקדמאי

כוחה של התעמולה הנאצית חלק א'

כוחם והשפעותיהם של סרטי שנאה "מלוכלכים, רועדים, משתעלים, מחטטים באף, מגעילים, אכזריים, אונסים, מגלגלים כספים, רוצחים", כך הוצגו היהודים בסרטי התעמולה הנאציים. 1,400 סרטים כאלה

קרא עוד »

בחירות ומדיה באמריקה

  אמריקניזציה מוקדמת –   הבחירות בארה"ב והשימוש באינטרנט התעמולה של אובמה הקמת אתר אינטרנט לתרומות. התרומות (שיכולות להתבצע ע"י כל אדם ובכל סכום) גורמות

קרא עוד »

התעמולה הפוליטית

 פרסום פוליטי בארה"ב וישראל "הושט ידך ובחר במישהו"/ פרופ' ניל פוסטמן(2000) "הפוליטיקה היא בדיוק כמו עסקי השעשועים" – רונלד רייגן בתחום הפוליטיקה כשאנחנו מדברים על

קרא עוד »

איך מייצרים תעמולה

 מדיה ספין ז'גוטינסקי (2007) קודם כל – מדיה ספין   ארגון / סידור מחדש של העובדות המוסכמות , תוך יציקה של שמשמעויות חדשות, חיבור לנרטיב

קרא עוד »

תעמולה באמצעות אנימציות במדיה

  האסטרטגיה והפסיכולוגיה מאחורי האנימציה במדיה הפעם הראשונה שהשתמשו באנימציה וסרטים מצוירים באסטרטגיה כזאת הייתה במלחמת העולם הראשונה בעיקר במלחמת העולם השנייה.  בעקבות הירושימה ונגסקי

קרא עוד »

שלבים בניתוח תעמולה חלק א'

ללמוד מתעמולות עבר, לתקן את אלו בהווה ולתכנן את של העתיד –  לעצב תפיסה והתנהגות באמצעות פרופגנדה פרופגנדה מקבלת פעמים רבות תגבורת ממיתוסים תרבותיים וסטריאוטיפים

קרא עוד »

איך לעצב מסר – חלק ב'

אולי תרצה להתחיל מחלק א' של המאמר איך לעצב מסר מאפייני המסר – תעמולה ויצירת שינוי "טיימינג זה הכל בחיים" – עיתוי הצגת המסר שכחה-

קרא עוד »

איך לעצב מסר חלק א'

  מאפייני המסר – תעמולה ויצירת שינוי המימד הרגשי – איום והפחדה פחדים אישיים ומוחשיים לרוב אפקטיביים יותר- מה שמשפיע עלינו יותר אלה פחדים אישיים. 

קרא עוד »

שכנוע ושינוי עמדות תעמולה

רוצה לשכנע ולשנות עמדות? שלושת תהליכי ההשפעה באמצעותם תשנה עמדת תעמולה ותשכנע התרצות (המקל והגזר של הסוכן)- סיטואציה שבה אדם מוכן לאמץ עמדות שונות, חדשות

קרא עוד »

איך ליצור תעמולה חלק ב'

אולי תרצה להתחיל מחלק א' של המאמר איך ליצור תעמולה רוצים ליצור תעמולה? – מודל ההגברה וההחלשה של ראנק בתעמולה יש מסרים שאנחנו רוצים לחזק,

קרא עוד »

איך ליצור תעמולה חלק א'

  בסיס התעמולה – עקרונות מה שמייצר משמעות של דברים הוא ההקשר שמכניסים בתוכן. אותם אנשים, אותה פעולה, אף הפרשנות השונה של האנשים והתקשורת היא

קרא עוד »

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 03-5361513