מה ואיך תציג ללקוח? תקשורת חזותית – ידיעה וייצוג חלק א’
הקשר בין ייצוג וידיעה האופן שבו אנו מייצגים את העולם (מה שאנו עושים כשאנו יוצרים לעצמנו דימויים חזותיים) לבין הדרך שלנו להבין את העולם
הקשר בין ייצוג וידיעה האופן שבו אנו מייצגים את העולם (מה שאנו עושים כשאנו יוצרים לעצמנו דימויים חזותיים) לבין הדרך שלנו להבין את העולם
השתנות המבט של הצופה היבטים אינם מותירים מקום ל”כוונת היוצר” משום שמקורם בהשתנות המבט של הצופה. הטענה היא שבמקרה הזה לא מתקיים היחס בין יוצר
דימויים חזותיים מעוררים פעילות קוגניטיבית, אשר עשויה ללמדנו על-אודות העולם. הם קשורים באופן מובהק לתהליכי החשיבה שלנו. אנו כבר יודעים מה זה קוגניטיבי. קוגניטיביזם אסתטי
אולי יעניין אותך גם חלק א’, חלק ב’ מיתוס “העין התמימה” “העין התמימה” היא התזה שאומרת כי ההיסטוריה של מימזיס מבטאת תהליך של התבהרות והצטללות
אולי יעניין אותך גם – חלק א’, חלק ב’ תקשורת חזותית ככלי שכנועי בפרסום – חלק ג’ שלילת השאלה האסתטית מה ניתן ללמוד מאומנות מופשטת?
אולי יעניין אותך גם – חלק א’, חלק ב’, חלק ג’ תקשורת חזותית ככלי שכנועי בפרסום – חלק ד’ הרסטהאוס- אמת וייצוג מהו “מימזיס“? –
לקריאת חלק א’, לחץ כאן ידע מקדים וחשוב – מדיום ותוכן מדיום: היא מילה בלטינית שמשמעותה תווך. אמצעי. דבר מה שנמצא ביו שני דברים אחרים.
מטאפורה חזותית – קלוז אפ ( כלי שכנוע #1 ) דוגמא למטאפורה חזותית היא ציור של רנה מאגריט בשם “האונס”. פה המטאפורה החזותית אינה
אולי יעניין אותך גם – חלק א’ המימד האסתטי של התקשורת – קלוז אפ ( כלי שכנוע #3 ) תקשורת תמיד מתרחשת מבעד למדיום. תקשורת
דברים שאתה חייב לקחת בחשבון תמונות רבות נושאות כותרת. כותרת התמונה ניתנת לעתים על ידי יוצר התמונה, אך לעתים על-ידי מישהו אחר במהלך היסטוריית
אולי תרצה להתחיל מחלק א’ הקולנוע כקומפוזיציה בתנועה החלקים שאנו דווקא יותר אוהבים בסרטים הם החלקים שבהם פחות מדברים ויש יותר אקשן, ויש יותר היבטים
אולי תרצה להתחיל מחלק א’ ייצוג תמונתי שני דיוקנים של ציירים גדולים. אחד מהם הוא של טרנר, שייצג את עצמו כבחור נאה שהפנים שלו
אולי תרצה להתחיל מחלק א’ הקושי האסתטי ככל שאנו מדברים בתמונות שהן תמונות מימטיות- כאלה שיש בהן העתק של מציאות ולא מציאות בלבד, הן כמעט
למעבר לחלק א’ עריכה קולנועית ועכירות צילומית סרט של גיא מיידן, Spankey To the Pier and Back. ספאנקי הוא שמו של הכלב שלו. הסרט הזה
ידע של עובדות ייצוג של אובייקטים או של מצבי עניינים אמיתיים. סוג זה של ידע עשוי בהחלט לעמוד בתנאי ההגדרה המשולשת של הידיעה, אולם
לקריאת חלק א’ של המאמר, לחץ כאן ידע מוסרי דימויים חזותיים, במיוחד כאלו שמהווים חלק מנרטיב שלם, מקומי או נרחב (לדוגמא: סרט קולנוע, נרטיב תרבותי
נראה איך לאורך נרטיב מסוים נעשה ניסיון לעדכן את הדימוי החזותי של הפיהרר התמונה בצד שמאל למעלה לקוחה מתוך הסרט “ניצחון הרצון”, ואנו מכירים
תמונה, ייצוג וידיעה במקרים סטנדרטיים תמונות הן דימויים חזותיים וגם ייצוגים. במובן זה, תמונה היא דימוי חזותי שנועד להחליף את האובייקט הרלבנטי בעולם במובן
תמונה, ייצוג וידיעה- במקרים סטנדרטיים תמונות הן דימויים חזותיים וגם ייצוגים. במובן זה, תמונה היא דימוי חזותי שנועד להחליף את האובייקט הרלבנטי בעולם במובן מסוים,
אולי יעניין אותך גם חלק א’ הקשרים נפוצים של מימזיס רינגטונים הם ממתים ביחס למוסיקה, כמו שאייקונים הם ממתים לפנים של בן אדם. ניתן לדבר
כל מה שניתן ללמוד מתמונה מה תפקידם של דימויים חזותיים בתהליכים קוגניטיביים? מה היחסים בין תמונה למציאות? מה מקור כוחם של דימויים חזותיים? מהם ערכים
ורטיגו והשפעת התמונה על המתבונן לאייס במאמר מדבר על תמונה של פול קליי- לוליין מהלך על חבל. לאייס רואה תכונות אסתטיות בתמונה- התיאור העיקרי שהוא
תקשורת חזותית עפ”י ליאס שיפוט לא חייב להיות סובייקטיבי אפילו אם אי אפשר להוכיח אותו. הרבה פעמים הבחנה שזה נמצא זה מפיק בשביל להוכיח שזה
אולי תרצה להתחיל מחלק א’ שלילת השאלה האפיסטמית קשה להגדיר “מה” לומדים מאמנות- זה לא אמור להיות ידע טענתי. בוויכוח עם ההגדרה הקלאסית של הידיעה.
אולי תרצה להתחיל מחלק א’, חלק ב’ ייצוג של המציאות וייצוג של מציאות – כלים לפניה פרסומית ללקוח ריאליזם אסתטי- ריאליזם זה מה שהיוונים
שלילת השאלה האפיסטמית “מה” לומדים מאמנות זה לא אמור להיות ידע טענתי. בוויכוח עם ההגדרה הקלאסית של הידיעה. ידיעה- סברה אמיתית ומוצדקת. לפיה, כל
נעים להכיר: תקשורת חזותית כל דבר חזותי שבאמצעותו אנחנו מאפשרים תקשורת. כשאנחנו מנסים לעשות רשימה של אמצעי התקשורת שמשתמשים בהיבטים חזותיים- קשה לראות כיצד
התמונה התמונה מעצם היותה תמונה – מנסה להראות; היא מנסה לעשות מניפולציה על הקורא/ על מקבל המסר.כשיוצרים ומצלמים תמונה כבר יוצרים מניפולציה, מעבירים מסר מסויים.
קודם כל: קומפוזיציה היא תכונה אסתטית. זה לא הסידור הצורני זה האפקט של הארגון הצורני של המרכיבים ביצירה. איזה תוצאה יש לארגון המרכיבים ביצירה. הקומפוזיציה