שדרגו את קמפיין הפרסום שלכם והגדילו את אחוז ההמרה באתר שלכם באמצעות פרסומות דיגיטליות

שיווק באמצעות תמונות וסרטונים.

מרבית האנשים כיום הינם ויזואליים וזה אומר שהדרך הטובה ביותר להגיע אליהם מבחינה שיווקית היא באמצעות תמונות וסרטונים. פרסומות דיגיטליות הן סרטוני וידיאו אטרקטיביים, לרוב קצרים באורך עד דקה לכל האורך, המשמשים פרסומת מדליקה לשיפור ההמרות באתר שלכם, בדף הנחיתה שלכם והנעה לפעולה של הגולשים שלכם ברשתות החברתיות ובפלטפורמות נוספות שאתם מפרסמים בהן. באמצעות פרסומות דיגיטליות תוכלו לחבר את הקהל אל המותג שלכם, לקדם שירות או מוצר ספציפיים בצורה אטרקטיבית יותר ולהגדיל את היקף המכירות וההכנסות בעסק. אנו, בחברת ג’נסיס, מתמחים בהכנת סרטוני תדמית וסרטוני פרסומת לפלטפורמות דיגיטליות ועושים זאת במקצוענות רבה. רוצים ליצור פרסומת דיגיטלית מדליקה, אטרקטיבית ושיווקית לעסק שלכם או לאחד המוצרים או השירותים שלכם? צרו עמנו קשר בטלפון או השאירו פרטיכם כאן למטה ונשמח לעמוד לשירותכם!

היתרונות של פרסומת דיגיטלית לעסק שלכם:

  • הגדלת אחוזי ההמרה באתר/בדף הנחיתה – היתרון הגדול ביותר של שילוב פרסומות דיגיטליות באתר/דף הנחיתה שלכם או בכל פלטפורמה בדיגיטל שבה אתם משתמשים הוא הגדלת אחוזי ההמרה. בין אם אתם רוצים שאנשים יירשמו לרשימת התפוצה שלכם, ירכשו מוצרים אונליין, יזמינו את השירות שלכם או ישאירו פרטים באתר כדי שתחזרו אליהם – פרסומת דיגיטלית בווידיאו פשוט עושה את העבודה ומשפרת פלאים את אחוזי ההמרה, כך שבתוך זמן קצר יחסית במהלך הקמפיין היא תחזיר את עלות ההפקה שלה.

  • מדבר ליותר אנשים – כפי שאמרנו – מרבית האנשים בעלי תפיסה ויזואלית גבוהה יותר מאשר סוגי תפיסות אחרות, כמו תפיסה מילולית, ולכן תוכלו להגיע אליהם טוב יותר באמצעות פרסומת מוחשית, ויזואלית – בדמות פרסומת וידיאו קצרה לעסק.

  • מעביר את המסר בצורה מחודדת ואטרקטיבית יותר – פרסומות דיגיטליות יקדמו בדרך כלל את המותג עצמו או את אחד משירותי/מוצרי החברה. המסר של הסרטון יהיה מסר אחד, ממוקד ויוצג בצורה אטרקטיבית בזכות הסרטון.

  • אמין יותר – פרסומת דיגיטלית באמצעות סרטון משדרת יותר אמינות מטקסט. אם משתפים בפרסומת גם שחקנים אמיתיים אז בכלל תוכלו ליהנות ממדד אמינות גבוהה יותר בעיני הגולשים.

  • משפר את המיתוג והמוניטין של העסק בעיני הקהל – הפקת סרטוני פרסומות לעסקים, שנחשבת בעיני אנשים רבים לאמצעי יקר ויוקרתי, היה שמור בעבר רק לחברות גדולות עם תקציב גבוה, כאשר מה שאנו זוכרים ומכירים זה את הפרסומות בטלוויזיה. על כן אנשים הצופים בפרסומות וידיאו של העסק שלכם מעריכים אותו כמקצועי וגדול יותר בשל הסרטון.

דגשים חשובים לבניית פרסומת דיגיטלית מוצלחת:

  • מיקוד – חשוב למקד את הסרטון במוצר בודד, שירות בודד או מסר פשוט וברור ולא להתפזר יותר מדי.
  • אורך הסרטון – הסרטון צריך להיות קצר, במיוחד מכיוון שמדובר בסרטון פרסומת. אנשים לא ישבו דקות ארוכות לצפות בו והשניות הראשונות של הסרטון יהיו החשובות ביותר למשיכת תשומת הלב והעניין של הגולשים. בדרך כלל אורך סרטון כזה יהיה בין 30 ל-60 שניות.
  • סאונד – כדאי לקחת בחשבון שגם במקרה של סאונד סגור חשוב שהמסר יעבור. אנשים רבים צופים בסרטים/סרטונים או נחשפים לפרסומות וידיאו כשהרמקול שלהם בכלל מכובה. לכן גם במקרה כזה כדאי להבליט את עניין הוויז’ואל, להוסיף כתוביות ועוד.
  • גודל תצוגה – חשוב שהדמויות, האנימציה, הכותרות וכל דבר שמציגים בפרסומת יהיו גדולים וברורים. הסיבה לכך היא מכיוון שלרוב הלקוחות יצפו בסרטון במסכי הסמארטפון שלהם.
  • ריאליסטיות – בדרך כלל טוב יותר שהפרסומת תהיה באמצעות שחקנים ווידיאו מוחשי המציג את המוצר או הפתרון. אנשים מאמינים יותר כשהם רואים אנשים אחרים מאשר אנימציה (אם כי אנימציה יכולה להיות שימושית במקרים רבים).

הליך בנייה והפקת סרטון מקצועיים עם ג'נסיס:

שלב 1 – מחקר מקיף:

בשלב הראשון חשוב לבצע אפיון מלא של העסק, שירותיו ומוצריו. לאחר מכן הצוות המקצועי של ג’נסיס יבצע גם מחקרים על מתחרים, יכיר את המוצרים והשירותים שלהם, כיצד הם מציגים ומפרסמים אותם, היכן אתם ממוקמים ביחס לשוק ועוד. 

שלב 2 – שלב השאלות:

בשלב זה ננחה את הלקוח עם שאלות חשובות, שבאמצעות התשובות עליהן נוכל להכיר טוב יותר את המוצרים/השירותים של הלקוח, את הדגשים החשובים שלו, את היתרונות שלו על פני המתחרים ועוד.

שלב 3 – כתיבת התוכן:

בשלב הזה ניקח את כל המידע שאספנו ונתחיל לעבוד על תוכן שיווקי ומדויק לסרטון, כולל תוכן רעיוני, זרימה ושטף של הסרטון ורעיונות לפרסומת. 

שלב 4 – עיצוב גרפי:

כאן המעצבים הגרפיים שלנו נכנסים לתמונה ובונים עבורכם עיצוב מקורי ואטרקטיבי המתאים למיתוג העסק ולצרכיו. כמו כן יוכנו העיצובים הנדרשים לפרסומת כמובן.

שלב 5 – הפקה:

בשלב זה נפיק את הסרטון, נצלם, נערוך, נוסיף עיצובים וכותרות, נראה את התוצר הסופי ונבצע שינויים וחידודים ביום העריכה/הצילום. לאחר מכן נשלח ללקוח לאישור סופי.

שלב 6 – פרסום:

לאחר שהפרסומת מוכנה ניתן להתחיל להשתמש בה ולייצר יותר תוצאות עבור העסק שלנו. נעלה את הסרטון לפלטפורמה הנדרשת ונעקוב אחר ביצועי הקמפיין. 

האם פרסומות דיגיטליות יכולות להתאים לעסק שלכם?

פרסומות דיגיטליות כיום משמשות עסקים במגוון רחב של תחומים, היינו אומרים אפילו שהם שימושיים בכל תחום. למעשה, מדובר באחת הדרכים הטובות ביותר לשווק את המוצרים והשירותים שלכם ולהגביר את החשיפה למותג שלכם. ניתן ליצור סרטונים בקלות, לבצע לכם עריכה מקצועית באמצעות תוכנות עריכה מקצועיות הנחשבות לפחות יקרות כיום מאשר בעבר. ניתן להוסיף אפקטים שונים, כותרות, רקע, אנימציות וכל מה שצריך ליצירת פרסומת אפקטיבית ואטרקטיבית. על פי מחקרים רבים שנעשו בתחום, אלה משפיעים בצורה ניכרת על אחוזי ההמרה באתר והיקף המכירות של מוצר/שירות מסוים. על כן אנו ממליצים גם לכם לדאוג לפרסומת דיגיטלית לעסק שלכם, בכל תחום שבו אתם נמצאים. 

רוצים להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו בנוגע לפרסומת דיגיטלית לעסק שלכם? צרו קשר או השאירו פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לשירותכם!

אחד הדברים החשובים ביותר שמנהלי הסושיאל שלנו בג’נסיס עושים הוא לבנות אסטרטגיית תוכן נכונה עבור הלקוחות. כל פיסת מידע שאתם משתפים ברשתות החברתיות הוא משהו שהעוקבים שלכם ואנשים אחרים יצפו, יקראו ויראו. הם ישפטו אתכם על פי התכנים שאתם משתפים, ימשיכו לעקוב אחריכם ויתחברו אליכם בזכות אותם תכנים. כך הם גם יהיו מעורבים יותר בפוסטים שלכם וברכישת מוצרים ושירותים מכם בהתאם לאותם תכנים שאמורים להניע אותם לפעולה. לכן, בניית אסטרטגיית התוכן היא קריטית.

בעת בניית תוכנית תוכן חשוב לשמור על תמהיל תכנים נכון ואטרקטיבי שבין תכנים אותנטיים לתכנים מכירתיים. מצד אחד, אתם רוצים לשווק את מוצרי החברה ושירותיה. מצד שני, אתם רוצים לוודא שאתם לא מפרסמים בצורה אגרסיבית מדי שתגרום לאנשים להסיר את העוקב שלהם ולהתעלם מהתכנים שאתם משתפים. כאמור, כדאי לשלב תכנים כמו טיפים, מדריכים, יתרונות וייחודיות של העסק שלכם והמוצר שלכם, המלצות מלקוחות, תכנים אותנטיים שונים כמו תיעוד מהפעילות היומיומית שלכם ו/או של העסק שלכם ועוד. על התכנים לשלב אלמנט ויזואלי בדרך כלל כמו תמונה/סרטון וכדאי לשלב ממגוון אפשרויות השיתוף האפשריות: טקסטים, תמונות, סרטונים, סטורי ועוד. 

רוצים להגביר את החשיפה למותג שלכם באמצעות הרשתות החברתיות? להפוך את העסק שלכם לכוכב רשת? להביא לקוחות רבים נוספים לעסק שלכם? צרו עמנו קשר או השאירו פרטים כאן למטה באתר ונציגינו המקצועיים ישמחו לעמוד לשירותכם.

שאלות ותשובות

מהן פרסומות דיגיטליות?

פרסומות דיגיטליות אלו פרסומות וידיאו קצרות המשמשות לצורכי שיווק, פרסום ומיתוג בדיגיטל. בשונה מפרסומות בטלוויזיה, אלה לרוב יהיו בתקציב הפקה נמוך יותר, ממוקדות יותר למוצר/שירות מסוים (או סרטוני תדמית לעסק) ויופצו בפלטפורמות הדיגיטליות השונות לצורך הגברת החשיפה למותג והנעת הגולשים לפעולה ליצירת קשר, לאתר העסק וכו’. 

באיזה אורך צריכה להיות הפרסומת הדיגיטלית שלנו?

פרסומות דיגיטליות יהיו קצרות בדרך כלל, בין 30 ל-60 שניות לכל היותר. אם מדובר בסרטונים המיועדים לשיווק ביוטיוב באופן ספציפי הרי ש-5 השניות הראשונות של הסרטון הן החשובות ביותר כדי למשוך את תשומת ליבו של הצופה, שכן לאחר מכן הוא יכול לבחור לדלג על הפרסומת. 

היכן נוכל לפרסם את הפרסומות הדיגיטליות שלנו?

פרסומות דיגיטליות שימושיות בכל פלטפורמות השיווק הדיגיטליות. תוכלו לפרסם אותן בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב, בטיק טוק, באתר או דף הנחיתה שלכם ועוד.

כמה עולה להפיק סרטון פרסומת לדיגיטל?

העלות עשויה להשתנות בהתאם לאפיון הסרטון, גודל ההפקה וההשקעה בו, אם צריך/לא צריך ניצבים, האפקטים ועריכת הווידיאו הנדרשת, אם צריך איורים ואנימציות ועוד. רוצים לדעת כמה עשוי לעלות לכם סרטון אנימציה בממוצע בהתאם לצרכים שלכם? צרו קשר עם הצוות המקצועי שלנו בג’נסיס שישמח לעמוד לשירותכם.

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי ניתן לחייג 077-9972792 או השאר פרטים וניצור איתך קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 077-9972792