איך לבצע מיתוג עסקי נכון

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

לבצע מיתוג עסקי נכון

מיתוג עסקי נכון של בעל מקצוע עסק או חברה קשורים בראש ובראשונה למטרות של בעליהם. לכל מוצר יש המון תכונות, אבל המטרה של המוצר או השירות המסוים, הם אלה שיבדילו בין מוצר למוצר ויבצעו מיתוג עסקי.
אין כמעט מוצר או שירות שלא זקוקים למהלכים של מיתוג שיבדילו ביניהם לבין המתחרים שלהם. בעידן בו יש המון חברות ועסקים שמתחרים על אותה משבצת, אי אפשר לשווק, להגיע לקהלי היעד או לגדול בלי מיתוג עסקי. זה בסיס הפעילות השיווקית של כל עסק. חייבים לאתר את התכונות הטובות של המוצר ולהבליט אותם. זה יכול להיות בסלוגן חדש, זה יכול לבוא לידי ביטוי באתר האינטרנט, בדף הפייסבוק, בקמפיין שיווק ברשת. סוכנות דיגיטלית שמתמחה במיתוג תדע להכין עבורכם את תוכנית המיתוג המתאימה שמתאימה לצרכים ולמטרות שלכם.

יש עסקים שרוצים רק ליצור תדמית, יש עסקים שרוצים לעשות שיווק, יש עסקים שרוצים להשיק מוצרים חדשים, כל אלה נכללים בשרשרת פעולות המיתוג שיעשה עבורם משרד פרסום דיגיטלי שלהם.

מה זה בדיוק אבל בדיוק מיתוג עסקי?

מותג , כל מותג חייב להיות איכותי. הוא לא יוכל להפוך למותג, אם לא יהיו לא תכונות שהופכות אותו לכזה. תהליך המיתוג ידאג להבליט ולהדגיש אותן, אבל ראשית הוא צריך שיהיו לו רשימת יתרונות. דבר נוסף הוא צריך להיות חדשני. הוא צריך להביא איזה שהיא בשורה חדשה לצרכנים אם זה בחומר גלם, בהמצאה, בפטנט. האופניים החשמליים כבשו את העולם, לא רק בגלל שהם מאפשרים לכל מי שגר בעיר הגדולה להגיע ממקום למקום, אלא שהם עברו תהליך של מיתוג עסקי שצייר אותם כמוצר לצעירים, ליזמים ולמי שממהר לעשות את המיליון הבא. בגלל זה הם נרכשו ע"י המון חבר'ה צעירים, מעודכנים שאוהבים את הסמארטפון הכי חדש. דרך מיתוג עסקי הפכו אותם למוצר צריכה אופנתי.
מי שעשה את זה (ורוב יבואני האופניים הלכו על זה), הבינו את הבעיה שקיימת במטרופולין הגדול וביכולת של אופניים חשמליים, לפתור את הבעיה הזו. וזה בדיוק מה שהם עשו בהעברת מסרים על מצוקת חנייה, צפיפות בכביש, פקקים, איחורים לעבודה ועוד.

מיתוג עסקי נכון

אולי יעניין אתכם גם מיתוג לאירועים

מותג פועל על עיקרון, אני כאן כי אתם צריכים אותי

מיתוג עסקי נכון של עסק, גורם ללקוחות לחשוב שהם צריכים את העסק ולא הוא אותם. הוא נמצא כדי לעזור להם, לשפר את החיים שלהם ולהקל עליהם. זהו היפוך תפקידים שנועד מלכתחילה להציג את המותג כמשהו רב ערך עבור קהלי היעד שלו. זה לא שהוא מציע את עצמו, הוא כאן כדי לפתור בעיה וטיפש מי שלא יקנה אותו. את המסרים הללו מעבירים בעלי העסקים גם בתכנים באתרי האינטרנט שלהם, גם בקמפיינים באינטרנט ועוד. מותג הוא בדרך כלל לא משהו שנזקק למישהו, אלא שקהלי היעד שלו מחכים לו בנרות.

כאשר כך מתנהג מוצר או שירות, זה עובד על אנשים נכון. הם בודקים, בוחנים ויוצרים קשר עם המותר כדי להבין במה הוא יכול להועיל להם. בדרך כלל סלוגנים של מותגים או מידע עליהם כולל גם את הצורך של קהלי היעד למוצר הזה ולא להיפך.

בלי מיתוג עסקי אתם עלולים לקרוס

בעידן הזה של יותר מדי מוצרים, אם עסק לא עובר תהליך של מיתוג עסקי, הוא ישווק פחות ממי שכן עושה את זה. אם הוא לא ירים אתר אינטרנט איכותי, הוא יפסיד את הגולשים ואם הוא לא יצא עם קמפיינים בגוגל ובפייסבוק ולא יעשה קידום אורגני, הוא לא יכול לשחק במשחק הזה שנקרא "אני מיתוג עסקי מנצח ומי אתה?".

ראו עוד: מיתוג אישי

דרג

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

מאמרים נוספים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 077-9972792