תפריט
תפריט

כיצד קידום בפייסבוק יקדם את העסק שלכם?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

עד לפני 20 שנים אף אחד מאיתנו לא יכול היה לחשוב על עולם שבו יצירת קשרים חברתיים קרובים, ממש לא מחייבת יציאה מהבית. אבל השינוי הגדול ביותר של המאה ה-21 הוא עלייתן האסטרונומית של הרשתות החברתיות והאופן בו הם שינו לחלוטין את האינטראקציות החברתיות והאנושיות שאנו מנהלים. תוך פחות משני עשורים החיים שלנו עברו שינוי מן הקצה אל הקצה ויש לכך יתרונות רבים כמו גם חסרונות אותם חשוב להכיר. השינוי המהותי ביותר בא לידי ביטוי בעולם העסקים, שם נדרשו אנשי המקצוע לבצע התאמות במהירות למקצב חיים חדש, לשפה שאף פעם לא הכרנו ולפלטפורמות שיכולות להיות מאתגרות במיוחד. יחד עם זאת תהליך קידום בפייסבוק הוא אחד מכלי העבודה השימושיים ביותר שעומדים לרשותם של בעלי העסקים כיום, אותו צריך לדעת איך לנהל על הצד הטוב ביותר.

היתרונות של קידום מותגים בפייסבוק

באופן הפשטני ביותר, עבודת קידום בפייסבוק היא העבודה שיכולה לספק כל בית עסק כמות אינסופית של לקוחות, לידים וצופים באתרים השונים של החברה. יש פה פוטנציאל עצום שכן לפייסבוק יש מיליוני משתמשים מידי יום ביומו ורמת החשיפה שם רק הולכת ועולה. במקביל גם פייסבוק כפלטפורמה מעוניינת לתת דגש על תהליך קידום בפייסבוק לעסקים. לפיכך אנשי החברה משקיעים מאמצים בהתאמה של עמודים עסקים ושירותים לעולם העסקי (כמו פלטפורמת הניהול פייסבוק ביזנס). יש לכם אפשרות לבחור בין קידום ממומן, שהוא קידום ממוקד מטרה עם יכולות פנייה לקהל לקוחות מאוד מצומצם. או לבחור בתהליך קידום אורגני בוא תשקיע וביצירת קהילת עוקבים אקטיבית למותג שלכם. היתרון הכי גדול של פייסבוק הוא זכות הבחירה שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להביא לידי ביטוי את האסטרטגיה השיווקית שלכם, ולראות איך התוצאות בשטח משנות את הפעילות העסקית שלכם.

יצירת קהילת לקוחות אורגנית – לתנועת רוכשים אורגנית

קידום, מיתוג ופרסום בפייסבוק בהחלט יכול להתבסס גם על עולם תוכן של קידום אורגני. בדיוק כמו שאתם משקיעים ביצירת תכנים איכותיים לאתר האינטרנט של החברה שלכם, בכדי להשפיע על הדירוג שלכם בתוך מנוע החיפוש גוגל. כך ניתן להשפיע גם על כמות הגולשים והעוקבים בעמוד הפייסבוק העסקי של המותג שלכם, על ידי ביסוס תקשורת אפקטיבית ואיכותית עם קהל הלקוחות. זה הוא כמובן תהליך שלוקח קצת יותר זמן, עד שאתם מתחילים לראות תנועת לקוחות אקטיבית בתוך האתר שלכם. אבל בבוא העת יהיו לכם כמה אלפי עוקבים והם ירצו לקרוא את התכנים באתר שלכם ואפילו לרכוש מכם מוצרים על בסיס הידע המקצועי שאתם משתפים בפייסבוק. יש כמה דרכים אסטרטגיות לעבוד על הקמת קהל לקוחות אורגני, אבל ברגע שיצרתם לעצמכם את האסטרטגיה הדברים כבר יתחילו להתגלגל בצורה מהירה מאוד.

רכישת מוצרים בפייסבוק – כלי חדש שמשנה את כללי המשחק

כמו שכבר אמרנו, פייסבוק משקיעה מאמצים רבים במיתוג העסק  לעסקים ופלטפורמות מסחריות בתוך האתר שלה. ולכן היא גם עושה מאמצים כדי לשמור את קהל הקונים בתוך האתר עצמו מכף בעזרת הקמת פלטפורמת מסחר ייחודית. בשנים האחרונות פייסבוק מחזקת מאוד את כוחה ומעלה להעביר את אתר מרקטפלייס. זו היא לשונית בתוך פייסבוק שמאפשרת לכל אדם פרטי או עמוד עסקי לפרסם מוצרים למכירה באופן חופשי כדי ליצור אינטראקציות מסחר בתוך הרשת החברתית. גם הכלי החדשני הזה יכול לשנות בצורה אבסולוטית את העסק שלכם ולקדם אותו למרכז התודעה של הלקוחות הפוטנציאליים שאתם רוצים למצוא בעולם הרשתות החברתיות.

שתפו את המאמר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
מאמרים נוספים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 5240*