היום בלי פרסום- אתה גבינה עם עובש…
בהנחה שאנחנו לא מפריז ומקרר הגבינות שלנו לא נמצא במעדנייה ברובע האומנים אלא בסופרמרקט השכונתי, גם במצב הזה אנחנו מוצאים את עצמנו עומדים מול מקרר הגבינות ושואלים את עצמנו על מה ללכת. בעלי המחשבה המהירה והתיאבון הגדול, יבקשו לטעום מכל הגבינות ויתכן שבסופה של אותה טעימה משביעה, לא ירכשו כלום (כן יש כאלה טועמים…) אלה שבאמת הולכים לעשות פסטה גורמה, יחפשו את הגבינה האיטלקית עם הארומה, ומה שבעצם עשוי להשפיע על הצרכן בנקודת השיווק הסופית (וגם על המוכר) זה הפרסום.
במצב בו הצרכן הסופי לא יודע מה הוא רוצה, אין לו רשימת קניות ברורה, והוא לא סגור על הקנייה- מה שישפיע עליו לקנות מוצר מסוים הוא הפרסום, החשיפה והכוח השיווקי שיש מאחורי המוצר ובדיוק בשביל זה יש משרד פרסום כדי להגיע לחשיפה הנכונה.
לא רק פרסום אלא פרסום קריאטיבי!
למה ג'נסיס. ככה. נקודה!
משרד פרסום ג'נסיס נחשב היום ברשת ולא סתם, לאחד ממשרדי הפרסום כי שווים. אנחנו לא יכולים להסביר את כל החזון והתורה שלנו על רגל אחת, אבל תוצאות הקמפיינים המנצחים של הלקוחות שלנו מעידים על מקצועיות, הבנה בפרסום וחשיפה היסטרית.
דבר אחד אולי ממצה את השאיפות שלנו. אנחנו מאוד מכבדים את הלקוחות שלנו ומאוד דואגים לכל שקל שהם מוציאים על פרסום בגוגל או בכל פלטפורמת דיגיטל אחרת. מה זה אומר? זה אומר הרבה מאוד וכדי להבין יותר, אתם מוזמנים להתקשר אלינו ולהתייעץ כמה שווה השקל שלכם בפרסום אצלנו.