מיתוג עסקי | עיצוב לוגו | משרד מיתוג | ג'נסיס - בלוג

על הא' ב' של מיתוג עסקים באינטרנט

כדי להסביר אודות חשיבותו של מיתוג לעסק בכלל ובישראל בפרט, חשוב לתת קצת רקע על העולם העסקי בישראל. התחרות בשוק המקומי כמעט בכל התחומים, החל מתחום האופנה ועד לתחום המסעדנות או בעלי המקצוע השונים היא מאוד גדולה. השוק הישראלי איננו שוק גדול מאוד כמו למשל השווקים באירופה או בארצות הברית וכל לקח פוטנציאלי שיכול להיות רלוונטי לעסק שלכם הוא בדיוק אותו הלקוח שגם המתחרים שלכם רוצים. בשביל לקיים עסק מצליח לאורך תקופת זמן ארוכה חשוב להשקיע בשימור הלקוחות הקיימים שלו ובהשגה של לקוחות חדשים. אחת הדרכים הכי טובות לשמר לקוחות ולהגיע לקהלים חדשים היא להשקיע בשיווק ובמיתוג העסק שלנו. הא' ב' של מיתוג עסקים באינטרנט ומחוץ לאינטרנט הוא קודם כל להדגיש בכל הפרסומים של העסק שלנו את הייחוד והיתרונות שלו – תהליך זה נקרא גם בידול והוא נועד לאפשר לציבור להבדיל ביתר קלות מה הוא העסק שלנו ולמה הוא יותר טוב מעסקים מתחרים.

מיתוג באינטרנט – למה חשוב לחשוב על התמונה הגדולה?

תהליכי מיתוג באינטרנט מתחילים קודם כל בהגדרה של הזהות העסקית שלנו. הגדרה זו כוללת ראייה כוללת של היתרונות והחסרונות של העסק שלנו. חשוב שנהיה מודעים בתהליך השיווק של העסק שלנו גם לחסרונות שלו – כי כך יהיה לנו קל יותר להתמודד איתן ולהפוך את הלימון שלנו ללימונדה. כמו שאין אנשים מושלמים גם אף עסק איננו מושלם וחשוב לדעת זאת. כאשר אנחנו ממתגים את העסק שלנו ומשווקים אותו חשוב גם לחשוב על התמונה הכללית – מה היתרונות המרכזיים של העסק שלנו ומה המטרות שלנו. רק מתוך ראיית התמונה הגדולה יהיה לנו קל לבנות תהליכי מיתוג חכמים לעסק שיבליטו את היתרונות שלנו ויאפשרו לנו להגיע למטרות שלנו הן בטווח הקרוב והן בטווח הרחוק יותר.

דגשים במיתוג עסקים און ליין ואוף ליין

בכל תהליך מיתוג של עסקים חשוב לשים לב גם לשיווק העסק ברשת האינטרנט וגם לשיווק שלו מחוץ לרשת באמצעי מדיה אחרים כמו רדיו, עיתונים, טלוויזיה, שלטי חוצות ועוד... . חשוב שהפרסום והשיווק של העסק ברשת והפרסום והשיווק שלו באמצעים אחרים יתאימו אחד לשני וידברו באותה שפה עיצובית ובאותה השפה השיווקית. עוד מומלץ בשלב ראשון של עיצוב מיתוג עסקי שלנו לעצב לוגו ייחודי לעסק ולבנות לו קמפיין פרסום – עם סלוגן מרכזי ודף מסרים אותו חשוב לנו להעביר לכלל הציבור.

מהי הטעות הכי גדולה שחשוב להימנע ממנה במיתוג עסקים ברשת?

ישנן טעויות רבות שחשוב להימנע מהן במיתוג עסקים. אחת הטעויות המרכזיות שעסקים רבים עושים במיתוג שלהם הוא שהם מנסים לחקות את המיתוג או את ההצלחה של חברות אחרות בשוק. כל תהליך שיווק נכון וטוב שמצליח הוא בהכרח תהליך מקורי שמציע עניין או מפתיע את קהל הלקוחות. עוד מומלץ לשקול האם אנחנו רוצים שתהליך השיווק שלנו יהיה נועז ואולי אף יגרום לחלקים שונים בציבור לא לרצות לעשות אתנו עסקים בגלל רתיעה שתהיה להם.

מיתוג בעזרת מומחים – לעשות הכול לפי הספר ולהצליח

בסופו של דבר כמו שנפנה למעצבת פנים בשביל שהיא תעצב לנו את הבית או לרופא שיניים בשביל שיישר לנו את החיוך כך אנחנו גם צריכים לפנות למומחים בשיווק ובמיתוג על מנת שהם יסייעו לנו למתג את העסק שלנו ולהפוך אותו לעסק מוביל. הבחירה לא לשווק או למתג לבד את העסק שלנו תוכל להשתלם לנו מאוד בטווח הארוך והקצר והיא תוכל לאפשר לנו גם ליצור זהות מוגדרת לעסק שלנו כך שכל לקוח ידע באופן ישיר עם מה לזהות את המותג שלנו ואת היתרונות שהוא יכול להציע לו.

צור קשר
לפגישת ייעוץ ללא התחייבות
השאר פרטים עכשיו>>>
 
03-5361513 ניתן ליצור קשר
גם בטלפון