תפריט
תפריט

מדוע אתם חייבים רימרקטינג

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

מדוע אתם חייבים רימרקטינג בעסק שלכם?

מדוע אתם חייבים רימרקטינג? – כיצד תוכלו לדעת מי ביקר באתר שלכם, גם אם הוא לא קנה ולא השאיר פרטים. התשובה היא: רימרקטינג. זהו קוד אשר משאיר עקבות בדפדפן הגולש, ומאפשר מעקב אחר הגלישה שלו. גם אם יגלוש לאתר אחר הוא יראה פתאום מודעות של תרמילים לדוגמה, הם הוא נכנס לאתר של תרמילים או לאתר של מדיחי כלים אם הוא ביקר באתר כזה.

במובן מסוים הרימרקטינג הוא סוג של "נדנוד" טכנולוגי לגולש, כדי שאולי אם הוא התחרט והחליט לעשות קנייה, הוא יוכל לחזור לאתר שלכם או לכל אתר אחד בו שתול הקוד של הרימרקטינג.

מבחינת תועלת, הרי שאין דבר יותר מתוחכם מזה, שאתר מצליח ליצור קשר (גם אם רק באמצעות תמונה) עם גולשים שביקרו באתר שלו, ומציע להם שוב את המוצר שאולי הם התלבטו לרכוש. 

 

מדוע אתם חייבים רימרקטינג

 

בניית אתרים עם רימרקטינג

מדובר על קוד קצר, המותקן באתר. הוא נקרא גם פיקסל מעקב. הוא לא מורגש ולא חשוף בפני הגולשים וגם לא משפיע על הביצועים של האתר, אבל בכל פעם שאיזה גולש חדש נכנס לאתר שלך הוא משאיר עוגיית דפדפן. כאשר הוא ממשיך לגלוש לאתרים אחרים ברשת, העוגייה בעקבותיו והיא מספקת מודעות של פריטים שהגולש התעניין לגביהם קודם. חשוב לומר כי רימרקטינג הוא אישי לכל גולש והוא לא יעקוב אחר גולשים שלא ביקרו באתר שלכם.

השיטה הזו מאוד אפקטיבית, וזה פרסום ששווה את ההשקעה שלו. הסיכוי שתמכור משהו למתעניין גדול יותר מהסיכוי שתמכור משהו לגולש שלא ביקר באתר שלך ולא התעניין במוצרים.

 

רימרקטינג הוא אומנות המכירה

רימרקטינג עובד בעצם על הרצון של הגולש. לדוגמה אם הוא נכנס לאתר מסוים והתעניין במוצר כלשהו, אבל הוא לא היה מרוכז באותו רגע, פריטים אחרים הסיחו את דעתו והוא לא סגר מכירה, ייתכן ואם הוא היה במצב רוח אחר של קניות, הוא היה רוכש את הפריט או רוכש את השירות וכו'. הרימרקטינג מאפשר לו בכל זמן לחזור אל האתר שהוא ביקר בו ואולי הפעם כן לבצע בו קנייה. הרבה אנשים לא יודעים להחליט בפעם הראשונה שהם רוצים לקנות משהו, אבל במצב רוח אחר הם בהחלט יכולים לקנות. לכן זו הדרך להגיע אל גולשים מתלבטים, מהססים ועוד. 

ברימרקטינג אנחנו דואגים לפרסם מודעות למי שכבר נחשפו למותג שלנו. הם קהל יחד יותר פוטנציאלי מאשר קהלים חדשים שעוד לא ביקרו באתר. 

 

לסנן את הרימרקטינג

יש אפשרות לסנן גם בשיטה הזו, ולפרסם מודעות ספציפיות שהגולש התעניין בהן. אם הם לחצו על תמונה מסוימת, התמונה הזו תוצג להם שנית. גם כאשר מחפשים מאמרים או מידע כלשהו ברשת, פועל הרימרקטינג ומציג לגולשים מידע רלבנטי למידע שהם חיפשו. בהמשך הם יקבלו מידע נוסף בתחום בו הם התעניינו. 

השיטה הזו היא כלי פרסום דיגיטלי יעיל ואפשר לשלב אותה בתוך מערך פרסום, כדי ליצור קמפיין פרסומי יעיל. 

רימרקטינג בפירוש הכי פשוט שלו הוא שיווק מחדש. זהו בעצם מונח ששייך רק לעולם הדיגיטלי. מכיוון שהרשת עושה פרסום בכלים טכנולוגיים, זהו כלי טכנולוגי שיכול להחזיר קונים לאתרים שהם היו וגם להמשיך ולהציע להם הצעות.

שיטה זו הוכיחה את עצמה כשיטת שיווק מעולה, ואתרים רבים משתמשים קוד הרימרקטינג כדי להחזיר לקוחות לאתרים שלהם. זוהי אומנות מכירה טכנולוגית, בעידן בו התחרות מתחילה ונגמרת ברשת. הזירה השיווקית הכי תוססת בעולם. 

 

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

מאמרים נוספים

מיתוג אישי- יתרונות

מיתוג אישי

מיתוג אישי- יתרונות לכל חברה ועסק יש את הייחוד שלה. כאשר היא תרצה לעשות תהליך של מיתוג אישי, היא תבליט את היתרונות שלה, כדי שידעו

קרא עוד »

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 077-9972792