שיווק ברשתות חברתיות באמצעות תוכן ומימון המונים –  כך תקדם את העסק שלך דרך הרשת החברתית – חלק א':

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on linkedin
LinkedIn

 

מפת השיווק בדיגיטל (3) – כל מה שצריך לדעת על ערוצים ואמצעים: 

                                   

המפה ממקמת את פעילויות השיווק השונות מול פעילויות אחרות שהמותג צריך לנהל. במרכז יש את ניהול המותד והכלים שהוא נפעיל בצד השני יש את הפעילות אונליים כחלק מפעילו השיווק ובצד השני באופליים ומראים את הקשר בים השיווק לשאר פעילויות הארגגון. המכירה שהיא תמצית פעולת השיווק וניהול לקוחות שזה אחרי המכירה גם הן נתונות כאן. 

המעגל השיווקי בעולם השיווק הדיגיטלי הוא מסתיים בתמצית שלו בתוך מקומות שהשיווק הקלאסי לא מגיע אליהם­ לדוגמא לךק גדול מההמרה בעולם האי קומרס מסתיים במכירה בעוד שבעולם הרגיל יש הפרדה ביו השיווק למכירה. עולם השיווק הדיגיטלי לוקח את המכירה מודד אותה והשיווק לא מסתיים במכירה אלא יש גם רצון אחר לשמר את הלקוח­ אינגייגמנט וריאינגייגמנט. רוצים לפגוש את הלקוח גם אחרי שהוא קנה את המוצר. יש סיייקל שמתחיל בפעולה שיוויקית רגילה (ניהול המותגף חשיה לו, הבאת קהלים חדשים להיחשף אליו) וא ממשיך דרך קונברשיין לשיא שבד"כ הוא מכירה והוא ממשיך הלאה המעגל אל עולם של ניהול הלקוח למכירה שנייה/בשירות/בתוכן­ מערכת יחסים עם הלקוח (שהקהילה תתרחב והלקוח ייצור שיווק פה לאוזן). השלב של האינגייגמנט שבה אחרי ההמרה הוא מאד חשוב ויש בו ניהול לקוחcrm ותוכן שרוצים לתת ללקוח. איפה שהוא בהמשך נוצר שיווק מפה לאוזן והמעגל נסגר באמצעות קהלים חדשים שבאים או שאותו לקוח חוזר. זה מעגל סגור שמזין את עצמו. 

 

                                         

 

 

 Inbound marketing  מתחלק ל3 חלקים

  • ניהול המותג – המטרה להביא את המותג ללקוח. לא למכור את המוצר.  
  • שיווק בתוכן – יצירת תוכן אורגני 
  • שיווק במדיה חברתית­ השתתפות בשיח של המדיה החברתית. מדיה חברתית לא אוהבת מותגים ולא נוצרה להם אבל מותגים פועלים שם ומצליחים שם מאד. השיווק דרך המדיה הברתית הוא פונקציה נוספת 

 

2 חוקים לאינבאונד: שלא כמו באינטראפטיב מרקטינדג­ אינבאונד מרקטינג קורה רק ברשות הלקוח. הוא לא רק פעילות שאני עושה מהמשאבים שלי (לא רונה מדיה ופועל בערוצים שלי) יש לזה חוק נוסף – שהלקוח רוצה למכור את מה שאני נותן.  

 

ערוצים: 

אינבאונד מרקטינג: הרבה ערוצים שחלקם פועלים אוטומטית וחלקם יוצרים תוכן ממש. למשל ערוצים שיוצרים תוכן הם: בלוגים, אתרי שאלות ותשובות, webinars (סמינרים המועברים דרך הרשת), poadcasting (ערוץ שמשדר מדיה­ וידאו או אודיו), 

 

פה לאוזן זה לא יצירת תוכן אלא התוצאה שלו. Ceo – זה פעילות בתוך התוכן של האתר שלי עצמו, לא יוצרים תוכן עצמו או משנים את המאמרים. עיקר הפעולה זה הנכסת מילות תוכן לתוך הקוד של האתר. זו לא יצירת תוכן משמעותית אורגנית, אלא פעילות ברקע של תעשיית התוכן. 

טרנד השיווק בתוכן (אינבאונד) למה לכתחילה: 

אפשר לחלק את 3 הקודקודים של השיווק הדיגטלי: Owned (inbound)­ אפשר לשפר את התוכן באתר שלי, באינסטגרם­ הכל במדיה ששייכת לי paid­ מדיה שאני קונה והתוצר הוא הearnes media­ אותה אי אפשר למדוד בצורה של טרנד כי אם אתה עושה עבודה טובה זה הרבה ואל לא אז פחות 

הטרנד שכן אפשר לדבר עליו הוא צמיחה גדולה באוונד/אינבאונד ב2013 חלק מזה כי תתקציב השיווק ירד וחלה התרסקות של ערוצי הדיספליי הקלאסי כמו הבאנרים. (חברות שמביאות בגדים לבלוגרים זה תחום ביניים ליד הפייד כי מביאים להם דברים). 

 

שתפו את המאמר
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
מאמרים נוספים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 03-5361513