מיתוג מחדש

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on linkedin
LinkedIn

אחת הסיבות שעסקים רבים נכשלים בתחילת הדרך יכולה להיות קשורה למיתוג שגוי של העסק ושל המוצרים והשירותים שלו. למעשה מיתוג עסקי מקצועי יכול להטיס את העסק למעלה אבל אם הוא נעשה בצרוה חובבנית או נעשה פשוט ללא מחשבה הרי שהעסק עשוי שלא לשרוד הרבה זמן. מיתוג מחדש הוא הליך מיתוג לעסק אותו מבצעים על המיתוג הקודם. לדוגמה: אם אתם כבר פועלים כמה שנים עם לוגו מסוים בצבעים מסוימים והחלטתם לשנות את הלוגו ללוגו מודרני יותר עם עיצוב אטרקטיבי ומקצועי יותר ועל הדרך אולי קיבלתם עצה מחברת הפרסום שצבעים אחרים יכולים לקחת אתכם גבוה יותר למעלה אז החלטתם גם לבחור צבעים חדשים לעסק שלכם. מכאן תצטרכו לשנות את העיצובים הגרפיים, אתר האינטרנט שלכם וכמובן גם את האריזות של המוצרים שלכם, הלוגו על הקרטונים/מוצרי האריזה שלכם ובכל מקום אפשרי.

מתי כדאי לעשות מיתוג מחדש לעסק?

אנשים טועים בכך שהם רוצים לרענן את המיתוג באופן קבוע אחת לכמה שנים. מיתוג עסקים חדש מבצעים רק כאשר המיתוג הישן אינו עובד. לוקח זמן להטמיע את המותג בקרב הקהל הרחב ומלבד הזמן זה דורש כסף, משאבים והרבה מחשבה מאחורי זה. לאחר מספיק זמן ניתן לראות אם ההטמעה של המותג תורמת לצמיחת העסק ובאיזה אופן. במידה והעסק לא מתרומם ייתכן והוא נדרש במיתוג מחדש. גם עסקים מהגדולים והמובילים בעולם מבצעים מיתוג מחדש אם יש בכך הצורך ואם הם מרגישים שערך המותג יורד ללא סיבה גורפת כמו משבר כלשהו.

מדוע כדאי לעשות מיתוג מחדש לעסק?

מיתוג מחדש הוא סוג של התחלה חדשה לעסק שכבר קיים ויש לו תשתיות. עושים עיצוב לוגו ומחדשים את הלוגו, המסרים הפרסומיים, ערכי החזון והאופן שבו אנו מגדירים את העסק. יוצרים זהות חדשה לעסק כך אם יש אנשים בחוץ שאינם ממליצים על העסק או נכוו ממנו עשויים להתמזג איתנו מחדש תחת המותג החדש ולאפשר לבעלי המותג לתת להם שירות פעם נוספת אבל הפעם טוב יותר כאשר הוא מנוסה יותר, תחת המיתוג החדש ומייצר לעצמו את המוניטין שלו מחדש.

שתפו את המאמר
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
מאמרים נוספים
מדוע אתם חייבים רימרקטינג

מיתוג לעסק חדש

הקמת עסק חדש והבאתו לידי הצלחה זה לא דבר פשוט. מעל 95% מהעסקים החדשים שנפתחים נסגרים בתוך 5 שנים ולעתים אף בהרבה פחות זמן מכך.

קרא עוד »

מיתוג מוצרים

לא פשוט להכניס מוצר חדש לשוק. ברוב התחומים סביר להניח שיש מוצרים אחרים עם תכונות דומות או שעושים עבור הלקוחות אותו דבר או כמעט אותו

קרא עוד »

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 077-9972792