מיתוג עסקי | עיצוב לוגו | משרד מיתוג | ג'נסיס - בלוג

למה חשוב לעשות תחקיר שוק לפני תחילת תהליך המיתוג העסקי?

בחיים שום דבר לא קורה יש מאין. אם אנחנו רוצים להצליח אנחנו חייבים להשקיע בהצלחה שלנו הרבה מאוד עבודה קשה ותכנון. דבר זה נכון גם לתהליכי מיתוג עסקי. תהליכי מיתוג עסקי דורשים לעשות תחקיר אודות השוק לפני ההתחלה שלו. תחקיר זה צריך לכלול מחקר אודות העסק שאותו אנחנו רוצים למתג בשביל שנדע מה היתרונות שלו, מה הוא מציע, מה ייחודי בו ובמה הוא שונה מעסקים אחרים באותו התחום. התחקיר המקדים צריך לכלול גם מחקר אודות הטרנדים השולטים בשוק, הצרכים של הלקוחות, אודות עסקים מתחרים וגם אודות האווירה הציבורית הכללית. תוצאות מחקרים מקדימים אלו יוכלו לתת לנו נושאים טובים למיתוג העסק שלנו כך שהמיתוג והשיווק שלו יהיו מקצועיים, עכשוויים, מיוחדים ורלוונטיים לקהל לקוחות גדול ככל הניתן.
 

האם יש הבדל בין מיתוג של עסקים קטנים ומיתוג של עסקים גדולים?

תהליכי מיתוג עסקי הם באופן עקרוני עוסקים גם במיתוג מוצרים או שירותים ספציפיים וגם במיתוג של העסק עצמו באופן כולל. חשוב להבדיל בין מיתוג של עסקים קטנים ובין מיתוג של עסקים גדולים. ככל שהעסק הוא גדול יותר יש לו יותר מוצרים וכך המיתוג שלו צריך להיות רחב ולפנות לקהל גדול יותר. מומלץ לעשות תכנים לטווח הארוך של שנה או אפילו מספר שנים קדימה במיתוג העסק שלנו וכיצד זה יתבצע. תכנון מספר חודשים מראש של הקמפיינים השיווקיים שלנו, העיצוב שלהם והמסרים שנרצה להעביר ללקוחות שלנו כך יהיה לנו קל יותר לתכנן את התקציב לפרסום ולבנות אותו בהדרגה.

מיתוג לעסק – איך אנחנו יכולים לגרום לעסק שלנו לבלוט?

המטרה המרכזית של מיתוג עסקי היא לגרום לעסק שלנו לבלוט כך שכמה שיותר אנשים ישימו לב אליו. כאשר אנחנו ממתגים את העסק חשוב לעשות זאת באופן חכם. לא תמיד מיתוג באמצעות אמצעים גדולים מאוד הוא הדרך הכי טובה. עלינו תמיד לזכור שבשביל לבנות מותג צריך סבלנות וזמן וככל שנקדיש יותר זמן לתהליך המיתוג כך הוא יהיה רווחי ויעיל יותר. השלב הראשון בתהליך המיתוג הוא עיצוב לוגו לעסק שלנו ועיצוב של אתר אינטרנט בשבילו. לאחר מכן עלינו להתחיל לשווק את העסק ברשתות החברתיות ובעוד פלטפורמות נוספות.

מיתוג עסקי – לגרום לעסק שלנו להצליח באמצעות שיווק נכון

עלינו תמיד לזכור שהמטרה הסופית של מיתוג עסקי היא לגרום לעסק שלנו להצליח באמצעות שיווק נכון. באמצעות יצירה של תכנים מקוריים ומעניינים שרלוונטיים מצד אחד לתחום העיסוק שלנו ולעסק שלנו ומצד שני לקהל הלקוחות נוכל לגרום לקהל הרחב לזהות את העסק שלנו עם משהו שהם צריכים ואין להם – משהו שירות או מוצר שאנחנו נוכל לתת להם.

עקרונות מפתח במיתוג עסקים

תהליכי מיתוג עסקי מצריכים חשיבה רבה ויצירתיות הן ברמה של המסרים המילוליים והן ברמה של המסרים החזותיים. כאשר אנחנו רוצים לשווק ולמתג את העסק שלנו באופן נכון כדאי לנו לפנות לחברה מקצועית המתמחה בכך. חברת מיתוג ושיווק תוכל לסייע לנו למתג את העסק שלנו באופן חכם כך שבסוף תהליך הפרסום היו לנו הרבה יותר לקוחות ונוכל להרחיב את תחום הפעילות העסקים שלנו מבחינת היקף, תקציב ואזורי שירות. כאשר העסק שלנו הוא למעשה אנחנו ושירותים שאנחנו מספקים לנושאים של אמינות, ישירות ואיכות יש חשיבות כפולה ומכופלת ואז עלינו לדעת לשווק את עצמנו ובכך לשווק את העסק שלנו באופן יעיל יותר.
צור קשר
לפגישת ייעוץ ללא התחייבות
השאר פרטים עכשיו>>>
 
03-5361513 ניתן ליצור קשר
גם בטלפון