תפריט
תפריט

קידום אורגני – לכבוש את המקומות הראשונים!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

המרחב האינטרנטי הוא מקום כל כך עצום, שמאגד תחתיו מקורות ידע בלתי נדלים, חברות מסחריות וארגונים ייחודיים מכל רחבי העולם. כמות המידע העצומה הזו, יוצרת באופן טבעי תחרות על משאבים מוגבלים, כאשר בראש ובראשונה התחרות הזו באה לידי ביטוי בתוך מנוע החיפוש הגדול בעולם – גוגל. והמשאבה עליו הכי הרבה אתרים מתחרים באופן טבעי, הוא המיקום האורגני הראשון בתוך תוצאות החיפוש של גולשי אתר גוגל. הדרך הכי טובה ומקצועית להגיע למקום הראשון בתוצאות החיפוש, היא על ידי תהליך קידום אורגני של אתרים, המבוסס על הגדרות העבודה של גוגל. לגוגל יש אלגוריתם חזק מאוד עם דרישות מפורטות שדרכו ניתן להגיע למיקומים הראשונים בעמודי תוצאות החיפוש. ולכן עיקר המשאבים שלכם צריכים להיות מופנים לעמידה בדרישות של האלגוריתם.

איך לפצח את השיטה? שלושה טיפים לקידום אתרים מושלם

כדי לענות על כל הצרכים של מנוע החיפוש גוגל, רוב האנשים בוחרים לפנות לעזרת חברת קידום אורגני מנוסה ומקצועית. אבל אפילו אם אתם נמצאים בשלבים הראשונים להקמה של בית העסק שלכם, יכול מאוד להיות ששווה לכם להתנסות בעצמכם בתהליך קידום אורגני, רק כדי להבין איך נראית העבודה של מקדם מקצועי. לשם כך, אספנו לכם שלושה טיפים מנצחים להליך קידום אורגני שמניב תוצאות:

תוכן איכותי הוא המפתח להצלחה

אתם יכולים לכתוב המון דברים בתוך האתר שלכם. החל מתיאור מוצר ועד מאמרים מקצועיים בתחומי העיסוק שלכם. אבל כדי שגוגל יסרוק את האתר שלכם ויקדם אתכם בצורה הטובה ביותר אל עבר העמודים הראשונים, התוכן חייב להיות קשור בקשר ישיר לנישה בה אתם רוצים להתמקם. אל תפחדו להסתכל על המתחרים שלכם, להבין מה הם כותבים באתר ולנסות ליצור תוכן דומה (לא זהה! גוגל לא אוהבת העתקות!). כך יהיה לכם בסיס הרבה יותר טוב לעבודת הקידום.

שילוב מילות מפתח מנצחות 

אחד הפרמטרים הכי חשובים בתהליך קידום אורגני של אתרים, הוא השימוש במילות מפתח. אלו הן מילות החיפוש הפופולריות ביותר בקרב הגולשים של גוגל, כך שאתם רוצים לשלב אותן בתכנים בצורה הטבעית ביותר. האלגוריתם של גוגל, סורק באופן יומיומי את האתר שלכם ואם הוא מצליח לזהות את מילת המפתח בהקשר מקצועי קוהרנטי לתוכן של האתר שלכם הוא אוטומטית מקדם את העמוד האינטרנטי. רלוונטיות בכתיבה היא ערך מפתח אותו אתם רוצים לנצל כדי לעקוף את המתחרים הגדולים שלכם.

יצירת ממשק משתמש מושלם חוויית המשתמש

באתר אינטרנטי היא פרמטר טכני תפסיק עם השפעה על הדירוג שאתם מקבלים בגוגל. ולכן חשוב באופן יומיומי לבדוק באגים, לעלות על תקלות ולבצע אופטימיזציה לאתרים שבהם אתם פועלים. אתם רוצים לעשות הכל כדי לספק חוויית גלישה אידיאלית לכל לקוח שנכנס לאתר שלכם, ולכן גם אם אתם לא מקדמים אורגנית את האתר, רצוי להשקיע זמן ביצירת ממשק מושלם.

המומחיות שתוביל אתכם להצלחהד

יש כמובן, עוד מספר דרישות דיי גדול של האלגוריתם של גוגל, כדי להביא לעלייה משמעותית בדירוג של האתר שלכם. זוהי גם הסיבה שבגללה רבים מאוד מבעלי האתרים לא רוצים לבצע את תהליך קידום האתרים בעצמם, ומוכנים להשקיע משאבים כלכליים רבים בחברת פרסום על מנת לפנות לאנשי מקצוע עם ניסיון בתחום. התוצאות של הליך הקידום האורגני, הן חד משמעיות – יהיו לכם יותר ויותר לקוחות שמגיעים לאתר שלכם מבלי שאתם את השקיעו משאבים בפרסום דיגיטלי קמפיין ממומן או בהקמה של עמודי רשתות חברתיות איכותיים.

שתפו את המאמר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
מאמרים נוספים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 5240*