תפריט
תפריט

קידום ממומן בגוגל – אילו טעויות אסור לעשות?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
קידום ממומן בגוגל

האם אתם יודעים כי טעות אחת קטנה עלולה להוריד את כל העבודה הקשה לטמיון? לא מעט אנשים שיש להם אתר עושים טעויות הנוגעות לקידום בתום לב. אך כמו שאתם בוודאי מבינים הטעויות הקטנות שמצטברות עם הזמן יכולות להביא לבעיות רציניות. האינטרס שלכם יהיה שהאתר יהפוך להיות כזה שכולם מכירים אותו, וללא ספק קידום ממומן בגוגל זה הפתרון. אך אילו טעויות אסור לכם לבצע כאשר אתם מקדמים את האתר בצורה ממומנת?

החלטנו לרכז עבורכם את כל הטעויות שכולם עושים, כך אתם תוכלו למנוע מעצמכם לבצע אותם. ככל שתהיו מודעים לטעויות השונות, כך תעשו כל מאמץ כדי שהן לא יתרחשו במשמרת שלכם. כמובן שלעיתים הטעויות חייבות להגיע, אך גם תהיה לכם את האפשרות לדעת כיצד לתקן אותן. במקרה של קידום ממומן הידע הוא הכוח, וידע יביא פשוט לתמורה גדולה בכל קנה מידה. פתאום תוכלו לראות איך האתר הקטן שלכם הופך להיות אתר שכולם מכירים אותו. החלום שלכם יכול להפוך למציאות שתרקום עור וגידים ממש למולכם.

בנייה לא מקצועית של הקמפיין

לא סתם כל איש מקצוע יגיד לכם כי קידום ממומן בגוגל חייב להתבצע על ידי חברה מנוסה. הקמפיין שעליו מתבסס הקידום הוא קריטי במיוחד, והוא יקבע את מידת ההצלחה. אם הקידום כולו יתבסס על קמפיין לא מקצועי, ככל הנראה התוצאות יהיו בהתאם. חובה עליכם להשקיע את כל המאמץ בתכנון הקמפיין, כך שהוא יוכל להיות מוצלח. כל קמפיין שתעלו לאוויר חייב להיות בנוי בצורה מקצועית, מבלי שיהיו דברים לא ברורים.

קמפיין אחד למספר שירותים שונים

אנו מבינים כי אתם רוצים לחסוך בעלויות, אך עליכם לזכור כי קידום ממומן בגוגל הוא קצת שונה. יהיה עליכם לדאוג כי לכל שירות או מוצר שאתם מפרסמים יהיה קמפיין בנפרד עם דף נחיתה ייחודי וייעודי. כך תוכלו להבין בדיוק את התועלת של כל מוצר או שירות, ובנוסף תוכלו לדאוג לתפוצה מתאימה. אם תעמיסו על קמפיין אחד מספר שירותים או מוצרים שונים זה עלול לעכב את ההצלחה.

הובלת הגולשים לעמודים שלא מחמיאים

כל קידום ממומן בגוגל בנוי על כך שאתם תובילו את הגולשים למקומות שונים לצורך ביצוע אינטראקציה. עליכם לקחת בחשבון כי יש לכם אינטרס להוביל את הגולשים לעמודים מעוצבים, כאלה שמשדרים יוקרה. אם תובילו את הגולשים לעמודים לא מחמיאים, הם אוטומטית ירצו לצאת מהם. מוטב כי תשאירו רושם ראשוני חיובי מיד כאשר הגולש נחשף אליכם לראשונה. אל תביאו את עצמכם למצב שבו תתחילו ישר ברגל שמאל.

התמקדות במילות מפתח ללא פוטנציאל

כל קידום ממומן בגוגל מתבסס על מילות מפתח כאלה או אחרות. לכן תהיה לכם מטרה לבחון את מילות המפתח בזכוכית מגדלת, כדי לעשות את הבחירה הנכונה. אם לא תחקרו לעומק את כל מילות המפתח האפשריות, לא מן הנמנע כי תיפלו בין הכיסאות. עבודה מקדימה והכנה אפקטיבית תסייע לכם למצוא את מילות המפתח עם הפוטנציאל הכי גבוה. כי אם לא תבחרו את מילות המפתח הנכונות, הקמפיין כולו יוגדר ככישלון. 

להחליף קמפיינים כל כמה ימים

אף אחד לא יכול להבטיח לכם כי ההצלחה תוגש לכם על מגש של כסף. לעיתים אתם תצטרכו לעבוד קשה במיוחד כי לראות את ההצלחה רוקמת עור וגידים. אפילו גם פרסום ממומן בגוגל לא יבטיח את ההצלחה, ואף אחד לא יכול להיות ערב לכך. אך מה שאתם צריכים לדעת זה שלא מחליפים קמפיינים כל הזמן. תיתנו הזדמנות לכל קמפיין, ורק שאין ברירה תחליפו אותו.

קידום ממומן דרך גוגל זוהי אחת משיטות הקידום הכי פופולאריות שיש. באמצעות תשלום ישירות לגוגל, ניתן להביא לכך שהמודעות שלכם יופיעו ראשונות בתוצאות החיפוש. בשונה מקידום רגיל התשלום מתבצע ישירות לגוגל. ניתן לגרום לכך שאנשים מסוימים שיוגדרו מראש יוכלו לראות את המודעות ולהיחשף אליהן ראשונים.

האמת היא שכל בעל אתר יוכל להשקיע את הסכום שאותו הוא רואה לנכון. יש כאלה שיעדיפו להשקיע סכומים גבוהים כי הם מתמקדים בקידום הזה. יש אחרים שיעדיפו להשקיע סכומים נמוכים כי הם מבצעים ביחד עם הקידום הממומן בגוגל גם קידום אורגני. החדשות הטובות הן שכל אחד יוכל לבחור מה שמבחינתו יהיה הכי נכון והכי אפשרי.

שונה מקידום אורגני שלוקח זמן עד שרואים אותו, קידום ממומן מתחיל להראות תוצאות מיד. כך שאם אתם מרגישים כי האתר מדשדש במקום, תוכלו לבחור באפשרות הספציפית הזאת. מיד אחרי שתפעילו את הקמפיין, תוכלו לראות כיצד הגולשים מתחילים להיכנס לאתר. זה לא משנה מה התרגלתם עד כה, עם קידום ממומן הכל משתנה.

אין הגדרה מסוימת לעסקים שמבחינתם יהיה הכי נכון לבצע את הקידום באופן ממומן. אפשר להגיד בפה מלא כי כל עסק שמרגיש כי הוא צריך דחיפה, יכול לבחור באפשרות הזאת. עסקים שמרגישים כי התוכנית הנוכחית עובדת, יכולים שלא לבצע שינויים מרחיקי לכת. קידום ממומן בגוגל נועד כדי לתת דחיפה לאתרים שיש אליהם כמות כניסות נמוכה.

שתפו את המאמר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
מאמרים נוספים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 077-9972792