מיתוג מוצרים

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

לא פשוט להכניס מוצר חדש לשוק. ברוב התחומים סביר להניח שיש מוצרים אחרים עם תכונות דומות או שעושים עבור הלקוחות אותו דבר או כמעט אותו דבר. מבחינת הלקוחות המוצרים עשויים להיות אותו דבר כאשר יהיו הבדלים קטנים שעשויים להבליט את המוצר שלכם על פני המתחרים. הבלטת היתרונות של המוצר שלכם בשוק שלו לצד יצירת זהות למוצר ו/או למותג שלכם המשווק את המוצר תהיה חיונית להצלחה במכירות ולהכנסות שלכם. כדי לבצע זאת בצורה מקצועית תצטרכו חברת מיתוג עסקים מובילה.

איך נבליט דווקא את המוצר שלנו?

הבלטת המוצר שלנו תהיה המפתח ליצירת בידול ממוצרים מתחרים בשוק. כדי לעשות זאת תצטרכו להציג ללקוחות את היתרונות שלכם על פני המתחרים. את ההצגה של היתרונות ניתן ליצור באריזת המוצר, בפרסומות המשווקות את המוצר, באפיון של המוצר באתר שלכם או אפילו באופן שבו המוצר פועל. אלמלא ההבלטה של היתרונות שלכם על פני המתחרים הלקוח עשוי להעדיף מוצר אחר שכן מבליט את היתרונות שלו על פניכם.

חשוב להצניע את חסרונות המוצר:

לכל מוצר בכל תחום יש גם חסרונות מלבד יתרונות. מכיוון שאף מוצר אינו מושלם יהיה עליכם “להצניע” את החסרונות של המוצר שלכם, זאת תוכלו לעשות בצורה נכונה וחכמה על ידי כך שתבליטו את היתרונות של המוצר תחילה ושהלקוח יכיר אותם לפני שהוא יכיר את החסרונות.

ההשפעה של אריזת המוצר על המיתוג שלו:

אריזת המותג תהיה האופן שבו המוצר ייזכר על מדף המוצרים, האופן שבו הלקוחות יזכרו את המוצר והמותג שלכם ויידעו להעריך באופן אוטומטי מה הם מרגישים כלפיו. לדוגמה: נניח שאתם הולכים בסופר למדף הפסטות לבחור את הפסטה המועדפת עליכם. אתם מגלים שלל רחב של חברות המשווקות פסטות מסוגים שונים, גדלים שונים, צורות שונות וסביר להניח שגם איכות וטעם שונים זה מזה בהתאם למתכון של כל חברת ייצור. לאחר שבטח התנסיתם בכמה סוגי פסטות סביר להניח שכבר יש לכם העדפה לחברה המועדפת עליכם ולכן כאשר תראו את האריזה של אותה חברה על המדף תזהו במהירות שזו החברה וזה סוג הפסטה שאתם אוהבים ובכל פעם שתעברו שוב לבחור פסטה מהמדף הבחירה תהיה מהירה ואף אוטומטית.

פרסום נכון של המוצר:

מיתוג עסקי או מיתוג מוצרים הוא לא רק עיצוב לוגו או עיצוב אריזה למוצר. חשוב לפרסם אותו בצורה נכונה כיוון שהמסרים שאתם מעבירים במהלך הפרסום והאופן שבו אתם מאפיינים ומציגים את המוצר משפיע באופן מהותי על המיתוג שלו.

תוכן עניינים

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 077-9972792