תפריט
תפריט

5 טיפים למיתוג העסק

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

אתם מסתובבים כבר תקופה ארוכה עם רעיון. זה רעיון מנצח, לפתרון בעיה מאוד מורכבת של אנשים רבים ואתם יודעים בוודאות יחסית גדולה שזה הוא המוצר הבא שאתם רוצים להביא לעולם. זהו תהליך המחשבה שעוברים יזמים רבים בישראל ובעולם, בדרך להקמת עסק חדש. בין כל המשימות שאתם צריכים להתמודד איתן, יש משימה אחת שלא תמיד ברור איך מתחילים להתמודד איתה והיא העבודה על מיתוג עסקים מבחינה שיווקית. תהליך מיתוג לעסקים הוא תהליך שמחייב שכלול של כל הידע שיש לכם בתוך העסק תיק ביחד עם נתונים חיצוניים לעסק (כמו נתונים על מתחרים ועל טרנדים). בדיוק מסיבה זו, יצרנו לכם מדריך מקוצר עם חמישה טיפים מעולים למיתוג בית העסק שלכם.

מתכון מנצח להצלחה עסקית – הוא מיתוג עסקים קולע

על מנת להתחיל את העבודה שלכם בעולם העסקי ברגל ימין, חשוב לבצע תהליך מיתוג אישי לעסקים על בסיס חמשת הטיפים המנצחים הבאים:

כתיבה ממוקדת מטרה

החל משם החברה ועד למשפט המלווה את הלוגו שלכם. כל תוכן שאתם רוצים להציג ללקוחות שלכם, חייב להיות תוכן בעל משמעות, ממוקד מטרה וברור מאוד. אל תהססו להשתמש בשירותיהם של כותבי תוכן עם התמחות במיקרו קופי, שכן הם יכולים לעזור לכם ליצור את הטקסט המושלם למיתוג העסק.

שילובי צבעים

כמו שאתם בוודאי יודעים, לצבעים יש השפעה רגשית על לקוחות. כפועל יוצא מומלץ להשקיע זמן בתכנון שילובי הצבעים הנכונים ביותר למותג שלכם, כדי ליצור לוגו מניע לפעולה ולא לוגו מרתיע. אתם כמובן יכולים להסתכל על שימוש בצבעים אצל מתחרים, רק כדי לקבל רעיונות או להסתכל על פלטת צבעים דומה. זוהי החלטה של מקובלת מאוד בעולם העסקים ויכולה לשרת אתכם בצורה הטובה ביותר.

שימוש במדיות השונות

ככול ואתם רוצים ליצור מותג חזק ובולט, חשוב להראות דריסת רגל בכל אחת מהמדינות החברתיות, הווירטואליות והפיזיות האפשריות. עמודי תוכן עסקיים ברשתות החברתיות, אתר אינטרנט מנצח ואפילו שימוש באמצעי פרסום מסורתיים לקהל הבוגר יותר, כולם יכולים להביא את העסק לנקודה שבה הוא מותג לכל דבר ועניין.

יצירת אופי לעסק

לכל בית עסק יש את סט הערכים המקצועיים שמוביל אותו. וחשוב להעביר את המסר הזה ללקוחות כדי ליצור תנועת לקוחות נאמנה יותר לטווח הארוך. אל תהססו להראות את הפן האנושי של בית העסק שלכם, כולל שימוש בפעולות וולונטריות שאתם עושים. אלוהים אלמנטים שהופכים את העסק שלכם להרבה יותר אנושי בעיני הקהל וכך גם להרבה יותר אטרקטיבי.

בדיקה מוקדמת

ברגע שסיימתם את תהליך המיתוג, ויש לכם כבר איזה שהוא בסיס לאופן שבו העסק שלכם נראה, שווה לבצע בדיקה אל מול לקוחות פוטנציאלים כדי לראות מה היא התגובה שלהם ולשנות בהתאמה חלק מהאלמנטים.

עבודה מקצועית ומיומנת – מביאה לתוצאות

כמו כל בית עסק אחר, גם אתם שואפים ליצור את מראית העין המקצועית הטובה ביותר אל מול הלקוחות שלכם, למן הרגע שבו העסק עולה לאוויר. ולכן חשוב לכם להשקיע את כל המאמצים בתהליך מיתוג מבוסס ניסיון עם תוצרים מוכחים. אם אין לכם את הזמן לבצע ניסוי וטעיה, ולהתאים את המיתוג בעסק לתגובת הקהל, הפתרון הכי טוב שאתם יכולים לחשוב עליו הוא קנייה לעזרתם של אנשי מיתוג עסקים מנוסים כמו ג'נסיס. חברות מיתוג לעסקים יבצעו לכם את התהליך על בסיס ניסיון רב שנים, ומתוך רצון לשפר בצורה משמעותית את תגובת הלקוחות לאופי המיתוג של השירותים בעסק שלכם.

 

שתפו את המאמר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
מאמרים נוספים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 077-9972792