תפריט
תפריט

5 טיפים לעיצוב לוגו מנצח

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

הכוח או במילים פשוטות יותר היתרון המרכזי שיש לכל בעל עסק, על אחת כמה וכמה אם הוא מנהל עסק בתחומי השיווק וירטואלי או במרחב האינטרנטי – הוא התוכן הוויזואלי. כיום, גם מחקרים מאוד מתקדמים בעולם הפסיכולוגיה של השיווק כבר מצליחים להוכיח בצורה מדעית את הקשר שבין החלטות עיצוביות, כמו עיצוב לוגו מנצח, לבין ההתנהגות הצרכנית של לקוחות בתחומי מסחר שונים. לפיכך, אתם ממש לא צריכים להיות מופתעים ממידת ההשקעה העצומה שבעלי העסקים מוכנים לתת עליה את הדעת, על מנת ליצור לוגו מנצח לחברה שלהם. זו היא לא רק החלטה שיווקית קצרת מועד אלא תפיסה אסטרטגית של בית העסק, השירותים שהוא מספק והיחסים שהוא מעוניין לפתח עם הלקוחות העתידיים.

עיצוב לוגו שעולה מעל כל הציפיות – בעזרת טיפים מנצחים

על מנת שתוכלו להביא לידי ביטוי את כל אותם הרכיבים הבסיסיים של ניהול הארגון שלכם, על גבי עיצוב לוגו ייחודי, חשוב לעבוד על פי סדר עבודה מקצועי ומיומן. לשם כך אספנו לכם את חמשת הטיפים הכי טובים שאנשי עולם העיצוב יכולים לחשוב עליהם בכל מה שנוגע לתהליך העבודה של עיצוב לוגו מנצח:

קישור רעיוני

עוד לפני שאתם מתחילים לעבוד הלכה למעשה עם המעצב של הלוגו, מומלץ לאסוף את כל אנשי הצוות של החברה (או לכל הפחות את החלק היצירתי של אנשי הצוות בחברה) ולצאת לסיעור מוחות כדי למצוא את הרעיונות הגולמיים איתם תוכלו להגיע למעצב. גם אם אין לכם ביד שרטוט מושלם, אבל יש לכם רעיון שקולע בדיוק לאופי של העסק, אתם כבר עולים על דרך המלך.

שימוש בצבעים

חשוב להבין מה הם הצבעים, מתוך כלל פלטות הצבעים האפשריות, שיכולים לקחת את העסק שלכם לרמה המקצועית הבאה. אל תהססו לקרוא קצת על הפסיכולוגיה של שיווק בעזרת צבעים, לפני שאתם מגיעים אל המעצב, כך שיהיה לכם מושג לגבי סוגי הצבעים והשילובים הנכונים למותגים בנישה שלכם.

איורים ושרטוטים

איש המקצוע האידיאלי למשימה, הוא איש שיכול להציע לכם עבודת עיצוב לוגו שמבוססת על איורים ושרטוטים. בעיקרון לא מדובר פה על איזשהו שרטוט יוצאת דופן, לאור העובדה שאתם רוצים לחסוך במשאבים בעסק מתפתח. אך יחד עם זאת ראוי להשקיע זמן ויצירת שרטוט שמקשר ויזואלית השם של העסק עם הפעילות המרכזית שלו.

מילות מפתח

לבד משמו של בית העסק עומדת לפניכם האפשרות גם להוסיף תת כותרת או להשתמש במילות מפתח בכדי לחדד עוד יותר את הרעיון המרכזי של הלוגו. במצב כזה חשוב לי תיק בעזרתו של קופירייטר מבריק ולמקם אותם ביחס ללוגו עצמו, באופן שלא יפריע לצופים במודעה להבין את המסר המרכזי.

התאמה לפורמטים שונים

על מנת שתוכלו לעשות שימוש בלוגו גם ברשתות החברתיות גם בפורמטים מודפסים וגם על גבי המוצרים שלכם, חשוב לבקש מהמעצב את הקובץ הסופי של הלוגו בכמה שיותר פורמטים מקצועיים של קבצים.

הרעיון שלכם והביצוע של מאייר מומחה

עיצוב לוגו היא אולי משימה שנראית לכם זניחה בין שלל המשימות שאתם מבצעים לטובת העסק שלכם, אבל בשורה התחתונה היא זו שהופכת את העסק שלכם למותג. בדיוק מסיבה זו אתם רוצים לעשות את הכל על מנת לפנות לעזרתו של מאייר מומחה שיק או מעצב לוגואים מומחה או בעזרת חברת ג'נסיס אתם תראו הבדל משמעותי בין עבודה מקצועית של אבל בין כל לוגו פנוי שתמצאו ברחבי האינטרנט, וזה יהיה בידול משמעותי של העסק אל מול מתחרים אחרים.

 

שתפו את המאמר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
מאמרים נוספים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 077-9972792