תפריט
תפריט

5 טעויות נפוצות במהלך מיתוג דיגיטלי

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
מיתוג דיגיטלי

בין אם אתם שוקלים להתחיל תהליך של מיתוג דיגיטלי, ובין אם אתם נמצאים בעיצומו של תהליך מיתוג – חשוב מאוד שתהיו מודעים לטעויות נפוצות שונות. כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם לא נופלים במקום שבו כולם נופלים, כי במקרה כזה לא תוכלו לקבל את התועלת מתהליך המיתוג עצמו. הרי בסופו של יום תהליך מיתוג נועד בכדי לקחת את העסק קדימה, ואם הוא לא יתבצע כמו שצריך – לא תראו את התוצאות הללו מגיעות. 

אל תחשבו שהמיתוג יפתור הכל

זה נכון כי המיתוג יכול לקחת את העסק שלכם קדימה, אך עדיין לא מדובר על פתרון כל הבעיות. ככל הנראה מתחת לפני השטח קיימות בעיות נוספות, ולכן אתם צריכים לתת עליהן את הדעת עוד לפני שתתחילו למתג את עצמכם מחדש. כך עם תהליך המיתוג, תוכלו לראות תוצאות של כל התהליכים האחרים, תהליכים שיסייעו לכם להפוך את העסק למה שתמיד חלמתם שהוא יהיה.

אל תיקחו את המשוכות לידיים

אומנם אתם ככל הנראה תרצו לקחת חלק פעיל במהלך התהליך עצמו, אך הבינו כי יש אנשי מקצוע אחרים שהם אלה שצריכים לתת את הטון. תהליך מיתוג דיגיטלי חייב להתבצע על ידי האנשים הנכונים, ואם אתם תיקחו את המשוכות לידיים ככל הנראה התהליך לא יתבצע כמו שרציתם. תנו למעצבים ולאנשי המקצוע האחרים להיות אלה שקובעים, ואתם תדאגו תמיד להגיד מה אתם חושבים – בתור המלצה כמובן.

אל תעתיקו מהמתחרים שלכם

תהליך של מיתוג נועד על מנת להבדיל את עצמכם מהמתחרים, ולכן המטרה היא שלא תעתיקו מהם. תמיד תוכלו לקבל השראה מהמתחרים, ואפילו תוכלו ללמוד מה הם עושים בצורה נכונה. אך עדיין ישנו הבדל משמעותי בין העתקה לבין השראה, וחשוב מאוד שתהיו מודעים לכך. ככל שתמתגו את העסק שלכם בצורה שונה וייחודית, כך תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו תוכלו להוציא מהעסק את מירב התועלת.

אל תעבדו עם אנשי מקצוע שלא מאמינים במוצר שלכם

אפילו אם אתם מאוד מאמינים במוצר שלכם, אתם תהיו מוכרחים לוודא כי גם אנשי המקצוע שאיתם אתם עובדים יאמינו בו. תהליך מיתוג דיגיטלי חייב להתבצע כאשר כל המעורבים בו יהיו באותו הראש, ואם איש מקצוע אחר לא מאמין במוצר – זה עשוי להיות מאוד בעייתי. כך שמוטב כי תהיו בטוחים כי כולם מאמינים במוצר, כך יהיה אפשר להוציא מהלימון לימונדה.

אל תשנו מיתוג דיגיטלי בכל פעם מחדש

אם העסק שלכם לא מצליח יש כל כך הרבה דברים שניתן לעשות אותם מתחת לפני השטח בכדי לקדם את ההצלחה. מיתוג של העסק זוהי פעולה חשובה, אך זוהי לא פעולה שאמורה להתבצע בכל מספר חודשים מחדש. למיתוג לוקח זמן לבוא לידיי ביטוי, ואם אתם תשנו את המיתוג בכל פעם מחדש – יהיה לכם קשה מאוד להטמיע אותו בקרב הלקוחות שלכם.

באופן עקרוני מיתוג דיגיטלי אמור להגיע כאשר אתם מרגישים כי עשיתם הכל, אך העסק עדיין לא מצליח להתרומם. במצב שבו אתם מבינים כי אתם מוכרחים לעשות שינויים גדולים ומשמעותיים, המיתוג הוא הדרך המעולה לעשות מהלך שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנו.

כמובן שלא. ביחד עם המיתוג יהיה עליכם להמשיך לעבוד קשה ולהמשיך לעשות את העבודה המעולה שעשיתם עד כה. כך תוכלו להיות בטוחים כי עם המיתוג ועם העבודה הקשה, תוכלו למצוא את עצמכם גם קוצרים את הפירות שמגיעים לכם.

מוטב כי אתם תתרכזו בעבודה שלכם, ותאפשרו לאנשי המקצוע המיומנים במיתוג להיות אחראיים עליו. כך תוכלו להיות בטוחים כי תוכלו להוציא מהמיתוג את מירב התועלת, ותאפשרו לעסק שלכם להגיע אל המקומות שעד כה היו נראים כמקומות שלא היה אפשר להגיע אליהם.

קחו בחשבון כי מיתוג דיגיטלי זוהי לא נוסחת קסמים, ויכול להיות שהמיתוג לא הצליח בגלל מגוון רחב של סיבות אחרות. כך שלא צריך ישר להחליף את המיתוג, ניתן לבצע עוד פעולות אחרות שאמורות לשנות את המצב – כאשר המיתוג הקיים אמור לסייע כמובן.

שתפו את המאמר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
מאמרים נוספים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 5240*