הלקוח: KIWI מותג הלבשה לילדים
האתגר: לעמוד במטרה המדוייקת שהגדיר הלקוח, להתמקד בתוצאות ולייצר כמה שיותר פניות איכותיות, לצד חשיפה מקסימאלית
הביצוע: הוגדר קהל יעד ענפי בתחום היזמות העסקית ובוצע מיקוד נוסף לפלח שוק של בעלי יכולות כלכליות התחלתיות להשקעה,
המעוניינים או שאפשר לעניין, בתחום השקעות באופנה. נעשה שימוש מוגבר במוצרי הלקוח לצורך ייצוג המוצר ומינוף המותג הקיים והמוכר,
לצרכי שותפות עסקית. בהתאם נקבעו מסרים ממוקדים המדגישים את ההזדמנות להצטרף להצלחה. כל מה שצריך בשביל מיתוג מנצח.
התוצאה: עוצב דף נחיתה דינמי עם תמונות מתחלפות, המדברות בעד עצמן. הוגדרו והוצגו חמש תועלות ופתרונות למתעניינים ומכלול התוצאה הובילה לביצוע פנייה ללקוח. בהתאם לקמפיין עוצבו גם שלטי חוצות, שחיזקו אותו ואת תדמית המותג, באמצעות חשיפה רחבה לקהל היעד של הלקוחות הפוטנציאליים.

מותגים חזקים עובדים רק עם הטובים ביותר, פנו לקבלת הצעה

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מיתוג | קידום עסקי – KIWI
דרג