התוצאה: לוגו בעל קווים עיצובים נקיים, פונטים מעוגלים ותוצר אסתטי ונעים לעין. גווני היין שהוכנסו ללוגו, בשילוב איקוניזציה מתאימה, משקפים את העידון והקלאסה של בגדי המעצבת. הלוגו שובץ בכל ההפקות חוצות הפלטפורמה, שכללו אתר, דפי נחיתה, ניירת, שלט ובאנרים לקידום מכירות ויצירת לידים והמרות. אתר האינטרנט היווה את הבסיס לקידום הדיגיטלי, לצד עיצוב וקידום דפי נחיתה בניו מדיה. הקומפוזיציה באתר כללה חלוקה לריבועים ומלבנים גיאומטריים, בתוכם הוצגו תמונות ופעולות הנעה, כגון הרשמה מהירה וביצוע רכישה. האתר הותאם לסחר און-ליין, תורגם לצורך כך לשפה האנגלית והציע אפשרויות מתקדמות לביצוע רכישה באמצעים הפופולאריים ביותר. בכל האמצעים שולבו קישורים והפניות לאמצעי חשיפה נוספים ובוצעו מדידות וניתוח נתונים שוטפים, לצורך אופטימיזציה של מאמצי השיווק. בשיתוף הלקוחה יצרנו מערך שיווק ומיתוג 360 עם תוצאות מדהימות.