אחסון אתרים בענן

אז מה זה אחסון בענן? אנחנו שומעים די הרבה את המושג הזה וכמו שהרבה אנשים לא מכירים את המושגים של האינטרנט, כך גם המושג אחסון ענן נראה לכם רק משהו שעף בשמיים…
אחסון ענן הוא בעצם אחסון על שרת של קבצי מחשב וביניכם כמובן אתר אינטרנט. השרת הוא מחשב הפועל עם תוכנת שרת ונותן שירות גם למחשבים אחרים.
הפיזיקה של השרת צריכה להיות הרבה יותר חזקה ומפותחת ממחשב ביתי. הוא גם חייב שיהיו לו פונקציות של גיבוי כי תארו לעצמכם שהאתר שלכם חלילה קרס ואין לו גיבוי.
השרת מכיל תוכנה נותנת שרות, תומכת ופועלת מול תוכנות אחרות של לקוחות. כיוון שכך הוא לא מפסיק לפעול ועובד 24/7 במתן פתרונות ותשובות תוכנה לאתרי הלקוחות שמאוחסנים עליו.

שרת שווה אחסון אתרים

בעצם השרתים הם סוג של תוכנה שגם היא יושבת באיזה שהוא מחשב. לפעמים יש עליו עוד כמה שרתים ולפעמים שרת הוא כמה מחשבים יחד בגלל שיש עליו עומס.
בחוות שרתים למשל יש הרבה מחשבים והרבה שרתים ולעיתים תוכנת השרת מאוחסנת בקופסה שחורה (משש כמו שיש למטוסים).
אשכול מחשבים הוא בעצם חוות שרתים, והדימוי הזה הוא פשוט ציורי. חוות שרתים יכולה להכיל גם יותר מאשכול מחשבים.המחשבים המודרניים היום יכולים להיות חלק מחוות שרתים שיש לה הרבה מעבדים מהירים. הפעולה הכי נפוצה כמובן של חוות שרתים היא אחסון אתרים או אירוח שלהם.

חוות שרתים והמון מעבדים

יותר ויותר עסקים וחברות גדולות עושים שימוש בחוות שרתים ביחד עם המחשבים שלהם.
ככל שיש יותר מחשבים, כך גם נוצרות יותר תקלות וניהול חוות שרתים נעשה ע”י אנשי מקצוע הזמינים כל הזמן לתת מענה.
בגלל שעלולות להיות גם תקלות הרות אסון בחוות שרתים, עובדים בדרך כלל על שני מחשבים אחד מרכזי והשני לגיבוי, כך שאם חלילה קורה משהו, יש גיבוי.
זהו בעצם אחד הדברים הכי חשובים היום באחסון אתרים. האמינות של השרתים, היכולת לתקן תקלות במהירות והיכולת שיהיה גיבוי מידי.

אתר ממוצע – אחסון אתרים

אתר ממוצע מכיל בין 6 ל-7 קטגוריות. בכל קטגוריה יש גם תתי נושאים בהם יכול להיות חומר נוסף. כך מתעבה אתר אינטרנט והופך לאתר “שמן” ונחמד שזקוק גם כמובן לשירות אחסון אתרים.
אחסון אתרים בארץ הוא הרבה יותר נגיש, ידידותי וזמין לאתרים בישראל למרות שאולי אחסון אתרים בחו”ל יותר זול. עדיין הקרבה אל חברת אחסון האתרים חשובה מאוד ברמה של פתרון בעיות יום יומי האם אתם רואים את עצמכם מדברים כל היום בטלפון באנגלית או מתכתבים באנגלית עם נציג חברת אחסון מהודו שלא מבין מה אתם אומרים).
יש יתרון רב לשימוש בשפה וכן לקרבה של האתר שלכם אל חברת אחסון האתרים.

תרבות של האתרים הישראליים- אחסון אתרים

כאשר אנחנו ממליצים על אחסון אתרים בחברת אחסון אתרים בארץ, אנחנו בהחלט יודעים על מה אנחנו מדברים.
כאשר אתם מזמינים אתר מחברת בניית אתרים שגם מציעה לכם שירותי אחסון יש לכם לא רק אבא אלא גם אימא. המשמעות של זה היא שהם יהיו זמינים עבורכם מתי שרק תרצו, תוכלו לדבר אתם בשפה שאתם מכירים הכי טוב (וגם לספר בדיחות על הדרך…) תוכלו להסביר את עצמכם לא יותר מפעם אחת (ואחיך שמעבר לקו או למייל יבין בדיוק למה אתה מתכוון).
אתר אינטרנט הוא לא רק רכיב הוא גם תרבות, ואת התרבות של האתר שלך רק חברת אחסון אתרים ישראלית תבין. בין אם זה אתר שעבר תהליך של מיתוג או אתר חדש. אחסון אתר כחול לבן היא הדרך הטובה והיעילה ביותר להציג את האתר שלך לגולשים.
אחסון אתרים
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513