מיתוג מוצר | הצרכנים אוהבים מותגים !

השפע הצרכני ופתיחת השערים של יבוא מסין, עוררו את הצורך במיתוג מוצרים, כדי שיהיה אפשר להבחין בהבדלים בין מוצר המוני לבין מוצר אישי ממותג. מיתוג לא מתבטא רק במציאת שם לחברה או לשורת מוצרים, אלא בשרשרת של פעולות שגורמות לצרכנים להבין עוד משהו על המוצר הזה וליצור לו שייכות שמוסיפה לו מס ערך מוסף.

הצורך של מיתוג נועד בעיקר כדי לעשות סדר בראש של הצרכנים, וכדי שגם הם ידעו להבדיל בין מוצר מיוחד ומעוצב לבין מוצר זול מיובא למשל מסין. מיתוג גם יוצר את הבדלי המחירים בין המוצרים וגם הצרכנים יודעים שעל מוצרים ממותגים משלמים יותר אבל הם גם יודעים בדיוק למה.

מיתוג ולוגו ואיכות

חלק מהמיתוג הוא כמובן לוגו שיצליח להעביר במינימליזם גרפי וטקסט את הערכים של המותג וכשאנחנו אומרים ערכים, אנחנו מתכוונים לזה שלמשל למוצרים זולים לא ממותגים בהחלט אין ערכים. ערכים יש רק למוצרים איכותיים והם חייבים להיות ממותגים ולשאת לוגו כחלק מתהליך המיתוג שלהם.

אנשים מחפשים את הלוגו של החברה על מוצרים כי ללוגו הזה יש בעיניהם סוג של אחריות על המוצר. הלוגו של החברה מבטא את האיכות שלה ואת רשימת היתרונות והערכים שיש למוצרים של החברה הזו. אבל כיוון שאי אפשר לצרף “חוברת” לכל מוצר, בא הלוגו ומבטא בסמל אחד את כל מה שהחברה רוצה להגיד לצרכן על המוצרים שלה ולכן הוא צריך להיות חכם וקולע.

בדרך כלל אנשים מזהים מיתוג ולוגו עם איכות. שום חברה יצרנית שמייצרת לדוגמה אופנת המונים לא זקוקה ללוגו משום שרוכשים את המוצרים שלה כי הם זולים, כד כדי כך זולים שהם נמכרים כמו לחמניות חמות. מוצרים איכותיים יותר למשל חייבים לוגו כי זה מה שעושה את ההבדל בינם לבין מוצרים אחרים זולים יותר, כי לוגו מציין גם לא רק את שם החברה אלא גם את היתרונות של החברה הזו.

קונים בגלל הלוגו

משום שלוגו מייצג איכות ורמה גבוהה של מוצרים בכלל ומוצרי פרסום בפרט, יש אנשים שגם אם תציע להם מוצר זהה דומה, מקביל וזול בהרבה, הם לא יהיו מוכנים לרכוש אותו ויתעקשו לקנות רק את מה שנושא את הלוגו שבעיניהם מייצג איכות, והרבה פעמים הם כבר לקוחות חוזרים שאי אפשר למכור להם שום מוצר דומה והם רוצים רק אבל רק את זה עם הלוגו הזה והזה.

מחפשים משרד פרסום שימתג לכם את העסק? כנסו >>> מיתוג עסקי

מיתוג מוצר
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513