כיצד אחידות בנראות המותג תורמת לעסקים?

מיתוג מסייע לכל עסק להיות מזוהה על ידי סימני היכר ייחודיים משלו

סימני ההיכר יכולים להיות שירות ספציפי אותו בית העסק מעניק, איכות השירות, פרסום מסר חוזר ונשנה… ובל נשכח – מיתוג עסקי טוב יכול וצריך להתבטא גם באחידות סימני ההיכר של העסק מבחינה ויזואלית – נראות המותג.

הנראות יכולה להתבטא בקווים שיווקיים זהים, בויזואליות המוצר המשווק ובייחוד אם מדובר בצורה ספציפית שמאפיינת את המותג – גם בצבעים ספציפיים שמזוהים עם העסק. שמירה על אחידות בנראות המותג מסייעת ליצור תחושת אמינות אצל הלקוחות, שיש על מי לסמוך שלא ישנו את הקו המנחה ממנו הם מרוצים.

מיתוג עסקי - מיתוג אתר אינטרנט

 

לאחידות בנראות המותג יש גם נקודת עיגון פסיכולוגית. מחקרים שבוצעו הוכיחו שמוחנו בנוי כך שהוא מסוגל לזהות צבעים/אלמנטים שהוא מכיר ולקשר אותם ישירות אל קונספט או מותג ספציפי. מעבר לכך, מיתוג אחידות בנראות המותג יוצרת קשר רגשי וגם תחושת הזדהות, והקונטקסט והקונספט שמלווים את הלקוח מוטבעים במוחו ועל ידי כך מסייעיםלכל בעל עסק ליצור קשר עם לקוחותיו בין אם בכדי להעביר מסרים שיווקיים, להסביר  להם על שירות חדש אותו אנו מחדירים או להסביר על מסע פילנטרופי אותו רוצים לקדם ולמעשה לשרת באופן זהאת העסק בכל התקשרות עם לקוחותיו ואף עם עובדיו.

ניקח לדוגמא את אחד המותגים הגדולים ביותר בעולם –מקדונלד’ס. האם שמתם לב מה מייצר את האחידות בנראות המותג? בתור לקוחות אנו לא נדרשים לשים לב לסימנים המזהים שמלווים אותנו לאורך כל הדרך, אך במבט שני מיד נגלה כי אלו הם ה-M הגדולה והליצן. שמתם לב שה-M  תמיד בצהוב והליצן תמיד באותו לבוש? ובכן, אלו הם רק חלק מן הסמנים שמייצרים אחידות במותג של מקדונלד’ס ומסייעים ליצור קו אחיד שמעניק מכנה משותף לכל לקוחותיו ברחבי העולם.

ובמידה והצלחת לשמור על קו אחיד וסימן ההיכר נקלט באופן ברור, הרי שהסיכוי שלך לגייס לקוחות חדשים ולשמר את הקיימים גדול יותר. מיתוג עסקי מסייע לך להיות מזוהה ומרגע זה, כל עבודת השיווק הופכת להיות קלה הרבה יותר. אין צורך לשכנע בכל פעם מחדש. המותג ואחידות הנראות שלו עשו וממשיכים לעשות את העבודה עבורך. ואף מעבר –כבעל עסק ביכולתך להשפיע, לרגש, לתרום ללקוחות ולתקשר עמם באופן פשוט וקל הרבה יותר בין אם זה פרסום בגוגל או בכל פלטפורמה אחרת.

רוצים גם אתם ליצור אחידות בנראות המותג שלכם? הדבר מעולם לא היה פשוט יותר, ג’נסיס עומדת לשירותכם!

מיתוג עסקי 
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513