מחפשים משרד פרסום דיגיטל? כל מה שלא ידעתם ולא העזתם לשאול

תחשבו רגע שיש לכם עסק, אתם רוצים לקדם את אותו עסק באינטרנט, אך בנוסף אתם רוצים לדעת שתקציב הפרסום שלכם יפעל בצורה חיונית, יהיה יעיל ובעל תועלת יש לעבוד עם משרד פרסום דיגיטל בעל ניסיון וידע.
משרד פרסום שמתעסק בדיגיטל הינו משרד אינטראקטיב שמתמחה בפרסום, קידום ושיווק באינטרנט (אונליין) באמצעות ניתוח, תכנון וביצוע פעילויות שיווק שונות בפלטפורמה הדיגיטלית בצורה אינטראקטיבית ומדוייקת.
משרד פרסום דיגיטל פועל בצורה אסטרטגית חדשנית להבאת ערך עסקי ללקוח, הובלה של עסקים באמצעות המדיה הדיגיטלית תאפשר לו לצמוח ולהפתח בצורה הטובה ביותר.
שימוש בקידום וכמובן פרסום באינטרנט בשיתוף מיתוג וקריאיטייב עד בניית האתר היא פעולה אשר מצריכה השקעה רבה ומצוינות בכל הרבדים השונים, בחירת משרד פרסום דיגיטל מנוסה הוא צצד חכום למנף כל עסק להצלחה המירבית שלו.

אז אילו שירותים ניתן למצוא במשרד פרסום דיגיטל?

  • קידום ממומן בגוגל PPC – פרסום ממוקד שמניב תוצאות, פלטפורמת פרסום יעילה ומתוחכמת. פריסה נכונה של תקציב הפרסום של העסק תוביל לתוצאות. כך ששימוש נכון בכלי הזה יוכל להביא להגדלת התנועה של האתר וכך לפעולה שיווקית רצוייה.
  • קידום אורגני בגוגל SEO – דרך יעילה ליצירת תנועה שרלוונטית לאתר היא באמצעות קידום אורגני, דרך קידום בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל באמצעות אופטימיזציה, בניית קישורים ותוכן כל מותג יוכל להתברג בעמוד הראשון של גוגל.
  • ניהול רשת חברתית – המדיה החברתית בעלת מקום של כבוד בשיווק, קידום יעדי החברה באמצעותה יכולה להגדיל תנועה לכל עסק. באמצעות מיתוג עסקי נכון ובידול משאר המתחרים גם העמוד העסקי שלך יכול להיות אחד מהעמודים האהודים בפייסבוק.
  • פרסום וקידום תוכן ברשת – דרך מעניינת להגיע לקהל פוטנציאלי הוא באמצעות כתבות Outbrain. כתבות אלו הן כתבות תוכן בעלות ערך מוסף שמופיעות באתרים הגדולים ביותר. פרסום תוכן שיווקי באתרים מסוג שכזה מגדילים את החשיפה ומעלים את ערך המותג העסקי.
  • קמפיין שיווק חוזר Retargeting – קמפיין שיווק מחדש שמופיע כחלק מהקמפיין הממומן, מטרתו הוא חשיפת הקהל לתוכן שהוא מתעניין בו, כל זאת באמצעות רשת התוכן של גוגל. כלומר, ביקור באתר מסויים “ילווה” אתכם גם באתרים אחרים באמצעות תמונה, באנר או פרסומת טקסט כלשהי.
  • מיתוג עסקי ללוגו – עיצוב לוגו מותאם אישית לעסק שלך יעביר את המסר שאתה מעוניין בצורה הברורה ביותר ללקוחות שלך. לוגו בולט עם ערך מוסף לענף שבו אתה עוסק הוא לוגו נכון. לוגו שהופך למותג.
  • בניית אתרים –  באמצעות איפיון מקצועי ואיכותי שנכתב על ידי אנשי מקצועי בעלי ניסיון נוצרת הבנה ביחד עם הלקוח על אופן התצוגה של התוכן באתר העתידי. מחשבה ממוקדת על התועלת העסקית של המוצר או השירות תביא למשתמש אתר אידיאלי שמספק ללקוח את כל המידע שהוא צריך.
  • עיצוב דפי נתיחה  – דף נחיתה ייחודי הינו דף נחיתה אשר מעוצב בהתאם לשירות שכל חברה מספקת. דף נחיתה טוב מגדיל פניות מלקוחות פוטנציאליים וממקסם את המכירות לכל עסק ועסק. באמצעות כתיבה שיווקית מנצחת ועיצוב מותאם אישית גם אתה תגיע לקהל יעד שלך.

החשיבות בבחירת משרד פרסום דיגיטל שמציע פיתרון פרסומי המותאם בדיוק לצורך של העסק שלך הוא דבר אשר חשוב מאין כמותו, כי כפי שנאמר…כדי להפיק את את מיטב התועלת מהתקציב שהוקצב לפרסום. יש לדעת לאיזה ידיים להביא אותו ולכן כיום כאשר רשת האינטרנט נחשבת לפלטפורמה החזקה בשוק הפרסום, וכל עסק רוצה נוכחות בה. פרסום נכון ואפקטיבי תוך מתן תשומת לב לכל הפרטים השונים יוביל לקמפיין פרסומי שעובד.

אנחנו בג’נסיס מספקים פתרונות מקיפים לבעלי עסקים המחפשים פרסום דרך הניו מדיה. אנו מתמחים בפרסום בכל התחומים השונים של עולם האינטרנט כדי להפוך את הקמפיין הפרסומי שלי מעוד קמפיין – לקמפיין.
משרד פרסום דיגיטל
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513