מיתוג אישי לאירועים

אירועים היום כפי שכולנו מבינים, הם לא רק אירוע. בעולם של מיתוג, הפך המיתוג ליוזמה פרטית וכל אירוע שמכבד את עצמו, מצטייד בשלל אינסטרומנטים שממתגים אותו. אם לעסק ממותג יש את השם והלוגו הנכון, הניירת והאתר, הרי שלאירוע ממותג יש את הנוסחה שלו להגיד: אני הכי טוב והיום עושים את זה בכל מיני דרכים. זה מתחיל מעיצוב האירוע, קביעת קונספט נושא (כן אין היום סתם אירוע, היום לכל אירוע יש נושא), עובר לעיצוב, לקולינריה המותאמת לנושא ואחר כך לחלוקת תשורות לאורחים בלי או עם שם בעלי השמחה כמובן, ומגנטים בוא נאמר זה כבר ממש לא אטרקציה.

ממה התפתח המיתוג האישי?

יש קשר ישיר והשפעה של כמה גורמים על התפתחות המיתוג האישי באירועים פרטיים כמו: חתונה, יום הולדת, מסיבת רווקות ועוד. ראשית יש השאלה וחיקוי של העולם סביבנו, וכיוון שאנו חיים בעידן המותגים, הם אלה שמשמשים עבורנו חיקוי למיתוג.

ככה זה מיתוג עסקי וכמובן מיתוג כמכלול, התפיסה של מותג כמשהו שהוא יותר איכותי מאחרים, גורמת גם לאנשים לרצות למתג את עצמם. כלומר עצם קיומם של מותגים בחיינו יוצרת את תפיסת המותגיות של עצמנו. הדבר השני הוא שבעולם בו אנחנו רדופי וצרכני טכנולוגיה שנעדרת הרבה פעמים את הפן האישי (כמו למשל רכישות און ליין), שלא לדבר על הדיאלוג שיש לנו כל היום עם הסמארטפון האישי שלנו, נוצרת בדידות וניכור של היחסים שלנו עם הסביבה בה הדיאלוג הוא בתכתובות וב-SMS. העובדות הללו יוצרות געגוע למשהו אישי ורגשי משלי ובדיוק למשבצת הזו נופל המיתוג האישי.

מיתוג עסקים זה סטטוס!

לכל מותג יש שפה משלו ואנשים שמפתחים קשר עם המותג הזה, לומדים את השפה הזו. כאשר אדם עושה לעצמו מיתוג אישי באירוע שלו, הוא בעצם מייצר שפה שהוא רוצה שהסביבה שלו תאמץ.

מיתוג אירועים נחשב היום בספקטרום ההפקות והמיתוגים בעיצוב היוקרתי והמתבקש ביותר בקרב אוכלוסיית כוכבי הטלוויזיה וההשקות. כל סדרה, אירוע השקעה, פרימיירה או כל דבר אחר מתחיל במיתוג אירוע ברמה הגבוהה ביותר.

מיתוג אישי נע על ספקטרום המושגים: אני יחיד ומיוחד, האירוע שלי זה הטופ, תזכרו את האירוע הזה ועד לרצון להיות נחמד לאורחים שלך ולצ’פר אותם בתשורות שנושאות את שמך. הרעיון למשל לקחת יין ולהדפיס עליו מדבקות עם שמות החתן והכלה, מטשטש את הגבולות בין המציאות לדמיון אבל מעניק למי שרוצה את הפנטזיה לרגע, לאירוע וגם לאורחים.

תפיסת האירוע כמיתוג אישי יוצרת הרבה מאוד אירועים מאוד מעניינים ומאוד קריאטיביים בה יש קליפ שמיועד לבעל השמחה, יין על שמו, פוסטרים שלו ועוד הרבה מאוד מוצרים שבקלי קלות משויכים במיתוג לבעל השמחה גם לשם האגו, גם לשם, גם לאותו עיצוב לוגו של המוצר או השירות וגם לשם הייחודיות ובעיקר כדי להגיד עליו שהוא מותג.
מיתוג אירועים
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513