מיתוג בתי קפה

בתי קפה יש לומר, יחד בעידן הדיגיטלי הם לא רק בתי קפה, הם מקום עבודה. אם יצא לכם להסתובב בשעות היום בין כמה בתי קפה, בוודאי תבינו איזה שינוי גדול הם עברו, ביחד עם הלפטופ.
לא עוד רק חברות לקפה, אלא גם לעבודה, להקלדה, לשיח, סיעור מוחות, ואת כל זה עושים על כוס קפה. הרבה יותר נעים לא?
בעידן שבו הרבה מאוד אנשים שואפים להיות עצמאיים ועובדים מהבית, המקום הבא בו תמצאו אותם הוא באיזה בית קפה שם הם יבלו במשך היום שעות רבות, ואפילו גם יצליחו לעבוד.
עבודה בבית קפה יש לומר, היא לא לאנשים שיש להם הפרעת קשב. בחלל בית הקפה, תמצאו אותם יושבים כל אחד ליד הלפטופ שלו, שקועים בשיחה נמרצת, גולשים ומנהלים את העולם העסקי שלהם. ביניהם מסתובבת מלצרית שכבר מגישה להם בפעם המי יודע כמה את הקפה, או ארוחה שהגיעה זמנה, כי כאשר עובדים בבתי קפה, זה הכי נוח ונגיש לאכול…
אבל מדוע זה לא קורה בכל בית קפה? ולמה יש בתי קפה שבכלל לא מתאימים לטרנד הזה של חלל גדול והרבה מאוד אנשים עצמאיים עם לפטופ.
הדבר הראשון הוא מיתוג בתי קפה. זה פחות או יותר מה שעושה את ההבדל בין בית קפה מלא לבית קפה ריק.

איך נדע לזהות תהליך של מיתוג בתי קפה?

גם אם לפעמים נדמה לכם, שבית הקפה בו אתם יושבים לא עבר שום תהליך של מיתוג בתי קפה, ייתכן שאחרי כמה דקות, תבחינו בשפת המיתוג שלו, וזה כמובן לא חייב לקרות חמש דקות אחרי שהתיישבתם.

זה מתחיל מהשירות. בית קפה ממותג כולל שירות, אבל איזה שירות? כאשר בעליו של בית קפה משקיע במיתוג שלו, כל משרד פרסום יאמר לו חד וחלק- שהדבר הראשון שהוא צריך להשקיע בו בבית הקפה שלו זה בשירות.
הדבר השני אחרי שירות, יהיה התפריט. התפריט לא נבנה כך סתם, יש מחשבה מאחוריו והיא זו שבונה את המנות בתפריט.
אחר כך תהליך מיתוג בתי קפה, ימצא את הנקודות החזקות של בית הקפה הזה שיהוו את הקונספט השלם שלו וגם יכתיבו את העיצוב. האם זהו בית קפה לישבני לפטופ? לפגישות עסקים? לחברות, לנשים בגיל השלישי?
בחירת הריהוט ועיצוב בית הקפה, הם שיקבעו מיהם קהלי היעד. שי דברים שייעשו למען קהל צעיר, ויש תהליך מיתוג לקהל מבוגר. כל אחד מחפש משהו אחר בחיים שלו וגם בבתי קפה.

מיתוג בתי קפה- נחמדים לאללה

בית קפה שמחויב למיתוג שלו, בוודאי ידריך את צוות המלצרים שלו בכל התנהגות, תקשורת, עימותים עם לקוחות ועוד מצבים, אתם הוא ינסה להתמודד.

תהליך מיתוג בתי קפה, מאפשר לעובדים בקפה הזה להבין מה הכי חשוב להם לעשות ואיך ההתנהגות שלהם עוזרת לתהליך המיתוג, או הורסת אותו. תלוי.

מיתוג עסקי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513