משרד פרסום באינטרנט- הזדמנות של פעם בחיים!

עוד לא הייתה מעולם כזאת הזדמנות למפרסמים. בואו נראה מה היה לנו, ומה יש לנו עכשיו. היו לנו מסעות פרסום בעיתונים וקמפיינים שיווקיים, ואירועי קידום מכירות, ושלטי חוצות, וג’ינגלים, וסרטי פרסומת ולא ידעו המפרסמים אפילו בשום רגע עם ההשקה שלהם תצליח או לא! אם המוצר שלהם יתחבב על ההמונים ומה יהיה אפקט הפרסום. אף פעם לא ידעו. לפעמים זה לקח כמה שנים להבין אם מוצר הצליח להיות מספיק משכנע, שמיש ורלבנטי והוא הולך להצליח. נקודת הפתיחה לכל מוצר חדש, כזה שהושקע בו הרבה מאוד הייתה שיש לפרסם אותו. אף אחד לא ידע מה יהיה עם הפרסום הזה, מה יתרחש בעקבותיו והאם המוצר באמת יהפוך למותג.

משרד פרסום דיגיטלי. בדיקה, אפקט, תוצאות!

עד שנברא העולם הדיגיטלי כאמור היה חוסר אונים מוחלט מצד המפרסמים בכל הנוגע למצבו של הקמפיין או לתגובות עליו. מנהלו של משרד פרסום דיגיטלי מוביל מסביר כי חברות היו משקיעות תקציבי ענק בהשקות ושיווק של מוצרים חדשים, ועשו כל מיני מהלכים שיווקיים ופרסומיים כמו: קבוצות מיקוד, סקרים וכו’. עד שהם לא יזמו את הקשר הזה עם צרכנים פוטנציאליים, לא הייתה אפשרות אמתית להבין האם המוצר החדש המסוים הולך להיות אהוב או דחוי. אי אפשר היה לדעת. היה צריך להשיק ולפרסם, לעשות פעילות שיווקית בנקודות המכירה ולחכות לאלוהים יש לומר…
היום זה אחרת. עולם הפרסום הדיגיטלי הוא הרבה יותר גמיש, נגיש וידידותי למפרסמים וגם לקהלי היעד, כך מוסרים מנהליו של משרד פרסום מוביל ברשת. יש היום כלים טכנולוגיים שגורמים לכל קמפיין להיות מדיד בכל שלב. בנוסף לכך האינטראקציה המצוינת של הגולשים, היא בעצם הדבר הכי חשוב היום.

אתה מגיב- אתה מפרסם !

הצורה שבה פועל העולם הדיגיטלי, יצרה את אפשרות התגובה, הלייק והבעת הדיעה, וזה בדיוק מה שהיה חסר כל השנים הללו למפרסמים כדי לדעת האם המסטיק החדש של הלקוח שלהם באמת נתקע בשיניים. ככה עושים פרסום בפייסבוק, כמה יודעים מה הקהל רוצה.
עד העולם הדיגיטלי כדי ליצור קשר עם צרכנים אמתיים, היה צריך להוציא הרבה כסף כדי ליצור קשר עם כמה מהם ולנסות לקבל תגובה על מוצר חדש, היום זה ממש הכי קל. מפרסמים, מקבלים תגובה, לייק, שיתוף ועוד. כל הרשת גועשת ורועשת בגלל שולחן על רגל אחת, והקמפיין הפך לכזה ויראלי שכבר לא צריך לעשות בכלל עוד קמפיין. זהו כוחה של רשת האינטרנט וזהו כוחו של משרד פרסום דיגיטלי טוב שיודע ללהטט ברשת. משרד פרסום שיודע איך להתחיל תהליך של בניית אתרים, מיתוג ופרסום יצליח לייצר לכם את הקשר האיכותי והטוב ביותר עם הגולשים שלכם ולהפוך אותם לצרכנים.

לבדוק את הקמפיין- משרד פרסום דיגיטלי!

אלה פחות או יותר הדברים שכל משרד פרסום דיגיטלי יבין כבר בתחילת קמפיין פרסום ברשת.
כל משרד פרסום באינטרנט יודע לדווח למפרסמים שלו את כל הדברים באים:
מתי ואיך מפרסמים.
  • מתי זה עולה?
  • לאיזה קהלי יעד.
  • איך הם מגיבים?
  • מהן התגובות למוצר?
  • ממה מתלהבים מהמוצר?
  • מהי הביקורת כלפי המוצר?
  • כמה כסף עולה כל הקמפיין הזה?
  • האם המודעות חביבות על הגולשים?
  • האם יש צורך להוסיף או לשנות מודעות?
  • כמה זה עלה בינתיים, ומה הצפי?
  • כמה זמן לאור התגובות כדאי להמשיך ולפרסם
  • מה אומר משרד פרסום דיגיטלי בקשר לשיווק בגוגל
  • מה דעתו של משרד פרסום דיגיטלי על שיווק ברשת?
  • מהן מילות או ביטויי המפתח של המוצר החדש?
  • מיהם המתחרים של המוצר?
  • האם יש מוצרים דומים בחו”ל?
  • איזה השקות כבר עשו למוצרים דומים?
עולם ומלואו. אינטראקציה. דיווח בזמן אמת ותגובה. העולם הדיגיטלי מאפשר היום למפרסמים לבדוק בכל רגע נתון מה קורה עם מסע הפרסום שלהם, וזה עוד לא קרה וגם לא יכול היה לקרות בלי העולם הדיגיטלי. לעולם לא היה, עכשיו כן !!!!
משרד פרסום 
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513