עיצוב לאינטרנט – מה השתנה ב-5 השנים האחרונות?

תובנות חדשות לצד התפתחויות טכנולוגיות מהירות הובילו לשינויים רבים בתחום עיצוב האתרים לאינטרנט ב-5 השנים האחרונות. אם פעם העיצוב היה בעיקר מותאם לאופיו של בעל האתר או לכל היותר לאופי העסק ולפלטפורמה עליה נבנה האתר, כיום משנצבר ידע רב על התנהגות הגולשים באתרים, מה הם אוהבים ומה מחפשים, העיצוב מספק למפתחים ול- בניית אתרים את האפשרות להציע לגולשים קומפוזיציה נכונה יותר שתמשוך את הגולש, שתקל עליו בגלישה, תשפיע על החלטותיו ותעשה זאת כמובן גם לתועלת בעל האתר/עסק.

עיצוב לאינטרנט - מיתוג עסקי מותאם לסלולארי

אנו כבר יודעים לומר כי גולש בן ימינו הוא נמהר. כמויות הידע שהוא צריך לעבד בטרם יגיע להחלטה הן עצומות ועל כן הסינון מבין אתרים רבים באותו התחום נעשה תוך מספר שניות. אתר אשר אינו עונה על דרישות הגולש, מהר מאד מאבד את הסיכוי להשאיר את הגולש בתוכו.

על כן, עיצוב מושך עין, שמעביר את המידע לגולש באופן הנכון וגורם לגולש לבצע כמה שפחות קליקים ובמקביל מצליח להניע אותו לביצוע פעולה (כגון השארת פרטיו אצל בעל העסק) הוא העיצוב המנצח. מנועי החיפוש מודדים את התנהגות הגולשים בתוך האתר ומידע זה מסייע רבות למעצבים לבנות אתרים אינטראקטיביים, מושכים ויחד עם זאת פשוטים ומספקי הנאה.

יחד עם התובנות הללו, להתפתחות הטכנולוגית הייתה השפעה רבה על השינויים שהתרחשו בעיצוב לאינטרנט. ריבוי המסכים הרחבים, רזולוציית מסך גבוהה יותר, גלישה מהירה יותר באינטרנט וריבוי הדפדפנים–כמו גם תקנים חדשים של קוד – כל אלו נלקחים בחשבון בבואנו לעצב אתר ושימוש נכון בהם מספק יתרון גדול, כמו כן גם קידום אורגני הוא גם נושא שמשפיע מאוד בזמן העיצוב, על מנת שהאתר יהיה נוח וידידותי למנועי החיפוש.

מאחר ומהירות הגלישה עלתה, האתר הפך מסטטי לאינטראקטיבי. הוספת אלמנטים המתקשרים עם הגולש ומסייעים לו לפעול בהתאם לרצונותיו הפכה לחובה. מהירות הגלישה מאפשרת כיום הכנסת כמות תמונות אשר ממקסמת את וויזואלית האתר ובמקביל אינה פוגמת בטעינה מהירה של האתר, כך שחוויית המשתמש משתפרת פלאים. השינויים הללו מסייעים לגולשים להגיע למידע או לשירות אותו חיפשו במהירות וביעילות רבה יותר ובמקביל מנגישים את השירות ומסייעים לבעל העסק להתפתח לא משנה עם תחום העיסוק הינו פרופסור אף אוזן גרון, וילונות או כל דבר אחר.

והרווח הינו כפול ואף משולש–השינויים, הידע והפיתוחים הטכנולוגיים מאפשרים לכל בעל עסק לבנות אתר וליצור באמצעותו מיתוג – ודרך המיתוג הזה לשווק את העסק שלו.

רוצים גם אתם למתג את העסק באמצעות עיצוב מרהיב לאינטרנט? פנו אל ג’נסיס עוד היום והתחילו להרוויח לקוחות!

עיצוב לאינטרנט
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513