פרסום בגוגל

מעל 80% מהישראלים גולשים באינטרנט בכל יום. בתוך ה 80% האלה – נמצאים אלפי אנשים שיכולים להיות הלקוחות שלכם. אם אין לכם אתר אינטרנט מקודם, ממותג ומתוחזק – וגם אם דווקא יש לכם אתר אינטרנט נפלא, מקודם, מתוחזק וממותג – פרסום בגוגל עשוי להיות בדיוק התוספת הזו לתקציב הפרסום שלכם, שתאפשר הגדלה בתעבורה לאתר, בכמות הפניות מן האתר, ושתעשה את ההבדל בכמות המכירות שלכם. מהו פרסום בגוגל, למי ומתי הוא מומלץ? על כך – במאמר שלפניכם.

פרסום בגוגל – מה ההבדל בין פרסום וקידום, בעצם?

פרסום בגוגל, כשמו כן הוא – מדובר על קמפיינים בתשלום המאפשרים תצוגה של מודעת הפרסום שלכם ללקוחות. בניגוד לפרסום בעיתונים, למשל – כאן, בפרסום בגוגל, אתם שולטים במשתנה הקמפיין, למשל – ניתן להגביל את כמות החשיפות (והקליקים, ומכאן גם התשלום) ליום, ניתן להגביל גיאוגרפית את הנחשפים למודעה, וכדומה.
עלות הפרסום בגוגל נובעת מכמות הקליקים על המודעה (מכן השם PPC – Pay Per Click) ומאיכות מודעת הפרסום. ככל שציון האיכות של המודעה שלכם גבוה יותר – העלות לקליק תהיה נמוכה יותר. ציון האיכות ניתן על ידי האלגוריתם של גוגל, תוך שהוא לוקח בחשבון את איכות הקישור, תוכן המודעה והרלוונטיות של ביטויי המפתח (לפי צפיפותן בעמוד הנחיתה) – ועוד.
בזמן שקידום אתרים בגוגל עוסק באופטימיזציה וטיפוח של אתר האינטרנט שלכם, כך שיעלה באופן אורגני (טבעי) במיקומים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש הגדול בעולם – פרסום בגוגל מאפשר מיקומים גבוהים וקליקים מייד עם אישור הקמפיין, גם ללא אתר אינטרנט, תחזוקה, השקעה בקידום ובתכנים, וכדומה מספיק דף נחיתה חזק ויש לכם קידום בהתאם.

היתרונות הגדולים של פרסום בגוגל

הפרסום בקמפיינים ממומנים בגוגל מאפשר הגדלה משמעותית של כמות הגולשים הנחשפים לתכנים שלכם – ממש מעכשיו לעכשיו. זהו יתרון גדול ביחס לקידום האורגני, שלא רק שהוא לוקח זמן עד שמגיעים למיקומים ריאליים המאפשרים הגדלה משמעותית של כמות הגולשים באתר – הוא גם דורש מהארגון הקצאה קבועה של משאבים לטובת תחזוקה ההישגים.
הפרסום בגוגל עשוי להיעשות באופן קבוע ולאורך זמן – אז בדרך כלל בתקציבים קטנים יחסית, של מאות שקלים בשבוע – או לקראת אירוע מסויים (למשל לקראת החגים ותקופה של רכישות רבות, לכבוד מוצר חדש או הנחה חדשה או מבצע שאתם מספקים, לקראת הקיץ אם אתם מתקיני מזגנים או בריכות, וכן הלאה) בתקציבים גדולים ובחשיפה גדולה. בכל מקרה, ניהול איכותי של הפרסום בגוגל יביא למיטוב המודעה ולעלות מופחתת לקליק.

פנו למומחים, והשתמשו בכלי הפרסום שיזרימו לקוחות חדשים אל העסק שלכם

האפקטיביות של פרסום בגוגל עולה, ככל שהתקציב המיועד לפרסום הוא גבוה יותר והניהול שלו מקצועי יותר. אם אתם מתכננים פרסום ממומן בגוגל – אל תוותרו על  ניהול מקצועי של הקמפיין שלכם, החל משלב הניסוח השיווקי של המודעה וניצול כל האפשרויות לחשיפה מרבית והעלאה משמעותית של יחסי העלות תועלת של המודעה, ולאורך כל חיי הקמפיין, לביצוע שדרוגים, שיפורים ומיטובים על מנת למקד את החשיפה לקהל רלוונטי, להגדיל את כמות החשיפה וכמות הפונים אליכם כתוצאה מן הפרסום, וכדומה. בהצלחה.
פרסום בגוגל
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513