קידום אורגני- ולא מדובר על חיטה מלאה…

צמד המילים ויראלי ואורגני הפך למטבע לשון גם מחוץ לשדות שיבולים אורגניות וחנויות טבע. מדובר במושגים שבשל אופי ומבנה רשת האינטרנט (היא באוויר חברים…) חלק מהתוצאות וההישגים של הרשת נוצרים תוך כדי חבירה של דבר לעוד דבר, מפגשים של מילות מפתח עם תוכן והמנוע של גוגל, שאורב למילים הללו כדי שהוא ידע מה לעשות ואיך להתנהג עם טריליון כתובות האתרים שיש לו בכל העולם. גוגל יכול להשתגע כן ולכן יש לו כל מיני אלגוריתמים שמדברים עם מומחי האינטרנט בשפה שלהם, למרות שרובם רק מנסים לנחש מה הוא רוצה מהם, ולמה הוא התכוון כשהוא ביטל את האלגוריתם X והמציא חדש. כי גוגל לא באמת פועל בחלל ריק, למרות שמדובר במנוע חיפוש ולא באיזה אושיה קיימת, הוא מנהל דיאלוג עם כל מיני מומחי אינטרנט ובהם גם מי שמופקדים על קידום אורגני, משום שאורגניות היא המחלה הטובה של הרשת ומי שיודע לעשות קידום אורגני יכול להביא את האתר שלך למצב שהוא מסתכל על כולם מלמעלה (בעמוד הראשון של גוגל) וצוחק כל הדרך לקמפיין הקידום האורגני הבא.

הגולשים המציאו- נוצרה אורגניות

כשאנחנו מדברים על קידום אורגני על מה אנחנו בעצם מדברים. אנחנו מדברים על זה שיש 2 סוגים של קידום שבעלי אתרים יכולים לעשות. אחד זה לעשות קידום אורגני והשני- לעשות קידום ממומן בתשלום שנקרא גם (PPC).
ההבדל בין שני הקמפיינים האלה הוא שקידום PPC זה לשלם על כל הקלקה שמישהו עושה על מודעות בקמפיין פרסום שלך, וקידום אורגני זה להציף את הרשת במאמרים איכותיים שכוללים מילות מפתח, ודרך המאמרים האלה, גולשים נחשפים לחומר שמעניין אותם. הם מתרשמים, קוראים עד הסוף ולוחצים בסוף על הקישור המופיע בתחתית המאמר. אז מה קרה פה? קרו פה בעצם כמה דברים.
  • הגולש נחשף לתוכן שמצא חן בעיניו וקרא אותו עד סופו.
  • הצלחתם לעניין את הגולש (אחרת הוא לא היה קורא עד הסוף) ולכן סביר להניח שהוא גם ילחץ עם קישור לאתר שלכם.
  • משיכת גולשים לאתרים שלכם, מגדילה את הסיכוי שלהם למכור להם מוצר או שירות (והרי בגלל זה יש לכם אתר לא.).
  • הקשר שלכם עם הגולשים בצורה של השארת פרטים, והתנהלות עסקית ברור לגוגל והוא מדרג את האתר שלכם בהתאם.
  • ככל שיש לכם יותר גולשים, יותר תגובות ויותר לידים, כך אתם מצטיירים בעיני גוגל כאתר איכותי והוא ישמח לדרג אתכם גבוה.
חברה המתמחה בקידום אורגני בשילוב בניית אתרים תהפוך את האתר שלכם לנגיש יותר לגוגל, איכותי יותר לגוגל, המותאם בדיוק לצורך האורגני של החברה ובכך – לכבוש את המקום הראשון בתחומו.

כמה מילים על קידום אורגני ושיבולים בלי הדברה

במילים פשוטות- האפשרויות שלכם להיכנס למקום הראשון בדף הראשון בגוגל דרך פרסום בגוגל שנעשה בצורה נכונה אורגנית. הכל תלוי בקמפיין שתעשו. קידום אורגני מחייב שכירת שירותיו של איש תוכן שיודע לייצר סביב מילות המפתח הרלוונטיות לכם, תוכן שאנשים אוהבים לקרוא ושרק בגלל זה הם עשויים ללחוץ על הקישור המוביל לאתר שלכם. לתוכן הזה קוראים אורגני משום שהוא מייצר כניסות, התייחסות ותגובות מעצמו, כלומר זה כמו לדשן ולהשקות את שדות השיבולים, חלילה לא להדביר אותה ולקצור את החיטה המלאה. בתיאבון!!!
קידום אורגני
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513