קידום אתרים לעסקים

היום, קשה למצוא עסק שאין לו אתר אינטרנט. אתר אינטרנט הוא פלטפורמה נפלאה לשיווק – הוא יכול להגיע לכל בית, בארץ או בחו”ל; הוא יכול למסור כל מסר, באמצעות מילים שיווקיות ומיתוג ויזואלי; הוא יכול לגרום ללקוחות הפוטנציאליים של העסק לחשוב שמדובר בעסק גדול, יעיל, ובעל מוניטין – גם אם מדובר בעסק של שני אנשים שנפתח לפני חצי שנה – אבל מה עושים על מנת למנוע “היבלעות” של האתר שלכם בין אלפי האתרים המתחרים? איך גורמים לאתר שלכם להיות זה ש”צץ” בתוצאות רלוונטיות של כל לקוח פוטנציאלי – או במילים אחרות – איך דואגים לזה, שאלפי או מאות אלפי הלקוחות הפוטנציאליים שלכם – יגיעו אל אתר האינטרנט שלכם?
קוראים לזה קידום אתרים – והנה לפניכם, כל מה שאתם צריכים לדעת על תהליך איכותי של קידום אתרים.

הבעיה – כל אחד יכול להגיע אל הלקוחות שלך, עם המסר השיווקי שלו

כאמור, גם  ברשת הישראלית, אנחנו מוצאים באינטרנט מאות אלפי אתרים. זה לא משנה מה אתם עושים – בין אם  זה שרברבות, גננות, חינוך, מכירה, שירותי תיקונים לרכבים, הדפסה על חולצות – או באמת כל דבר אחר – יש עוד אנשים שמציעים את אותו שירות. כך יוצא, שאם הלקוחות שלכם מחפשים ביטוי מפתח שמקושר לעיסוק שלכם, הם מעלים בחכתם מאות, אלפי, ואפילו עשרות אלפי אתרים של נותני שירות. הסטטיסטיקה אומרת, שרק האתרים שהצליחו להתברג לתוצאות העמוד הראשון (סה”כ 10, לא כולל קישורים של תוצאות ממומנות), ייהנו מחשיפה ללקוחות פוטנציאליים ומפניות מהאתר. אלה ה”מזדנבים” מאחור – לא יצליחו להשתמש באתר כפלטפורמת פרסום יעילה, ולא יגדילו משמעותית את כמות הפונים אליהם.

קידום אתרים – ככה מגיעים גבוה יותר

על מנת להגיע למיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש – אתם צריכים להשקיע משאבים בקידום אתר האינטרנט שלכם. המשמעות היא מחקר והבנה של ביטויי החיפוש שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים (מתי האתר שלכם צריך לעלות גבוה בתוצאות החיפוש?); אופטימיזציה (מיטוב) של האתר, המלל והאובייקטים בו לפי תוצאות המחקר של ביטויי המפתח, והשקעה קבועה ורציפה בתכני האתר על מנת לשמור אותו רלוונטי ולספק מענה איכותי לגולשים בביטויי חיפוש רבים ושונים, שהם מאותה משפחה. קידום אתרים אורגני הינו משימה קבועה ורציפה, ולכן מומלץ לקחת בחשבון שברגע שהתחלתם – כדאי לתכנן את המשאבים כך שתוכלו להמשיך להשקיע באתר מבלי להפסיק, על מנת שלא “תאבדו גובה” בתוצאות החיפוש.

קידום אתרים – זה לא פרוייקט שקל להתמודד איתו לבד

חברות קידום אתרים רבות מציעות חבילות שונות שמתאימות לכל עסק, בתקציבים משתנים וברמות השקעה שונות. יש הגיון במיקור משנה של קידום האתר שלכם, במיוחד אם זה אינו תחום ההתמחות של העסק. השקעה באתר האינטרנט שלכם מטעם אנשי מקצוע, שיש להם את הכלים לטפל באתר גם בהיבטים השיווקיים וגם בהיבטים הטכניים, תאפשר לעסק להשיג את המרב מתהליך הקידום האורגני, לקבל יותר פניות, להרחיב את כמות הלקוחות ואת הפעילות העסקית, להגדיל את המחזור העסקי ולהשתמש באתר האינטרנט של הארגון כערוץ שיווקי יעיל, זמין ונוח שיכול להעביר אל הלקוחות הפוטנציאליים כל מסר או פריט מידע. בהצלחה!
מחפש חברה מצוינת לבניית אתרים? כנס>>> בניית אתרים
קידום אתרים
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513