קידום ממומן לפרסום אתרים – האם ההשקעה משתלמת

שיווק, פרסום וקידום אתרים הן הדרכים להגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאליים המכירים את הארגון, המתעניינים המוצרים או בשירותים שאנחנו מוכרים – וגם את אלה שפונים אלינו, והופכים לקוחות של העסק. דרך רשת האינטרנט, ניתן לבצע תהליכי פרסום וקידום ממוקדים או מרחבים, קצרים או ארוכים, ובעלי מאפיינים רבים ושונים שיתאימו בדיוק לתחום העיסוק וללקוחות הפוטנציאליים שאליהם אתם מעוניינים להגיע.
פרסום בגוגל נעשה בשתי צורות עיקריות – האחת היא קידום אתרים אורגני, תהליך הנדרש לסבלנות, השקעה חודשית קבועה, והרבה תשומת לב לאתר; וקידום ממומן – שהוא בעצם קמפיין פרסום בגוגל, שנמשך לאורך זמן קבוע, בעלות קבועה ובמשתנים קבועים נוספים. רבים שואלים אותנו האם קידום ממומן הוא יעיל או משתלם יותר? אספנו את כל התשובות והטיפים, והנה הם לפניכם.

קידום ממומן – מתי נכון להשתמש בכלי זה?

קידום ממומן (בגוגל – או בכל פלטפורמה אחרת) הוא סוג של קידום אתרים אשר בו אנחנו מנסחים מודעה קצרה ושיווקית, מספקים קישור למודעה זו ומשלמים לפלטפורמה המפרסמת על קליק. עלות כל קליק נגזרת מן התחרות על אותו ביטוי מפתח (כלומר, כמות המפרסמים המשתמשים בביטוי זה) וממאפייני המודעה שלי והרלוונטיות הנתפסת בינה לבין ביטוי המפתח. ניתן להגבלי את תקציב הקידום הממומן לסכומים קטנים מאוד (מאות שקלים בחודש) אולם יעילות חבילת הפרסום עולה באופן לא ליניארי עד לכמות אופטימאלית של תנועה וקליקים.
המצב היעיל ביותר של קידום ממומן בגוגל הוא קידום במחירים גבוהים לתקופה קצרה (למשל, בתקופות בהן הביקושים למוצר שלכם גבוהים) או קידום במחירים נמוכים כחלק מתקציב השיווק לאורך זמן.

האם קידום ממומן יכול להיות האלמנט היחיד בחבילת קידום האתרים שלכם?

קידום אורגני הוא תהליך של מיטוב (אופטימיזציה) של האתר שלכם, ביחס לביטויים המחופשים של לקוחות פוטנציאליים שלכם. אם נניח רגע לעובדה שגם פרסום בגוגל באמצעות קידום ממומן מתבצע דרך דף נחיתה כלשהוא – גם אם לא הייתם צריכים כלל ייצוג של העסק שלכם ברשת עבור הקידום הממומן – היינו ממליצים לכם לחלק את התקציב לשיווק בין תחזוקה של אתר אינטרנט איכותי, יעיל, ממותג ובעל חווית שימוש איכותית, לבין פרוייקטים של פרסום בגוגל בפלטפורמת ה PPC היעילה ביותר עבורכם – זו שתחזיר הכי הרבה תנועה ולקוחות. בקיצור, גם חבילת קידום ממומן בגוגל תרוויח מאתר אינטרנט מלא במידע על העסק, המוצרים, ו/או השירותים שאתם מציעים, עליכם, עם פרטי התקשרות, מפה, קישורים אולי לרשתות חברתיות ולמידע נוסף עליכם, ועוד. תיאורטית, ניתן לקיים חשבון קידום ממומן בגוגל ללא אתר – רק באמצעות דף נחיתה. אבל הנסיון שלנו מצביע על יעילות פחותה ותשלום גבוה יותר לקליק במקרים כאלה, ובנוסף – אמנם גוגל לא מודים בהשפעות, אך אנחנו משוכנעים שחשבונות קידום ממומן עושים הרבה טוב גם לקידום האורגני של האתר…

בשורה התחתונה – לפרסם, לפרסם, לפרסם

לא בכדי הארגונים והחברות הגדולות בעולם מקצות תקציבי ענק לשיווק – גם שיווק דיגיטאלי הכולל פרסום בגוגל וקידום ממומן. האינטרנט היא פלטפורמה נהדרת המאפשרת לכם להגיע לכל לקוח פוטנציאלי, למסור כל סוג של מידע בדרכים רבות ושונות, ולשווק את הארגון, השירות או המוצר באופן יעיל ורווחי. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אל מקצועני הקידום והפרסום בחברות המתמחות, על מנת לקבל הצעה לניהול תהליכי קידום דיגיטלי שיגדילו את התעסוקה והרווחיות בארגון.
קידום ממומן
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513