מה זה רימרקטינג?

ריטרגטינג, או – שיווק מחדש, ידוע גם כרימרקטינג. הוא כלי חשוב מאוד בארסנל של המפרסם האינטרנטי, הוא עוזר לך להשאיר את המותג שלך בתודעה מעל המתחרים שלך גם אחרי שהם עזבו את האתר שלך.
דמיינו שאתם הולכים בניו יורק, וכל הפרסומות על המסכים הגדולות הן בדיוק הדברים שמעניינים אתכם. זה לא אפשרי בניו יורק, אבל ללקוחות שלנו כן.
עבור מרבית האתרים, רק כ 2% מהכניסות לאתר ממירות ללידים או לרכישות בכניסה הראשונה לאתר, הריטרגטינג פותר לנו את הבעיה הזאת – הוא מחזיר את הגולשים בחזרה אל האתר שלכם דרך רשת של באנרים ופרסומות המופיעות בכל מיני אתרים ברשת, דבר זה מגדיל את כמות הכניסות החוזרות לאתר שלכם ומגדיל את הסיכוי לעסקה.

רימרקטינג לריבוי לקוחות וסגירות

רימרקטינג היא דרך חכמה מאוד ליצור קשר שוב עם המבקרים באתר שלכם, אתם יכולים להציב באנרים באתרים חשובים שהלקוחות שלכם מבקרים בהם או בכל מקום אחר ברחבי האינטרנט אשר עובד בשיתוף עם גוגל.הבאנרים יכולים להיות מוגשים בפורמט של טקסט או בפורמט של תמונה והם יגרמו ללקוחות הפוטנציאלים שלכם ליצור אינטרקציה נוספת עם האתר שלכם.

אחד הבונוסים הגדולים של רימרקטינג זה “נראות המותג” כאשר הגולשים שלכם מבקרים באתר ולאחר מכן רואים את המודעות שלכם בכל מקום, הדבר מציג את המותג שלכם באור טוב וגורם לכם להשאר בתודעה של הגולשים כל הזמן.

איך זה עובד?

זה די פשוט האמת, רימרקטינג עובד ע”י הצבת “עוגיות” או קוקיז במחשב או טלפון של המבקרים באתר שלכם, וכאשר הם תואמים לקריטריון שלכם בתוך הם נוספים לתוך רשימת הרימקרטינג שלכם.אתם יכולים ליצור רשימות רימרקטינג שונות, לצורך העניין רימרקטינג של גולשים אשר ביקרו באתר שלכם זמן רב, או זמן קצר. גולשים אשר הגיעו דרך גוגל או דרך פייסבוק.גולשים אשר נכנסו בסופי שבוע או בימי חול.ניתן ליצור רשימות שונות ובכך להעלות את אפקטיביות הפרסום שלכם.
הקוקיז נשמרים במכשיר של הגולשים שלכם עד 60 יום, אך למען יצירת קמפיין טוב אין צורך להסתמך רק על זמן הקמפיין, אלא גם על כמות חשיפות או כמות קליקים על המודעה. לצורך העניין – לא תשאירו מודעה שהלקוח הקליק עליה כבר מספר פעמים במשך 60 יום. נכון?
מה אני צריך לדעת לפני שאני מתחיל קמפיין רימרקטינג? כדי שהקמפיין יתחיל להופיע, קודם כל צריכים הקוקיז להשתל בלפחות 100 מכשירים של גולשים שונים, רק אז הרשימה מתחילה לפעול ולהציג מודעות.

וכמובן כדי שקמפיין רימרקטינג יחשב כהצלחה, אנו צריכים לוודא כי המודעות שאנו מפרסמים הן רלוונטיות ביותר אל הגולשים שלנו ואינן “מציקות” להם.

דבר נוסף שכדאי לשקול כאשר יוצרים קמפיין רימרקטינג – הצעה מיוחדת לגולשים חוזרים, למשוך אותם באמצעות הנחה או אקט שיווקי אחר אשר יגרום להם לחזור אל האתר שלכם ולבצע פעולה.
רימרקטינג
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513