קודם כל לתת: פרסום וקידום תוכן ברשת

האינטרנט הוא חור שחור ששואב את הקשב של האנושות. כדי לתפוס נתח גדול עליכם לספק ללקוחות שלכם תוכן איכותי
genesis logo

יצירת לקוחות באמצעות פרסום וקידום תוכן ברשת

פעם אנשים היו קוראים ספרים, או סתם מסתכלים על השמיים. אחר כך הגיע הווקמן, זוכרים? והיום? היום כולם נמצאים בסמארטפון. מה הם עושים שם? צורכים תוכן. המון תוכן. ברכבת, בתור לרופא או בערב על הספה, האדם המודרני צורך תוכן ללא הפסקה.

התחרות לא קלה, ועל הקשב של כל אדם מתחרים עשרות גורמים. יחד עם זאת, אם תשכילו לייצר תוכן איכותי ולקדם אותו באמצעים הנכונים תוכלו לייצר עוד ועוד לקוחות. כן כן, גם אתם יכולים ליצור לעצמכם לקוחות באמצעות תוכן.

יצירת תוכן או קידום ממומן? זה לא בהכרח סותר

קמפיינים ממומנים הם כמו ג'אנק פוד. מוכנים מהר, מגיעים ללקוח מהר, אבל גם לא הכי בריאים. לעומת זאת, זמן הכנה של תוכן איכותי אמנם ארוך יותר, אולם במבחן התוצאה – הוא עשוי לספק תוצאות טובות יותר.

תוכן טוב הוא תוכן שמספק ערך לגולש. כזה שגורם לגולש להמשיך לעקוב אחרי יוצר התוכן בפלטפורמות השונות ולחכות לתכנים נוספים. בשלב הבא אותו גולש שהתעניין בתכנים יהפוך ללקוח.

כל מותג, עסק או חברה צריך לתכנן לעצמו אסטרטגיית תוכן מתאימה, הכוללת את אמצעי הפרסום שמתאימים לו. ניתן לשלב בין קידום ממומן לבין יצירת תכנים, וברוב הפעמים השילוב מומלץ ואף דרוש.

פרסום בכל צבעי התוכן

אנחנו בג'נסיס מיתוג ופרסום מאמינים שפרסום וקידום תוכן ברשת צריך לעבור דרך הפלטפורמות השונות. אנחנו מייצרים ללקוחות שלנו אסטרטגיית תוכן כוללת, שעוברת דרך כלל התחנות הרלוונטיות, על מנת להגיע לטוב ביותר.

טאבולה ואאוטבריין: התוכן שלכם יופיע בכל מקום

שמתם לב לכותרות האלה שמופיעות בתחתית הדף כשאתם גולשים באתרי תוכן? אלה מודעות טאבולה ואאוטבריין

איך זה עובד? למעשה מדובר בקידום ממומן של כתבות שיווקיות ברשת האינטרנט באמצעות טאבולה ואאוטבריין. 

אנחנו נכתוב עבורכם כתבה שיווקית, בהתאם לצורך. הכתבה, שתכלול טופס לידים, תמונות, מפות וכל דבר אחר שנראה לנכון, תתפרסם באתרים מרכזיים כמו מאקו, כלכליסט, הארץ, YNET ואחרים – ללא תלות בעיתון מסוים.

הגולשים ייחשפו לכתבה שלכם, יקראו אותה, יתעניינו וגם ישאירו פרטים שיגיעו אליכם. 

חשוב לדעת: לידים שמגיעים מכתבות תוכן נחשבים איכותיים יותר, אולם גם יקרים יותר. הסיבה לכך היא שאדם שקרא את הכתבה והחליט להשאיר ליד הוא בדרך כלל אדם שהבין טוב יותר על מה אתם מדברים ואכן מעוניין בשירות. זאת לעומת אדם שנתקל במודעת פייסבוק עמומה והשאיר פרטים כדי לקבל מידע בהיר יותר.

בין אם כבר יש לכם כתבה ואתם רק רוצים להרים לה קמפיין, או שאתם רוצים שאנחנו נעשה את הכל מאלף עד תו – אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.

גולשים שהגיעו לעמוד זה הביעו עניין בשירותים נוספים, כגון: ניהול רשת חברתית, קידום אורגני בגוגל, קמפיין שיווק חוזר (ריטרגטינג), קידום ממומן (ppc) ובנוסף בניית אתרים רספונסיביים.

פרסום וקידום תוכן באמצעות בלוגים

זה כבר לא ממש חדש, אבל זו דרך מצוינת שמתאימה במיוחד לבעלי עסקים בעלי אמירה.

אנשים צמאים לתכנים מקצועיים ומעניינים, וכתיבת בלוג עסקי היא דרך מצוינת לתת להם את זה. בצורה הזו המותג יוצר קשר בלתי אמצעי עם הלקוח. 

בלוג צריך מיתוג, שפה ותוכן עשיר, ובזה אנחנו ממש טובים. באמצעות הידע המקצועי שלכם נוכל לייצר לכם בלוג שיזכה לחשיפה, לקהל קוראים נאמן, ובשלב מתקדם גם יצור לכם לקוחות.

הגיע הזמן שגם אתה תהיה יוטיובר

יוטיוב היא פלטפורמת הוידאו המרכזית בעולם, והיא מנגנת לנו סרטוני וידאו בלי הפסקה. בין שלל התכנים שיש ביוטיוב ניתן למצוא המון תכנים מקצועיים ומעניינים. 

יוטיוברים יוצרים תוכן, בונים קהילה ובשלב הבא גם משווקים מוצרים שונים. אם אתם רוצים דריסת רגל באחת הבמות הגדולות בעולם, גם אתם צריכים בלוג וידאו מושקע.

פוסטים ברשתות החברתיות: הגיע הזמן שתפתיעו את האינטרנט

זה קצת טריקי, כי זה קשור גם לניהול עמודי פייסבוק, ובכל זאת חשוב לנו שתבינו את ההבדל. 

ניהול עמודי פייסבוק מתרכז ביצירת נוכחות דיגיטלית. כאן אנחנו רוצים לקחת את הפוסטים שלכם צעד קדימה, ולהפוך אתכם למפלצת תוכן. איך בדיוק? אז ככה.

אנשים משוועים לידע מקצועי, ועל ידי כתיבה של פוסטים מקצועיים נוכל לאסוף עבורכם קהל עוקבים נאמן שרק יחכה לדבר הבא שתגידו. 

אז תנו לבנות לכם אסטרטגיית תוכן שתפיל את הפייסבוק כעפר לרגליכם

אימייל מרקטינג: כשזה עובד זה עובד

תנו לנו לגלות לכם סוד קטן, אבל אל תגלו לאף אחד. מבטיחים? 

אז ככה: אימייל מרקטינג היא אחת משיטות השיווק הדיגיטליות היעילות ביותר. 

זה לא נשמע לכם הגיוני, נכון? כי איך זה יכול להיות? ומי פותח מיילים בכלל? ועוד ספאם. אז זהו, שהרבה אנשים. אימייל מרקטינג יכול להגדיל את כמות המכירות שלכם באופן דרמטי, אם רק תעשו את זה נכון.

מכירה לגולשים מבוססת קודם כל על אמון, ואימיילים יכולים ליצור את האמון הזה. על ידי שליחת מיילים אישיים בתדירות נכונה – אבל הכי חשוב – מיילים שמספקים ערך לגולש – ניתן לייצר אצל הגולש אמון. מתוך האמון הזה נוכל ליצור משפך שיווקי בו נלכוד את הלקוחות הפוטנציאליים ובסופו של דבר נוביל אותם לרכוש, שוב ושוב ושוב.  

אנחנו יודעים לייצר אימייל מרקטינג שיעבוד בשבילכם. איך אנחנו עושים את זה? בעזרת כל מה שסיפרנו לכם עליו, ועוד קצת. רוצים שנעשה את זה בשבילכם? דברו איתנו.

אתם חייבים להתאזר בסבלנות

זה הכי לא סקסי להגיד את זה, אבל אם אתם רוצים קמפיין תוכן מוצלח אתם חייבים להגיע עם המון סבלנות. אם בכל רגע תספרו את כמות הקוראים של הבלוג, ותחזיקו טבלאות אקסל עם לייקים לפוסטים אתם לא תתקדמו. 

הקשב חייב להיות מופנה לדבר אחד – הליכה עקבית באסטרטגיית התוכן שיצרתם. צרו תכנים מועילים, צרו קשר עם הקוראים ועם הזמן תגלו שהם רוצים לשמוע מה יש לכם לומר, ומה אתם מציעים למכירה.

אם התוכן הוא המלך, אתם תהיו המלכה!

תנו לנו לגבש לכם אסטרטגיית תוכן מנצחת.

לתיאום פגישה שתקפיץ את העסק שלכם עד הירח לפחות, השאירו פרטים:

דרג