באמצעות קידום ממומן נספק לכם מקסימום תוצאות במינימום תקציב.

לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים
genesis logo

מה זה קידום ממומן?

קידום ממומן (PPC) הוא פעולה המבוצעת על מנת לגרום לאתר, שירות או מוצר להיחשף לעיניהם של גולשים רבים יותר באמצעות הקצאת מימון. PPC הן ראשי התיבות של Pay Per Click, והן מייצגות את אופן ביצוע הקידום, שמבוסס על תשלום למפרסם בעבור הקלקות על הפרסום. מספר הפעמים שיחליטו הגולשים להקליק על הפרסום שלכם, ישפיעו באופן ישיר על עלויות הקמפיין. 

קידום אורגני VS קידום ממומן 

כאשר מדברים על קידום ממומן, חשוב להכיר גם את אחיו התאום, הקידום האורגני. בעוד קידום ממומן מבוסס על תשלום בעבור כל קליק, קידום אורגני מבוסס על כללים שונים שמטרתם להתאים את האתר למנגנון החיפוש של גוגל. קידום אורגני נעשה בגוגל, ואילו קידום ממומן נעשה גם בגוגל, וגם בכלים אחרים כמו רשתות חברתיות, אאוטבריין וטאבולה ועוד.

 

לקידום אורגני יתרונות שונים, אולם גם חיסרון אחד בולט – עד שמגיעים לתוצאות עלול לעבור זמן רב. קידום ממומן לעומת זאת, מביא התוצאות במהירות, לכן קמפיין ממומן מומלץ כאשר מעוניינים לראות תוצאות בזמן קצר. במקביל לקמפיין הממומן כדאי לנהל גם קמפיין אורגני שיספק לכם תוצאות בהמשך.

כיצד מתבצע הקידום?

כדי לבצע קמפיין אפקטיבי חייבים להבין את כל הפרטים לעומק, לכן קמפיין קידום מתחיל באפיון מדויק ומחקר נרחב. 

 

נתחיל מלהבין מהם הביטויים בהם כדאי להשתמש, ומאילו כדאי להימנע. נערוך מחקר מקיף שיסייע לנו להבין מה הקהל שלכם מחפש, באילו שעות הוא נמצא ברשת, איזה סוג אנשים מתאים לסוג המוצר שלכם ועוד. 

 

כל הפעולות האלה יאפשרו לנו ליצור קמפיין בועט, אפקטיבי ויעיל. 

הוזלת עלויות הקמפיין

קמפיין ממומן עלול להיות עסק יקר, במיוחד אם לא עושים אותו נכון. במסגרת תכנון הקמפיין אנחנו מקדישים מאמצים רבים להוזלת עלויות הקמפיין. הקמפיינרים שלנו יושבים מול המסכים ועושים לילות וימים כדי להבין את הרשתות החברתיות, ולספק ללקוחות שלנו קמפיין אפקטיבי במחיר מינימלי. 

 

הלקוחות בוחרים בנו בגלל התוצאות המצוינות, ובגלל שאנחנו מאפשרים להם לנהל קמפיין ממומן ואפקטיבי בהשקעה כספית הרבה יותר קטנה משהם יכלו לדמיין.

הצטרפו מהפכה - קידום ממומן גוגל

אמרת קידום ממומן, אמרת גוגל – פלטפורמת החיפוש המובילה בעולם. גוגל שינתה את האופן בו פרסום באינטרנט עובד, וכיום השוק כולו פועל לצלילי החליל שלה. 

בגלל שכולם נמצאים בגוגל, קידום בגוגל מאפשר לך לחשוף את השירותים שלך לקהל רחב מאוד, ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים במהירות. 

גוגל מספקת כלי ניתוח מתקדמים, שמאפשרים מדידה ומעקב צמוד אחרי התוצאות, ניתוח נתונים, למידה והצגת גרף שיפור מתמיד. 

צוות ה-PPC שלנו מורכב מאשפי גוגל, שמרימים קמפיינים כמו שסטף קרי קולע לסל. הם ינתבו את הקמפיין שלכם לכיוון הנכון, יבחרו את מילות החיפוש הנכונות, ויגרמו לקמפיין להביא המון לקוחות. 

המקום הכי חם – קידום ממומן בפייסבוק 

אם גוגל שינתה את האופן בו אנחנו מחפשים, פייסבוק כבר הפכה לנו את החיים. הרשתות החברתיות הן עולם שלם שהתפתח, ונמצא איתנו בכל מקום. 

למעלה ממיליארד אנשים נכנסים, משתפים ומגיבים מדי יום בפייסבוק – ולכם כמפרסמים יש אפשרות לגעת בהם. פייסבוק מספקת כלים לפרסם בצורה ממוקדת מאוד, לקהל היעד הנכון עבורכם. אם העסק שלכם קטן תוכלו להשתמש ביכולות של פייסבוק כדי לתת לו דחיפה ולהגדיל אותו. 

הצוות שלנו עוסק בבניית קמפיינים מכל הסוגים והמינים. זה מתחיל בחשיבה על קריאייטיב בועט למודעות, ממשיך בעיצוב מושך ומתבצע באמצעות טירגוט מדויק לקהל היעד הנכון, ויצירת מודעות שזוכות לחשיפה מקסימלית ואינסוף פניות. הכל כדי שללקוחות שלנו לא יהיה זמן מרוב לידים.

הדור הבא ישן בחדר הסמוך, וחולם על אינסטגרם

עם כל הכבוד לפייסבוק (ויש כבוד), הדור הצעיר עובר לאינסטגרם. אולי זו הויזואליה, ואולי זה בגלל שנמאס להם מחפירות על פוליטיקה, אבל שם הם נמצאים. ובמקום בו נמצא הקהל, שם נמצאים המפרסמים (ואולי להפך?)

קמפיינים באינסטרגרם הם הדבר החם, והם יכולים להביא לכם יופי של תוצאות. לפני שמתחילים לחשוב על קמפיין אינסטגרם חשוב להבין שמעבר לרעיון מגניב צריך גם סט תמונות יפה.

בין אם נבחר בסטורי או במודעות, חשוב לעלות בקמפיין עם תמונות מקוריות (שלא לומר מדהימות), שימשכו תשומת לב ועניין.

תבחרו בנו לקמפיין אינסטגרם, ותיראו איך בסטודיו שלנו רוקחים עבורכם סטורי שיעיף לגולשים את הפוני. אתם תהפכו לדבר הכי ויראלי באינטרנט, וכולם יהיו מרוצים.

גולשים שהגיעו לעמוד זה הביעו עניין בשירותים נוספים, כגון: קידום אורגני בגוגל, רימרקטינג (קמפיין שיווק חוזר), בניית אתרים רספונסיביים, פרסום וקידום תוכן ברשת ובנוסף ניהול רשת חברתית.

לינקדאין - כיוון שלא חשבתם עליו

לינקדאין היא הפייסבוק של מקומות העבודה, ולא נראה שזה מפריע לה. הממשק של לינקדאין מאוד דומה לפייסבוק, וגם רבות מהתכונות שהיא מציעה. קידום בלינקדאין לא מתאים לכל אחד, והוא פונה בעיקר לסקטורים ספציפיים, כמו פיננסים, פרסום בינלאומי, הייטק, השקעות, גיוס והשמה ועוד.

 

במסגרת ניתוח האסטרטגיה ללקוח אנחנו יודעים להמליץ לו האם קמפיין לינקדאין יהיה אפקטיבי עבורו. במידה ונחשוב שזו הדרך הנכונה נבצע עבורכם קמפיין לינקדאין מדהים, שיציף אתכם בפניות רלוונטיות.

יוטיוב - שם העתיד

אולי גם אתם, כמונו, אוהבים לקרוא ספרים. אבל בעולם בו אנו חיים אנשים מתעצלים לקרוא, ומעדיפים לצרוך את התוכן שלהם בוידאו. לנו זה נשמע קצת מוזר, אבל עם מגמות עולמיות אנחנו לא נלחמים, רק מוצאים את הדרך להשתמש בהן.

 

בדיוק מהסיבה הזו אנחנו מבצעים עבור הלקוחות שלנו קידום ביוטיוב. מה זה אומר? יוטיוב הוא ערוץ הוידאו של גוגל, והוא מאפשר לחבר את המותג שלכם לתכנים שמופיעים שם. 

 

נחבר את המותג שלכם לתכנים רלוונטיים ונדאג לכך שהמון אנשים יתעניינו דווקא בכם.

טאבולה ואאוטבריין – עוד סטארטאפ כחולבן

אחד האתגרים המרכזיים בפרסום הוא לגרום לגולש לחוש שהפרסום אובייקטיבי. למה? כי כאשר הפרסום אובייקטיבי, הגולש מרגיש בטוח יותר במוצר, כאילו חבר או איש מקצוע המליץ לו עליו.

 

שתי פלטפורמות שמנצלות את החולשה האנושית הזו באופן אידיאלי הן טאבולה ואאוטבריין, שמציעות פרסום כתבות תוכן ממוקדות והמלצות על תכנים רלוונטיים עבור הגולש. 

 

כדי לקדם אתכם באמצעות תוכן "אובייקטיבי", נייצר עבורכם כתבות תוכן שיווקיות סמי אובייקטיביות, ונקדם אותן באמצעות טאבולה ואאוטבריין. הכתבות יוצגו לגולשים רלוונטיים שיקראו על המותג שלכם וירצו גם.

קידום ממומן - איך מתחילים?

הגעתם לסוף הדף ורק על זה מגיע לכם שובר מתנה. 

אז קבלו מאיתנו, רק כי אתם נחמדים ובעלי סבלנות ורק אם תבחרו לעבוד איתנו, שובר 300 ₪ לקמפיין הראשון שלכם בגוגל.

כדי שתבינו מה מצפה לכם, קבלו הסבר קצר על תהליך העבודה איתנו.

הכל מתחיל בפגישת אפיון ראשונית אצלנו במשרד. יועץ אסטרטגי יערוך עבורכם אפיון צרכים מסודר, ויגדיר כיצד לקדם את המותג שלכם. 

על התיק שלכם יופקדו מנהל תיק, וקמפיינר, שיובילו את תהליך הקידום. צוות הפייסבוק שלנו יבצע אפיון ומחקר, ינתח את קהל היעד, ויבצע פילוח מקצועי של הנתונים. אחרי אפיונים וניתוחים המודעות יעברו אל הסטודיו. הקופרייטר יחשוב על קופי בלתי נשכח והמעצבים שלנו יוציאו את הרעיונות אל הפועל. 

מהסטודיו הקמפיין חוזר לידיים של ה-PPC. המקדם יבנה קמפיין פרסומי ויעלה אותו לאוויר, תוך הצמדות לתקציב המדיה עליו הוחלט יחד עם הלקוח. 

השלבים האלה הם רק ההתחלה. כדי לנהל קמפיין מוצלח יש לבצע A/B testing מתמיד, במטרה לשפר את הנתונים, להגביר את קצב כניסת הלידים, ולהוריד את תקציב הפרסום. הצוות שלנו פועל בשקיפות מלאה עם הלקוח, משתפר לאורך הקמפיין, ומוביל את הלקוח לתוצאות הטובות ביותר, בזמן הקצר ביותר.

על מנת לחזור לעמוד הראשי של האתר לחצו כאן

קמפיין טוב הוא כזה שמביא מקסימום תוצאות במינימום תקציב!

רוצים לראות איך זה עובד? דברו איתנו עכשיו >>