בניית אתרים?

קבלו אתר ממותג ומעוצב TIP TOP

זמן אספקה מהיר במיוחד

מומחים בבניית כל סוגי האתרים

תיק עבודות מרשים + ניסיון של 13 שנים

כתיבת מלאה של עמודי האתר ע״י קופירייטר

עיצוב ברמת פרימיום – מתחייבים לשביעות רצון

מתחייבים לספק לינק לאתר גמור כולל תוכן

אתרים שהקמנו
(לחצו על תמונת האתר לפתיחה)

מייצרים אתרים עם רושם ראשוני היסטרי.

ידוע כי אין תחליף לרושם ראשוני ומחקרים בתחום מראים כי מעל 80% מהגולשים יעזבו את האתר שלכם בתוך 15 שניות אם לא תהיה להם סיבה טובה להישאר. מכאן אנו מבינים את החשיבות של בניית אתר מקצועי לעסק שלנו והתכנון של חוויית המשתמש באתר, התאמת האתר לגלישה במובייל ובמסכים בגדלים שונים, הזנת תוכן טוב ואיכותי ועיצוב נעים ונוח לקריאה וגלישה באתר. בניית אתרים מקצועיים בהתאמה אישית היא אחד משירותי הדגל של חברת ג’נסיס המתמחה בשיווק ופרסום באינטרנט, מיתוג עסקי וקידום אתרים בגוגל ותשתיות שיווק לעסקים. רוצים לבנות אתר מקצועי לעסק שלכם ולהיות בטוחים שאתם בידיים טובות? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון או השאירו פרטים כאן למטה והצוות המקצועי שלנו ישמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר ותמיד עם חיוך 🙂

פלג סושיאל
שי ורועי

עוד אין לכם אתר ממותג?

בעבר אנשים הסתמכו על הנוכחות הפיזית של אנשים ברחוב סואן, בקניון או במרכז המסחרי, שם הקימו את החנויות שלהם. עסקים רבים הסתמכו על פרסומת בעיתון המקומי, חלוקת כרטיסי ביקור או מגנטים וכמובן המלצות מפה לאוזן. כיום, בעידן האינטרנט, הסמארטפונים והטכנולוגיה המתפתחת בקצב מהיר כל אחד יכול לגלוש באינטרנט מכל מקום ואפילו בקלות. אנשים עושים שימוש באינטרנט שעות רבות במהלך היום לצרכים שונים, החל מלימודים, דרך חיפוש מידע, מדריכים ועד לאנשי מקצוע ובתי עסק שונים. לדוגמה, אדם המחפש אולם במרכז הארץ שבו יוכל לחגוג את החתונה שלו ולבחון את האפשרויות העומדות בפניו – יערוך חיפוש בגוגל על אולמות אירועים במרכז, ייכנס לאתרים של אותם בתי עסק וילקט עוד מידע אודותיהם. אם יקבל רושם טוב הוא עשוי להשאיר פרטים או ליצור קשר בעצמו עם בית העסק כדי לתאם ביקור פיזי במקום, דבר שעשוי להוביל למכירה. אחוז קטן מאוד של עסקים היום לא נמצא באינטרנט ועדיין מרוויח כסף בסוף החודש – גם להם נמליץ למקסם פוטנציאל ורווחים באמצעות האינטרנט. אז אם אתם רוצים למצות את הפוטנציאל הרווחי שלכם, להגדיל את המכירות וההכנסות בעסק, להגיע אל קהלי יעד חדשים ולא להיות תלויים רק באנשים העוברים פיזית ליד בית העסק – אתם צריכים אתר אינטרנט.

אילו סוגים של אתרים יש ואיך נדע איזה אתר העסק שלך צריך?

ישנם סוגים שונים של אתרי אינטרנט. לדוגמה: אתר תדמית הוא האתר הפופולרי ביותר כיוון שמדובר באתר המשמש כרטיס ביקור של העסק, רק שיש בו גם תכנים רבים נוספים בבלוג האתר, עמודי שירות המציגים תוכן מקצועי ומסודר על שירותי החברה, עמוד אודות המפרט על אודות החברה, עובדיה והמקום שבו היא נמצאת וכמובן שיהיו באתר אפשרויות שונות ליצירת קשר עם החברה. אתרי חנות אלקטרונית יהיו אתרים המוכרים מוצרים שונים ישירות דרך האתר. אתרי קטלוג הם סוג נוסף של אתרים שמתאימים לבתי עסק בתחום הצילום, העיצוב הגרפי, האדריכלות ועוד. באתרים אלה, למשל, הדגש העיקרי הוא על גלריית התמונות ותיק העבודות של בית העסק. כאשר תתחילו תהליך בניית אתר בג’נסיס, הצוות המקצועי שלנו יאפיין יחד אתכם את העסק שלכם והאתר שאתם צריכים כדי להפיק ממנו את הפוטנציאל הרב ביותר לניצול האינטרנט לצמיחת העסק.

מחלקת מכירות
זוהר מנהל סושיאל

מדוע דווקא לעבוד עם ג'נסיס?

  • ניסיון – לניסיון אין מחיר בכל הנוגע לבניית אתרים. בנינו ומיתגנו אינספור אתרים לבתי עסק בקשת רחבה של תחומים וסדרי גודל, החל מאתרי תדמית פשוטים ועד לאתרים מורכבים ויוקרתיים. לצוות המקצועי שלנו יש את כל הידע והניסיון הנדרשים כדי להפיק עבורכם אתר אינטרנט ברמה הגבוהה ביותר שיתאים לציפיות שלכם ויספק ביצועים בשטח.
  • מעטפת מלאה – לכל שירותי הדיגיטל שאתם צריכים החל מבניית תשתיות שיווק דיגיטליות, דרך שירותי מיתוג, עיצוב גרפי, תכנים ועד לשירותי הפרסום בפייסבוק ובגוגל והבאת הלקוחות לעסק. 
  • צוות נרחב – כאשר מסתמכים על אדם אחד אתם לוקחים את הסיכון שהעבודה לא תסתיים בזמן, שתהיה סחבת מיותרת ועוד. זמן, כידוע, שווה כסף במציאות שלנו ולכן הזמן שלך חשוב לנו. ג’נסיס מעסיקה עובדים מקצועיים מכל תחומי הדיגיטל, המכירות, בניית האתרים, הפרסום ועוד. 
  • המלצות – רוצים חותמת סופית לאיכות ורמת השירות שלנו? פשוט דברו עם הלקוחות שלנו 🙂

תהליך הקמת אתר עם חברת ג'נסיס:

שלב 1 – אפיון מלא:

בשלב הראשון נבצע אפיון מלא לעסק, נבנה אסטרטגיה חדשה למותג שלכם, נכין אפיון לעיצוב גרפי, אפיון לאתר וכיצד הוא ייראה וייבנה ועוד.

שלב 2 – סקיצה: 

בשלב זה תקבלו סקיצה מאוירת של עיצוב האתר שלכם ובעיקר של עמוד הבית שהנו העמוד המרכזי באתר. לאחריו נתחיל לעבוד על עיצוב הנראות של העמודים הפנימיים.

שלב 3 – בניית האתר והכנת התכנים:

לאחר האישור של הלקוח לסקיצה הראשונית העובדים שלנו יתחילו לעבוד כל אחד בתחום אחריותו: יוכנו עבורכם תכנים ועיצובים גרפיים וייבנה האתר שלכם בצורתו הראשונית והממשית בוורדפרס.

שלב 4 – נטמיע תוספים, חלקות קוד ונתאים את האתר רספונסיבית:

בשלב הזה נתקין תוספים שונים, נטמיע כלים חשובים לעבודה עם האתר, מעקב אחר הגולשים באתר, תוספים החיוניים לקידום האורגני של האתר, לשיפור חוויית המשתמש, ליצירת קשר עם בעל האתר ועוד. כמו כן נבצע התאמה רספונסיבית של האתר לגלישה במובייל ובמסכים שונים.

שלב 5 – האתר מוכן לצאת לאוויר:

זה הזמן להתרשם מהאתר החדש שלכם ולהתחיל לפעול בהתאם לאסטרטגיית הפרסום שלכם. אסטרטגיה זו תוכלו לבנות ביחד עם הצוות המקצועי שלנו ולקבל את כל המעטפת שאתם צריכים במקום אחד, החל משלבי האפיון ובניית האתר ועד לניהול קמפיין פרסום אפקטיבי והבאת לקוחות חדשים לעסק.

שחר מנהלת סטודיו
google-five-stars
5.0

המטרה שלי היתה להביא יותר פניות מאותו סכום כסף שאני משקיעה, התחלתי לבדוק אופציות אחרות לחברה שכבר עבדתי איתה וג'נסיס היו אלה שעשו את הרושם הטוב ביותר
אריאלה קומפורטי

google-five-stars
5.0

לא האמנתי שאני יצליח לעשות עוד הכנסה ממכירות מוצרים באונליין. בזכות הדחיפה שג'נסיס נתנו לי לעסק זה קרה (וקורה עד היום)
יונה מוקטיאל

google-five-stars
5.0

קמפיין בהשקעה של 15 אלף שקל הביא הכנסות של פי כמה וכמה מההשקעה! זה מה שמקבלים שעובדים עם מקצוענים!!

אריאל שימחון

שאלות ותשובות

איך בוחרים חברת בניית אתרים המתאימה לנו?

האתר שלכם הוא כרטיס הביקור שלכם באינטרנט והוא זה שמייצג אתכם בעיני הגולשים, יוצר רושם ראשוני ושני לגולשים הנחשפים אליכם בפעם הראשונה. משום כך אתם לא רוצים להקל ראש ברמת העיצוב, המבנה והתכנים באתר שלכם ובאופן שבו אתם נראים דרך האתר. על כן כדאי לעבוד עם חברת פרסום יציבה, עמידה ומקצועית, המעסיקה מתכנתים, מעצבים מקצועיים, כותבי תוכן, משווקים ואנשים מקצוע נוספים המספקים לכם את כל המעטפת המקצועית הנדרשת לכם במקום אחד.

כמה עולה לבנות אתר אינטרנט לעסק?

אתר מקצועי ומותאם אישית לעסק שלכם יעלה לכל הפחות כ-5,000 ₪ ועשוי להגיע לעשרות אלפי שקלים ויותר. העלות של האתר מתבססת על פרמטרים רבים, כמו למשל: תבניות עיצוב שעליהן מבססים את בניית האתר והפלטפורמה שבה עושים שימוש, עיצובים ייחודיים הנדרשים לאתר, תכנות והתממשקות של מערכות מיוחדות לפי צורכי העסק ועוד פרמטרים רבים אחרים. 

כמה זמן ייקח לבנות את אתר האינטרנט שלנו?

זמן הבנייה של האתר תלוי בחברה הבונה לכם את האתר, באפיון האתר ובצרכים שונים בהתאמה אישית לבעל העסק. כאמור, בנייה של אתר ממוצע עשויה לקחת בין שבועיים לחודש אולם לעתים זה עשוי לקחת אף מעבר לכך.

מה נעשה אחרי שנבנה אתר אינטרנט לעסק?

אתר האינטרנט מוכן? העיצובים במקום? התוכן מחכה להניע אנשים לפעולה? זה הזמן להתחיל לפרסם את האתר ולהביא את הלקוחות הראשונים לעסק באמצעות טכניקת הפרסום המומלצת עבורכם. לפרטים נוספים התייעצו עם הצוות המקצועי שלנו בג’נסיס לצורך בניית קמפיין פרסום מניב לעסק.

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם: