קידום אורגני בגוגל? קבלו פתרון אמיתי שיעלה אתכם במיקומים

קידום אורגני בגוגל עם ג'נסיס פרסום

מה זה קידום אורגני בגוגל?

קידום אורגני (seo) הוא סט הפעולות שנעשה כדי למקסם את החשיפה של אתר במנועי חיפוש, ללא מימון. כיוון שגוגל הוא מנוע החיפוש המרכזי, קידום אורגני מתמקד בראש ובראשונה בגוגל ולכן מומלץ לשכור שירות של קידום אתרים אורגני בגוגל לחשיפה מקסימלית במנוע החיפוש.

כאשר מבצעים חיפוש בגוגל מקבלים קודם כל את התוצאות הממומנות, ומיד תחתיהן את התוצאות האורגניות. כאשר הביטוי המחופש לא מקודם באופן ממומן יופיעו התוצאות האורגניות בראש העמוד.

כיצד מתבצע קידום אורגני בגוגל?

קידום אורגני בגוגל הוא תחום רחב מאוד, הכולל טכנולוגיות שונות, תוכן, כללים חשובים והרבה ידע. אצלנו בחברה, הקידום האורגני מתבסס על כמה כללים מרכזיים, ובשורות הבאות נשתף אתכם בחלק מהתהליך.

מחקר

כל קמפיין קידום אתרים אורגני בגוגל שאנחנו מבצעים מתחיל במחקר מעמיק. במעבדה האורגנית שלנו יושבים טובי האנליסטים ומשחקים בנתונים כדי להבין מהי הדרך הטובה ביותר להוביל את הקמפיין שלכם.

במסגרת המחקר נעשה סקר שוק מקיף, שמתמקד בשני כיוונים מרכזיים: המתחרים והלקוחות. תחילה נחשוב על המתחרים שלכם, נבדוק איך הם מפרסמים, באיזה ביטויים הם משתמשים ומה הם עושים כדי לקדם את עצמם במנוע החיפוש. בנוסף, נחשוב על הלקוחות שלכם, נזהה מאפיינים שלהם ונבין כיצד לגרום להם למצוא דווקא אתכם.

אבל עם כל הכבוד למתחרים וללקוחות, בסופו של דבר אתם המוצר, לכן במסגרת המחקר נחשוב בעיקר עליכם. נחליט מה כדאי להציג בחלון הראווה של האתר שלכם, ומה עדיף להחביא בחלקים הפנימיים שלו.

אנחנו נשאל את כל השאלות הקשות, וגם נמצא להן תשובות, שיקדמו אותנו ואתכם לקמפיין מוצלח.

קידום אורגני VS קידום ממומן

כשמדברים על קידום באינטרנט חשוב לדעת שיש שתי אפשרויות מרכזיות: קידום אורגני וקידום ממומן. 

קידום ממומן הוא קידום המתבסס על דחיפת האתר קדימה בהשקעה כספית. כאשר מבצעים חיפוש בגוגל מקבלים קודם כל את התוצאות הממומנות, כאשר לחיצה על תוצאה תעלה כסף למפרסם. העלות תלויה בביטוי המחופש, וברמת הפופולריות שלו. מיד אחרי התוצאות הממומנות, עד 4 תוצאות בדרך כלל, מופיעות התוצאות האורגניות. המיקום האורגני של האתר שלכם תלוי באופן הבניה שלו.

קידום ממומן הוא הדרך המהירה לקדם אתר ולהופיע ראשונים בתוצאות, אולם יש לו גם חסרונות. ראשית, תיאלצו לשלם כסף לגוגל כדי לקדם את האתר, כאשר בתחומים מסוימים העלות תהיה גבוהה במיוחד. שנית, האתר אולי יופיע גבוה במנוע החיפוש, אבל אנשים רבים מדלגים על התוצאות הממומנות ועוברים ישר לתוצאות האורגניות. כך עלול להיווצר מצב שאתם אולי מדורגים גבוה, אבל אנשים מדלגים מעליכם.

לעומת קמפיין ממומן בו כמות החשיפה תלויה בתקציב שלכם, קידום אורגני יכול להניב לכם חשיפה בלתי מוגבלת, בתנאי שתבצעו אותו נכון. בנוסף, קידום אורגני של האתר יבנה לכם אתר שהוא נכס, נכס אשר במהלך הזמן עשוי גם להביא לכם הכנסות. 

לקידום אתרים אורגני אורגני יש גם חסרונות: יעבור זמן עד שתגיעו לתוצאות טובות, ויהיה קשה לשמור עליהן כיוון שתהיו תלויים בשינויי אלגוריתם שגוגל מבצעת פה ושם. בנוסף, קידום אתרים אורגני בגוגל דורש ידע מקצועי רב וניסיון רלוונטי. אשר הקידום לא נעשה בצורה נכונה הוא פשוט לא מביא תוצאות.

בניית אתר בצורה נכונה

אתם יכולים לעצב אתר מהסרטים, אבל את גוגל זה לא בהכרח יעניין. לא משנה כמה האתר שלכם רספונסיבי ואינטראקטיבי, אם לא תפעלו על פי הכללים של גוגל אף אחד לא ימצא אתכם. 

איך עושים את זה נכון? בונים היררכיה נכונה באתר, מוסיפים תכנים רלוונטיים ומקפידים על חווית משתמש. בנוסף, חשוב להקפיד על זמני טעינה מהירים, שמשפיעים גם על הגלישה של הגולשים באתר וגם על הדירוג שלו במנוע החיפוש של גוגל. 

אם כבר יש לכם אתר, אבל הוא לא מקודם מספיק טוב, נכין לכם תוכנית עבודה שתרים את האתר גבוה בתוצאות החיפוש.

התוכן הוא המלך

בעולם בו כולנו צרכני תוכן שבוהים במסך בחלק נכבד משעות היממה – התוכן הוא ללא ספק המלך הבלתי מעורער. 

תוכן איכותי הוא חלק מרכזי מהקידום האורגני. מה זה תוכן טוב? תוכן מעניין ורלוונטי שגם כתוב נכון ומעניק לגולש ערך מוסף. 

ואיך זה משפיע על הקידום אתם שואלים? אם באתר שלכם יש תכנים איכותיים זמן השהיה של הגולש הממוצע יתארך, המשתמשים יחזרו לאתר שוב ושוב, וגם ינווטו באתר ויעברו בין הדפים השונים. גוגל יקלוט את הטראפיק באתר ויתגמל אתכם במיקום גבוה בתוצאות. 

אגב, גם לאורך הטקסטים באתר שלכם יש חשיבות, כאשר טקסטים ארוכים, של 800 – 1,000 מילה ואפילו יותר מקודמים טוב יותר. אמממה, קשה ליצור תכנים ארוכים ואיכותיים. 

במסגרת קידום האתר אצלנו, נייצר עבורכם תכנים מעניינים ורלוונטיים ללקוחות שלכם. כך שלא רק שהאתר יקודם בגוגל, הוא גם יהווה בית לגולשים שמחפשים ידע מקצועי.

אנדקסי אותו אל תעשי לו חשבון

כדי להסביר מה זה אינדקס נתחיל בשאלה פילוסופית: עץ נפל ביער ואף אחד לא ראה אותו, האם הוא באמת נפל? אפשר לדון בזה… ואתר שעלה לרשת ולא אונדקס, האם הוא באמת קיים? 

כדי שהאתר שלכם יופיע בגוגל צריך לבצע פעולה שנקראת “אינדוקס”. בקצרה, מדובר בפעולה שמטרתה לגרום לאתר שלכם להופיע במנוע החיפוש של גוגל. בתכלס, אתם צריכים מישהו שמבין בקידום בגוגל, כדי לוודא שהאתר שלכם אכן חי וקיים. נסו אותנו, אנחנו טובים בזה.

גולשים שהגיעו לעמוד זה הביעו עניין בשירותים נוספים, כגון: קמפיין שיווק חוזר (רימרקטינג), פרסום וקידום תוכן ברשתקידום ממומן (ppc)ניהול רשת חברתית ובנוסף בניית אתרים רספונסיביים.

קישורים בכל מיני צבעים…

קישורים הם דרך לומר לגוגל: “גוגל נשמה, עצור! האתר הזה חשוב”. 

קישורים מתחלקים לשני סוגים, קישורים פנימיים וקישורים חיצוניים. קישורים פנימיים מחברים בין דפים בתוך האתר, מאפשרים ליצור היררכיה וכמו אומרים לגוגל איזה דף חשוב יותר. 

קישורים חיצוניים מקשרים בין האתר שלכם לאתרים אחרים, ומבוססים בעיקר על שיתופי פעולה בין אתרים שונים. חשוב לקשר בין אתרים מתחומי תוכן שונים, וליצור שיתופי פעולה שיסייעו לקדם את האתר.

שימוש נכון בקישורים יכול להקפיץ את האתר שלכם קדימה, לכן המקדמים האורגניים שלנו עסוקים כל הזמן בלאתר שיתופי פעולה עם אתרים רלוונטיים, במיוחד בשבילכם.

קידום אתרים אורגני – איך מתחילים?

אם הגעתם עד כאן, כנראה שאתם מתעניינים בקידום אורגני, אבל לא ממש יודעים איך להתחיל. 

מזל שאנחנו כאן 😉 

תהליך העבודה איתנו מתחיל באפיון אורגני שמבוצע אצלנו במשרדי ג’נסיס, בפגישה עם אנשי הצוות שלנו. אחרי האפיון הראשוני, הכדור עובר לידיים של המקדמים האורגניים שלנו. על האתר שלכם יופקד אחד המקדמים שלנו, שיקח אותו בשתי ידיים ויעיף אותו למעלה בתוצאות החיפוש. 

תחילה המקדם יבצע מחקר אורגני ויבנה אסטרטגיה מתאימה לעולם התוכן בו מצוי האתר שלכם. מיד אחר כך נתחיל בעבודה. נבצע אופטימיזציות, נוציא קישורים פנימיים וחיצוניים וונייצר תוכן שיהפוך את האתר שלכם לנכס. 

לינקדאין - כיוון שלא חשבתם עליו

לינקדאין היא הפייסבוק של מקומות העבודה, ולא נראה שזה מפריע לה. הממשק של לינקדאין מאוד דומה לפייסבוק, וגם רבות מהתכונות שהיא מציעה. קידום בלינקדאין לא מתאים לכל אחד, והוא פונה בעיקר לסקטורים ספציפיים, כמו פיננסים, פרסום בינלאומי, הייטק, השקעות, גיוס והשמה ועוד.

במסגרת ניתוח האסטרטגיה ללקוח אנחנו יודעים להמליץ לו האם קמפיין לינקדאין יהיה אפקטיבי עבורו. במידה ונחשוב שזו הדרך הנכונה נבצע עבורכם קמפיין לינקדאין מדהים, שיציף אתכם בפניות רלוונטיות.

יוטיוב - שם העתיד

אולי גם אתם, כמונו, אוהבים לקרוא ספרים. אבל בעולם בו אנו חיים אנשים מתעצלים לקרוא, ומעדיפים לצרוך את התוכן שלהם בוידאו. לנו זה נשמע קצת מוזר, אבל עם מגמות עולמיות אנחנו לא נלחמים, רק מוצאים את הדרך להשתמש בהן.

בדיוק מהסיבה הזו אנחנו מבצעים עבור הלקוחות שלנו קידום ביוטיוב. מה זה אומר? יוטיוב הוא ערוץ הוידאו של גוגל, והוא מאפשר לחבר את המותג שלכם לתכנים שמופיעים שם. 

נחבר את המותג שלכם לתכנים רלוונטיים ונדאג לכך שהמון אנשים יתעניינו דווקא בכם.

טאבולה ואאוטבריין – עוד סטארטאפ כחולבן

אחד האתגרים המרכזיים בפרסום הוא לגרום לגולש לחוש שהפרסום אובייקטיבי. למה? כי כאשר הפרסום אובייקטיבי, הגולש מרגיש בטוח יותר במוצר, כאילו חבר או איש מקצוע המליץ לו עליו.

 

שתי פלטפורמות שמנצלות את החולשה האנושית הזו באופן אידיאלי הן טאבולה ואאוטבריין, שמציעות פרסום כתבות תוכן ממוקדות והמלצות על תכנים רלוונטיים עבור הגולש. 

 

כדי לקדם אתכם באמצעות תוכן “אובייקטיבי”, נייצר עבורכם כתבות תוכן שיווקיות סמי אובייקטיביות, ונקדם אותן באמצעות טאבולה ואאוטבריין. הכתבות יוצגו לגולשים רלוונטיים שיקראו על המותג שלכם וירצו גם.

קידום ממומן - איך מתחילים?

געתם לסוף הדף ורק על זה מגיע לכם שובר מתנה. 

אז קבלו מאיתנו, רק כי אתם נחמדים ובעלי סבלנות ורק אם תבחרו לעבוד איתנו, שובר 300 ₪ לקמפיין הראשון שלכם בגוגל.

כדי שתבינו מה מצפה לכם, קבלו הסבר קצר על תהליך העבודה איתנו.

הכל מתחיל בפגישת אפיון ראשונית אצלנו במשרד. יועץ אסטרטגי יערוך עבורכם אפיון צרכים מסודר, ויגדיר כיצד לקדם את המותג שלכם. 

על התיק שלכם יופקדו מנהל תיק, וקמפיינר, שיובילו את תהליך הקידום. צוות הפייסבוק שלנו יבצע אפיון ומחקר, ינתח את קהל היעד, ויבצע פילוח מקצועי של הנתונים. אחרי אפיונים וניתוחים המודעות יעברו אל הסטודיו. הקופרייטר יחשוב על קופי בלתי נשכח והמעצבים שלנו יוציאו את הרעיונות אל הפועל. 

מהסטודיו הקמפיין חוזר לידיים של ה-PPC. המקדם יבנה קמפיין פרסומי ויעלה אותו לאוויר, תוך הצמדות לתקציב המדיה עליו הוחלט יחד עם הלקוח. 

השלבים האלה הם רק ההתחלה. כדי לנהל קמפיין מוצלח יש לבצע A/B testing מתמיד, במטרה לשפר את הנתונים, להגביר את קצב כניסת הלידים, ולהוריד את תקציב הפרסום. הצוות שלנו פועל בשקיפות מלאה עם הלקוח, משתפר לאורך הקמפיין, ומוביל את הלקוח לתוצאות הטובות ביותר, בזמן הקצר ביותר.

על מנת לחזור לעמוד הראשי של האתר לחצו כאן

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי ניתן לחייג 077-9972792 או השאר פרטים וניצור איתך קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 077-9972792