בניית אתרים לעסקים שרוצים להוביל

שואפים להפוך לאימפריה בתחום שלכם? הקימו אתר מקצועי לעסק שלכם עם החברה המובילה בישראל לשיווק ומיתוג עסקים.

google-five-stars
5.0

המטרה שלי היתה להביא יותר פניות מאותו סכום כסף שאני משקיעה, התחלתי לבדוק אופציות אחרות לחברה שכבר עבדתי איתה וג'נסיס היו אלה שעשו את הרושם הטוב ביותר

אריאלה קומפורטי

google-five-stars
5.0

היה חשוב לי שהאתר שלי ייחשף לכמה שיותר אנשים ולכן פניתי לג'נסיס פירסום. כבר לאחר מספר שבועות בודדים הרגשתי שינוי


ליאת פולק

google-five-stars
5.0

רק לפני כמה חודשים המכירות שהייתי עושה דרך האינטרנט היו משמשות לי כהכנסה צדדית. היום אני במצב שעזבתי את העבודה כי אני חייבת לתת עוד זמן במשך היום ללקוחות חדשים שנכנסים על בסיס יומי בזכות עבודת הפירסום של ג'נסיס
רונה עמרני

להפוך מעוד עסק למותג מוביל:

כל אחד יכול להקים אתר אינטרנט אולם כדי להפוך את העסק למותג אתם צריכים שהאתר שלכם יהיה מקצועי, איכותי ובנוי בהתאם לאסטרטגיה השיווקית שלכם. מהו סוג האתר שאתם רוצים להקים? אילו תכנים יעודכנו באתר באופן שוטף? לאן תרצו להוביל את הגולשים המגיעים לאתר שלכם מרחבי הרשת? הדאגה לפרטים הקטנים היא זו שתהפוך את הארגון שלכם מעוד עסק למותג מוביל בתחום שלכם. חברת ג’נסיס מתמחה בבניית מותגים מובילים במגוון רחב של תחומים.

השיטה שלנו פשוט עובדת והיא מתחילה באתר מקצועי לאתר שלא רק נראה טוב ומשתף תכנים מצוינים – הוא גם יודע להוביל את הלקוחות שלכם מנקודה A לנקודה B. 

אביחי מנהל חווית לקוח
ניקול מנהלת מכירות

לבנות אתר התפור לצרכים שלכם

עסקים שונים נדרשים לאתרים שונים. התחום, השירותים, גודל העסק, החזון העסקי ומטרות האתר – כל אלו ישפיעו על הנראות של האתר שלכם, המבנה שלו ועל התכנים שיהיו בו. הצוות המקצועי שלנו יאפיין יחד אתכם את צורכי המותג שלכם, נבצע מחקר מתחרים ומחקר מילות מפתח ונבנה אסטרטגיה שיווקית שתשמש בסיס לאפיון האתר. לאחר מכן, צוות הקריאייטיב שלנו, יחד עם בונה האתר שלכם, יתחילו לעבוד על האתר, שאותו נתאים בדיוק לצרכים שלכם. מוכנים להוביל את התחום שלכם ולהיות בחוד החנית של הטכנולוגיה בעולם השיווק הדיגיטלי?

אותו מותג.
הרבה יותר משודרג.

פרסום פרסום

קמפיינים איקומרס מוצלחים
קמפיינים שעלו לאחרונה בג'נסיס

TOYS4ME

פייסבוק.

0
תקציב חודשי
0
מכירות

BOBO

פייסבוק.

0
תקציב חודשי
0
מכירות
שוק האיקרים

שוק האיכר

פייסבוק.

0
תקציב חודשי
0
מכירות

המרתף

פייסבוק.

0
תקציב חודשי
0
מכירות
mina

מינה

פייסבוק.

0
תקציב חודשי
0
מכירות
צוות PPC

שימוש במערכת המומלצת ביותר כיום

וורדפרס הוא המערכת הפופולרית והמומלצת ביותר כיום להקמת אתרי אינטרנט מסוגים שונים. המתכנתים של ג’נסיס מתמחים במגוון פלטפורמות לבניית אתרים, לרבות שימוש במערכת וורדפרס, וכן כתיבה ועריכה של קוד לצורך בניית מערכות מתקדמות וביצוע התאמות אישיות לכל לקוח.

חוסכים לכם זמן וכסף – ודואגים שהאתר יהיה מוכן לקמפיין הפרסום כבר מהיום הראשון

לאחר בניית האתר שלכם תתחילו ככל הנראה לפעול למטרת פרסום האתר והגברת החשיפה למותג. ייתכן מאוד שתרצו לקדם את האתר במעלה התוצאות של גוגל ולצורך כך יהיה צורך בהכנת האתר לצורכי הקידום האורגני כבר מימיו הראשונים באוויר. בונה אתרים לא מקצועי לא ישקיע בהכנת האתר לצורכי הקידום, כך שיידרש מכם לשלם סכום כסף נוסף לחברת הקידום ולבזבז עוד זמן יקר עד שחברת הקידום תבצע את ההתאמות הנדרשות באתר הקיים שלכם. אנו בג’נסיס מכינים אתכם כבר לקמפיין הפרסום שלכם, בין אם מדובר בקידום אורגני ובין אם מדובר בטכניקת פרסום אחרת. כך נחסוך לכם כסף, זמן ומשאבים ותהיו מוכנים להתחיל את קמפיין הפרסום שלכם מיד לאחר עליית הגרסה הסופית של האתר שלכם לאוויר.

שי אטון מנהל לקוחות ופרויקטים
ג'סיקה

מה הגולשים מחפשים כיום באתר שלכם?

על מנת למקסם את ביצועי האתר שלכם אתם צריכים לוודא שהאתר מותאם למה שהגולשים מחפשים כיום. העולם מתקדם בקצב מהיר מכדי שנוכל לעקוב וגם בעולם השיווק הדיגיטלי כדאי לוודא שאתם נמצאים בקדמת הבמה הטכנולוגית כיוון שהגולשים היום חכמים יותר, חסרי סבלנות ובעלי ציפיות גבוהות יותר. ג’נסיס תדאג לתבל את האתר שלכם בכמה תבלינים יקרי ערך המשפיעים על חוויית המשתמש ובסופו של דבר על מספר הלקוחות שתקבלו מהאתר שלכם:

  • מהירות טעינה – בכל שנייה נוספת שהלקוחות שלכם יחכו במעבר בין עמוד אחד לאחר באתר שלכם אתם עשויים להפסיד כסף רב. במחקר שנעשה בארה”ב על חנויות אלקטרוניות המוכרות מוצרים בהיקף של מיליוני דולרים בחודש, נמצא שבעת שאתר החנות הפך כבד יותר וגרם לעלייה של כשנייה במהירות הטעינה של האתר הוא הפסיד מעל מיליון דולר במכירות. כפי שאתם לא הייתם רוצים להמתין זמן רב במעבר מעמוד אחד לאחר כך גם הגולשים באתר שלכם.
 
  • התאמה למובייל – מעל חצי מהגולשים באינטרנט עושים זאת דרך המובייל ומכאן החשיבות המכרעת של התאמת האתר למובייל. התאמה רספונסיבית של האתר מתאימה את האתר לגלישה במסכים בגדלים שונים, לא רק בטלפונים סלולריים אלא גם בטאבלטים, ניידים ומחשבים נייחים עם מסכים בגדלים שונים.
 
  • תוכן בעל ערך – התכנים באתר מייצגים את העסק שלכם. המידע בעל הערך שאתם משתפים את הלקוחות שלכם משפיע במידה ניכרת על האופן שבו הגולשים מעריכים את העסק שלכם ומחזיקים מכם כמומחים בתחום שלכם. כמו כן, מתן ערך לגולשים שלכם הוא הקלף החזק ביותר שלכם לקירוב הלקוח אל בית העסק ולצבור מוניטין חיובי. על התוכן להיות ייחודי, מועיל וכמובן לכלול את ביטויי המפתח הרלוונטיים לצורכי הקידום והפרסום של האתר. 
 
  • אמינות – חשוב להוסיף לאתר כמה אלמנטים חיוניים המוסיפים לאמינות ולסמכות של העסק שלכם, הן עבור מנועי החיפוש והן עבור הגולשים שלכם. כך, למשל, חשוב להוסיף עמוד אודות מפורט עם מידע על בית העסק והצוות הפועל, מגוון אפשרויות ליצירת קשר עם החברה (טלפון, מייל, כפתור וואטסאפ, השארת פנייה בטופס צור קשר באתר) ועוד. 

לעבוד עם החברה מס' 1 בישראל למיתוג עסקים

חברת ג’נסיס בעלת ניסיון רב שנים בתחום השיווק הדיגיטלי ומיתוג עסקים. למעשה, החברה מובילה בתחום המיתוג בישראל ותשמח לסייע ביצירת המותג שלכם כבר משלבי הייעוץ והאפיון הראשוני של העסק. החברה מספקת שירותי בניית אתרים לעסקים, שירותי מיתוג, בניית מוניטין, שירותי שיווק ופרסום ועוד. כדי להיות הטובים ביותר אתם צריכים לעבוד עם הטובים ביותר. נשמח לתת גם לכם את כל הלב, הידע והניסיון המקצועי שלנו כדי להפוך אתכם למותג מוביל בתחום שלכם כבר משלבי בניית האתר לעסק שלכם. השאירו את פרטיכם כאן למטה באתר ונשמח להיפגש!

תומר מנהל פרויקטים

שאלות ותשובות

האם כל עסק חייב אתר?

עוד לא שמענו על בעל עסק שהכריחו אותו לבנות אתר, כך שההגדרה של “חובה” היא מעט מוגזמת בעינינו. עם זאת… אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם באמצעות האינטרנט, להיחשב למותג מוביל ומתקדם בתחום שלכם, לצבור מוניטין חיובי, להגיע לקהל לקוחות נוסף ללא מגבלה דמוגרפית ולפרוץ את תקרת הזכוכית המרחפת כרגע מעל העסק שלכם – אז אין ספק שאתם צריכים אתר מקצועי לעסק שלכם.

איזה סוג אתר העסק שלנו צריך?

מרבית העסקים בונים אתר תדמית. מדובר באתר סטנדרטי המציג היטב את בית העסק. הוא כולל מספר עמודים ראשיים בתפריט המציגים מידע אודות העסק, עמודי שירות עם פירוט על השירותים השונים שהעסק מציע וכמובן עמוד המספק מגוון אפשרויות ליצירת קשר עם החברה. אם יש לכם מוצרים למכירה תוכלו לבנות אתר חנות אלקטרונית או לשלב חנות באתר התדמית שלכם.

כמה עולה לבנות אתר מקצועי לעסק?

המחיר של אתר אינטרנט מקצועי לעסק עשוי להשתנות בהתאם למגוון רחב של פרמטרים, החל מדרישות הלקוח, סוג האתר, מטרות האתר, חבילת שירותים של הלקוח עם משרד הפרסום ועוד. כדאי ליצור עמנו קשר לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר המותאמת לצרכים שלכם.

מדוע לבנות אתר דווקא עם ג'נסיס?

חברת ג’נסיס בעלת ניסיון רב שנים בתחום המיתוג והפרסום והיא בנתה אינספור אתרים ללקוחותיה במגוון רחב של תחומים. החברה עובדת עם חברות בכל סדר גודל ומשקיעה בהון האנושי בחברה הן מבחינת תודעת שירות והן מבחינה מקצועית. נשמח להעניק את השירות הטוב והמקצועי ביותר גם לכם.

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513