בניית אתר וורדפרס

שיבלוט מעל המתחרים שלכם

השילוב בין צורכי הלקוח, כלים טכנולוגיים מתקדמים ועובדים מוכשרים ומנוסים מאפשר לנו לבנות ללקוחותינו אתרים מדהימים, מעוצבים היטב ומותאמים לצורכי קידום ופרסום כבר מהרגע הראשון. סביר להניח שגם בתחום שלכם יש תחרות רבה. אם אתם רוצים להתבלט מעל המתחרים שלכם ולמצב את עצמכם כעסק מוביל וחזק בתחום שלכם, אנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים כאן למטה ופשוט להתחיל.

google-five-stars
5.0

המטרה שלי היתה להביא יותר פניות מאותו סכום כסף שאני משקיעה, התחלתי לבדוק אופציות אחרות לחברה שכבר עבדתי איתה וג'נסיס היו אלה שעשו את הרושם הטוב ביותר
אריאלה קומפורטי

google-five-stars
5.0

לא האמנתי שאני יצליח לעשות עוד הכנסה ממכירות מוצרים באונליין. בזכות הדחיפה שג'נסיס נתנו לי לעסק זה קרה (וקורה עד היום)
יונה מוקטיאל

google-five-stars
5.0

קמפיין בהשקעה של 15 אלף שקל הביא הכנסות של פי כמה וכמה מההשקעה! זה מה שמקבלים שעובדים עם מקצוענים!!

אריאל שימחון

האתר מייצג אתכם באינטרנט ולכן אתם רוצים שהוא ייראה טוב

אתר האינטרנט שלכם הוא לא רק כרטיס הביקור שלכם באינטרנט, הוא הרבה מעבר לכך. הוא מייצג אתכם 24/7 גם כאשר אתם ישנים, הוא יגביר את האמינות של העסק שלכם, ישפר את המעורבות של הקהל, יגביר את החשיפה למותג שלכם ויכול להוות גם תשתית למכירת המוצרים שלכם עם אפשרות לתשלום אונליין. אנו בג’נסיס מתמחים בבניית אתרי וורדפרס מקצועיים לעסקים בכל סדר גודל ונשמח לבנות עבורכם אתר שיהפוך אתכם למותג אמין וחזק בתחום שלכם.

אור PPC
תומר מנהל פרוייקטים

חוויית משתמש לא מהעולם הזה

אחד האספקטים החשובים ביותר כיום בבניית אתרים הוא שיפור חוויית המשתמש באתר. מונח זה מתייחס לכל הקשור לחוויית הגולש באתר. לדוגמה: מהירות הגלישה באתר, התאמה רספונסיבית של האתר למובייל ומסכים שונים, ניווט נוח ויעיל בין העמודים והקטגוריות השונות באתר, עיצוב נעים לעין, תכנים טובים ובעלי ערך ועוד. מערכת וורדפרס ידועה כמערכת הפופולרית ביותר כיום וזאת הרבה משום שמדובר במערכת קוד פתוח. המערכת מאפשרת עריכה מלאה של כל האספקטים השונים באתר, התקנת תוספים משלימים וביצוע פעולות שונות שיכולות לסייע, בין היתר, גם לשיפור חוויית המשתמש באתר בלי הצורך להיות מקובעים בתבניות מסוימות הקיימות בפלטפורמות אחרות.

TOP 10 בניהול סושיאל
עמודים עסקיים מנוהלים כאן בג'נסיס

קאר סנטר

קאר סנטר

מוסך פחחות וצבע.

42K

חשיפות

6024

עוקבים

עורך דין רונן דליהו

דיני המשפחה והירושה.

168K

חשיפות

2,828

עוקבים

בטר בלאס

Better Balance

החברה הישראלית למדרסים.

169K

חשיפות

329

עוקבים

צחר סטון

מפעל לעיבוד וניסור אבן.

65K

חשיפות

1,937

עוקבים

הסעות סגל

הסעות סגל

חברת הסעות.

32K

חשיפות

2815

עוקבים

קארטינג ישראל

מסלול נהיגה מקצועי.

400K

חשיפות

975

עוקבים

יין בעיר

חנות משקאות.

33K

חשיפות

2965

עוקבים

Mina

בגדי תינוקות וילדים.

74K

חשיפות

2950

עוקבים

נדב גינון ועיצוב גינות

חנות משקאות.

65K

חשיפות

4,817

עוקבים

שוק האיקרים

שוק האיכר

פירות וירקות.

74K

חשיפות

2428

עוקבים

אתר וורדפרס מאפשר גמישות מרבית

בזכות העובדה שמערכת וורדפרס הינה מערכת קוד פתוח, ניתן לערוך את קוד האתר ואת כל האלמנטים השונים בו בדיוק לפי צורכי הלקוח. ממשק הניהול הוא נוח וידידותי לשימוש והמערכת מאפשרת גמישות מרבית. ניתן לבנות על וורדפרס כל סוג אתר: החל מאתרי תדמית, דרך קטלוגים, בלוגים, פורטלים למיניהם ועד אתרי מסחר. ניתן להתאים את הצבעים, האלמנטים, הגדלים, המרווחים, המיקום ועוד הרבה מעבר לכך. בהנחה שאתם עובדים עם בונה אתרים המתמחה במערכת וורדפרס, בתוסף האלמנטור ובעיצוב האתר.

שי אטון מנהל לקוחות ופרויקטים
ג'סיקה

עיצוב מרהיב המתאים לרוח התקופה:

ג’נסיס דואגת להכשיר את עובדיה באמצעות סדנאות, הרצאות וקורסים המאפשרים ללמוד את הטרנדים השונים בעולם השיווק הדיגיטלי, בניית האתרים והעיצוב הגרפי וזאת כדי לבנות ללקוחות החברה אתרים מרהיבים המעוצבים בהתאם לרוח התקופה. שילוב של עיצוב מודרני עם התאמה לצורכי הלקוחה, תכנים טובים ונראות מקצועית מעניק ללקוח את היתרון על פני הלקוחות כבר מהצעד הראשון.

לבנות שפה משותפת עם הקהל שלכם

בניית מותג מתחילה באפיון מקדים שלאחריו ניתן יהיה לבנות אסטרטגיית שיווק ופרסום. אסטרטגיה זו כוללת כל דבר הקשור לפרסום העסק שלכם, החל מבניית התשתיות (כמו למשל אתר האינטרנט של החברה) וכיצד אלו ייראו ועד למסרים השונים המופצים בשם החברה. אלה יכולים להיות באמצעות קמפיינים ממומנים, דרך האתר שלכם, דרך פרסומות באתרים אחרים, בהדפסה על הכוס במשרד שלכם, בפוסטר, ברול-אפ או אפילו בפליירים או כרטיסי הביקור שאתם מחלקים. חשוב לבנות שפה משותפת למותג שלכם הן מבחינת עיצוב והן מבחינת מסרים והתנהלות (מי מדבר עם הלקוחות? כמה זמן לשיחה ממוצעת? איך מדברים עם הלקוחות? וכו’). הצוות המקצועי שלנו ידריך אתכם לאורך כל הדרך ויסביר לכם כיצד להביא לידי ביטוי את ערכי המותג שלכם, ההתנהלות והמסרים השיווקיים שלכם בכל אספקט של העסק שלכם וכמובן גם דרך האתר שלכם.

יולי מנהלת מכירות
ליאם מנהל PPC

הדאגה לפרטים הקטנים

ההבדל בין אתר וורדפרס חובבני לאתר מקצועי הוא הדיוק והדאגה לפרטים הקטנים. אנו בג’נסיס לא אוהבים להשאיר קצוות פתוחים ובעזרת צ’קליסט מקיף ומקצועי נדאג לכל הפרטים הקטנים באתר שלכם, החל משימוש נכון ברווח לבן באתר, דרך עיצוב מקצועי בטוב טעם ועד לניווט נוח ויעיל לשביעות רצון המשתמשים שלכם. עם חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר, עיצוב מודרני ונראות ויזואלית מקצועית עם דאגה לפרטים הקטנים תהיה לכם תשתית איכותית ומקצועית לשלוח אליה את הקהל שלכם.

אתר רספונסיבי לגלישה נוחה מכל מכשיר

מעל 50% מהגולשים באינטרנט עושים זאת באמצעות הטלפון הנייד. אחוזים נוספים עושים זאת באמצעות טאבלטים ועוד נתח משמעותי עושה זאת ממחשבים ניידים עם מסכים בגדלים שונים. העובדה שמרבית הגולשים כיום גולשים מהמובייל ושהסמארטפונים עשויים להיות עם מסכים בגדלים שונים וברזולוציה שונה גורמת לכך שאתרים שאינם מותאמים כיום למובייל פשוט מפסידים את רוב הלקוחות שלהם. תארו לכם מצב שבו הגולש נכנס דרך הטלפון הנייד שלו לאתר שלכם ומגלה עמוד שנחתך באמצע, או שאין לו גישה לתפריט או כפתורי ניווט אחרים בעמוד שלכם – הוא פשוט יעזוב את העמוד במהירות ויברח למתחרים שלכם. מלבד העובדה שהפסדתם לקוח זה גם יעלה את אחוז הנטישה באתר שלכם ויפחית את ממוצע זמן השהייה בו. אלה ישפיעו במידה ניכרת על הקידום האורגני של האתר שלכם בהתאם.

דורון PPC

אין תחליף לרושם ראשוני

8 מתוך 10 מהגולשים שלכם יעזבו את האתר שלכם בתוך 15 שניות לכל היותר אם לא תציגו להם סיבה טובה להישאר. מכיוון שאין תחליף לרושם ראשוני אתם חייבים להציג אתר מקצועי, איכותי ודינמי כבר מהמסך הראשון המוצג ללקוח, בין אם הוא הגיע לדף הבית או לאחד העמודים הפנימיים באתר. אנו מבינים היטב את החשיבות של רושם ראשוני ולוקחים זאת בחשבון בכל עיצוב ואפיון של אתר שאנו בונים, דואגים להתאים את האתר לגלישה במובייל ודואגים לתוכן טוב ואיכותי באתר העסק. כך אנו מגדילים את הסיכוי שהלקוח ייהנה ממידע רלוונטי ובעל ערך עבורו וירצו להישאר לקרוא עוד באתר ואולי אף לדפדף לעמודים אחרים באתר ולהתרשם מתכנים, מוצרים ושירותים נוספים.

ניקול מנהלת מכירות

שאלות ותשובות

מדוע דווקא וורדפרס ולא מערכות אחרות?

יש מגוון פלטפורמות שעשויות להיות מומלצות על ידי חברות בניית אתרים כאלו ואחרות. אנו יודעים לבנות אתרים במגוון פלטפורמות אך מתמחים בעבודה עם וורדפרס על כל גווניה, ומלבד אתר מרהיב שנוכל לבנות לעסק שלכם אנו גם ממליצים על מערכת זו לצורכי קידום אורגני ופרסום לאחר מכן.

כמה זמן לוקח לבנות אתר וורדפרס?

בניית אתר וורדפרס יכולה לקחת חודש – חודש וחצי בממוצע ואפילו קצת מעבר לכך. איננו מדברים על העלאת האתר לאוויר אלא על התהליך כולו, כולל האפיון מול הלקוח, חתימה על הסכם עבודה, עיצוב ובניית האתר, הזנת תכנים ראשוניים ועוד כמה וכמה שלבים בדרך הנדרשים בבניית אתר מקצועי לעסק. אלה עשויים להשתנות מאתר אחד לאחר.

האם אנו יכולים לנהל את האתר בעצמנו או חייבים שבונה האתר ינהל אותו עבורנו?

וורדפרס מציעה ממשק ניהול ידידותי ונוח שתוכלו בהחלט לנהל בו את האתר שלכם בעצמכם אם תרצו בכך. תמיד עדיף לעבוד עם חברה מקצועית שתתחזק את האתר שלכם כמובן.

מה כדאי לעשות אחרי בניית אתר וורדפרס לעסק?

השלב הבא לאחר בניית האתר שלכם הוא כמובן להתחיל לפרסם. אתרי וורדפרס מאוד ידידותיים לגוגל ולכן מומלץ להשקיע בקידום אורגני בדרך כלל. מוטב לבנות תחילה אסטרטגיית שיווק בצורה נכונה ומקצועית ומשם להחליט כיצד להביא את הגולשים לאתר שלכם.

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513