בניית אתר תדמית

בניית מותג מתחילה באתר תדמית טוב

חברת ג'נסיס נחשבת כיום לחברה המובילה בישראל למיתוג ופרסום עסקים. החברה עובדת עם עסקים בכל סדר גודל ותוכל לסייע גם לכם להפוך למותג מוביל בתחום שלכם. כדי לעשות זאת צריך להתחיל מאתר תדמית מקצועי לעסק. פגישה של עד 60 דקות עם הצוות המקצועי שלנו תסייע לכם להכיר את העסק והתחום שלכם טוב יותר, לדעת כיצד האתר שלכם יוכל לסייע לכם ומהם הצעדים הבאים בתהליך.

google-five-stars
5.0

קמפיין בהשקעה של 15 אלף שקל הביא הכנסות של פי כמה וכמה מההשקעה! זה מה שמקבלים שעובדים עם מקצוענים!!


אריאל שימחון

google-five-stars
5.0

רק לפני כמה חודשים המכירות שהייתי עושה דרך האינטרנט היו משמשות לי כהכנסה צדדית. היום אני במצב שעזבתי את העבודה כי אני חייבת לתת עוד זמן במשך היום ללקוחות חדשים שנכנסים על בסיס יומי בזכות עבודת הפירסום של ג'נסיס
רונה עמרני

google-five-stars
5.0

חברת פרסום הכי מקצועית שפגשתי . לאחר שעברתי חברות פרסום רבות באינטרנט שהבטיחו הרים וגבעות...וכולן אכזבו . סוף סוף הגעתי לחברה מקצועית , שיודעת את העבודה . הרימו לי אתר מכירות מדהים ...ובקמפיין קצר הכניסו לי אלפי אנשים לאתר
עמית שניידר

מה מאפיין אתר תדמית מקצועי?

אתר תדמית הוא האתר הקלאסי ביותר לבתי עסק וארגונים שונים. כדי לנצל את הכוח העצום של האינטרנט לטובת קידום העסק כמותג מוביל בתחום ולהגביר את החשיפה למותג – תצטרכו לבנות אתר תדמית מקצועי שישמש כתשתית העיקרית שאליה תשלחו את תנועת הגולשים מקמפיינים שונים שתקימו. אתר תדמית יכלול מידע על החברה, שירותיה וכמובן אפשרויות שונות ליצירת קשר. בדרך כלל, העמודים הראשיים באתר שכזה יהיו: דף הבית, דף אודות, כמה עמודי שירות עיקריים ועמוד יצירת קשר עם בית העסק. כמובן שבעמוד הבית ובעמודים נוספים ברחבי האתר יופיעו פיצ’רים ואלמנטים שונים שיסייעו לשיפור הניווט באתר ויציעו אפשרויות נוספות ליצור קשר עם בית העסק.

מומלץ להוסיף גם אזור מאמרים/בלוג לאתר על מנת לפרסם ולשתף בו מאמרי תוכן בעלי ערך עם הגולשים. אזור זה יאפשר שמירה על אתר המתעדכן בתדירות סבירה, העלאת עמודי תוכן נוספים לאתר שיביאו תנועה נוספת מגוגל באמצעות קידום ביטויי מפתח משניים. לצד כל אלה גם תוכלו לספק ערך רב יותר ללקוחות שלכם, דבר שישפר את האמינות שלכם בעיני הגולשים ויקרב ביניהם לבין המותג. כן, אנו יודעים – כאשר מקימים אתר יש הרבה פרטים קטנים לחשוב עליהם וזו הסיבה מדוע אתם רוצים לעבוד עמנו ואנו נשמח לעבוד ביחד אתכם ולבנות לכם אתר מדהים שיקנה לכם יתרון על המתחרים שלכם.

אביחי ותומר
בנג'י SEO

שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ליצור יתרון על פני המתחרים שלכם

בניית אתר תדמית יכולה להיות ההבדל ביניכם לבין המתחרים שלכם. כמובן שגם למתחרים שלכם יש אתר לעסק ואולי גם הם משקיעים אלפי שקלים בחודש על פרסום וקידום במנועי החיפוש. דווקא זו הסיבה להשקיע בבניית אתר מקצועי שגם ייראה טוב אבל גם יהיה פונקציונלי מבחינת קידום בגוגל, מיתוג נכון של העסק וחיבור הגולשים למותג. כך למעשה תוכלו לייצר יתרון על פני המתחרים שלכם אם תאמצו כמה כלים טכנולוגיים מתקדמים. אלה יכולים לסייע בשיפור חוויית המשתמש באתר, באיסוף מידע אודות הגולשים באתר, במציאת קישורים שבורים באתר העשויים לפגוע בהליך הקידום ועוד.

TOP 10 בניהול סושיאל
עמודים עסקיים מנוהלים כאן בג'נסיס

קאר סנטר

קאר סנטר

מוסך פחחות וצבע.

42K

חשיפות

6024

עוקבים

עורך דין רונן דליהו

דיני המשפחה והירושה.

168K

חשיפות

2,828

עוקבים

בטר בלאס

Better Balance

החברה הישראלית למדרסים.

169K

חשיפות

329

עוקבים

צחר סטון

מפעל לעיבוד וניסור אבן.

65K

חשיפות

1,937

עוקבים

הסעות סגל

הסעות סגל

חברת הסעות.

32K

חשיפות

2815

עוקבים

קארטינג ישראל

מסלול נהיגה מקצועי.

400K

חשיפות

975

עוקבים

יין בעיר

חנות משקאות.

33K

חשיפות

2965

עוקבים

Mina

בגדי תינוקות וילדים.

74K

חשיפות

2950

עוקבים

נדב גינון ועיצוב גינות

חנות משקאות.

65K

חשיפות

4,817

עוקבים

שוק האיקרים

שוק האיכר

פירות וירקות.

74K

חשיפות

2428

עוקבים

ג'סיקה

נחסוך לכם זמן וכסף ונבנה לכם אתר מותאם למובייל ולקידום אורגני

ג’נסיס מתמחה בשירותי מיתוג ופרסום לעסקים ובניית אתר תדמית לעסק היא רק הצעד הראשון בדרך לשם. אתם בונים את האתר כדי להביא אליו תנועת גולשים רבה במטרה להפוך אותם ללקוחות נאמנים של החברה שלכם. המסקנה היא שככל הנראה תתחילו בקמפיין הפרסום מיד לאחר שהאתר שלכם יהיה באוויר וסביר להניח שתרצו להשקיע גם בקידום אורגני במנועי החיפוש. בונה אתרים המקטין ראש ינצל את העובדה שהלקוח הממוצע אינו בעל ידע וניסיון בתחום ולא יציע להכין לו את האתר למנועי החיפוש כבר משלבי בניית האתר. דבר זה יגרור מהלקוח את הצורך לשלם לחברת הקידום על חודש ראשון של התאמות ושינויים שונים באתר.

לא די בכך שתבזבזו זמן יקר אלא גם כסף רב. אנו בג’נסיס רוצים שתצליחו ונראה לכם זאת בכל שירות שאנו מספקים. לכן, בעת בניית האתר כבר נבצע עבורכם כמה התאמות החיוניות להצלחה בקידום האורגני שלאחר מכן והכול יהיה כבר כלול בהצעת המחיר ללא תוספת!

1,2,3 ויש לכם אתר תדמית מקצועי לעסק!

בניית אתר תדמית עם ג’נסיס נעשית בכמה שלבים. אז נכון שלא בונים אתר מקצועי לעסק ביום אחד אבל זה לא אומר שתצטרכו לחכות הרבה זמן כדי שיהיה לכם אתר כזה ותוכלו להתחיל לעבוד על הפרסום שלו. בשלב הראשון נציגינו המקצועיים יפגשו אתכם כדי לבצע אפיון מלא לעסק ולבנות אסטרטגיה לבניית המותג שלכם. לאחר מכן נאפיין את האתר העתיד להיבנות, נגדיר את המטרות שלו וכיצד נרצה שהוא ייראה מבחינת עיצוב, מבנה, תכנים ראשוניים ועוד.

בשלב זה נכין לכם סקיצה מאוירת של עמוד הבית ואם צריך גם של עמודים ראשיים נוספים באתר, זאת כדי להמחיש לכם בצורה ויזואלית את האתר שלכם. לאחר אישורכם נתקדם לשלב בניית האתר והכנת התכנים הראשוניים. המעצבים הגרפיים שלנו ביחד עם המתכנתים יעבדו על מבנה האתר ועיצובו ואילו כותבי התוכן יעשו את המאמצים שלהם כדי לדאוג לתוכן ראשוני שיציג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. כל זאת לצד ביצוע התאמות למילות מפתח הנדרשות לצורך הקידום האורגני של האתר.

לבסוף נטמיע את התוספים והכלים הטכנולוגיים המתקדמים הנדרשים לצורך קמפיין הפרסום ומעקב אחר תנועת הגולשים באתר, איסוף נתונים והפקת דו”חות. מהם נוכל להפיק מסקנות ולשפר ביצועים לאורך קמפיין הפרסום שלאחר בניית האתר. בשלב זה נבצע גם התאמת האתר למובייל ונבצע שיפורים לחוויית המשתמש באתר. כעת האתר מוכן לצאת לאוויר.

קארין מנהלת מכירות
תומר מנהל פרוייקטים

מדוע דווקא לעבוד עם ג'נסיס?

  • ניסיון – ג’נסיס פועלת בתחום מעל 12 שנים בהצלחה רבה ובשנים האחרונות הפכה להיות החברה המובילה בישראל למיתוג עסקים. עם מעל 1,000 לקוחות הפועלים עם החברה בהצלחה רבה אנו נשמח להעניק גם לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר.
 
  • צוות מקצועי – החברה מעסיקה צוות עובדים נרחב ומקצועי כאשר כל עובד בעל תחום התמחות ייחודי. העובדים זוכים אף להכשרות מקצועיות נוספות באמצעות קורסים, סדנאות והרצאות לצורך העשרה מקצועית ואישית, פיתוח תודעת שירות גבוהה ועוד.
 
  • תיק עבודות והמלצות – אנו מאמינים שהשירות המקצועי והאדיב שאנו מספקים ללקוחותינו הולך לפנינו ולכן אם אתם עדיין מתלבטים אנו מזמינים אתכם לדבר עם לקוחותינו!
 
  • מעטפת מלאה – החברה מספקת מעטפת מלאה לכל שירותי הדיגיטל שאתם צריכים במקום אחד, החל משלב הייעוץ והאפיון הראשוני, דרך בניית אתר מקצועי לעסק ועד לניהול קמפיינים במגוון טכניקות פרסום מובילות. הכול כחלק מבניית שפה משותפת למותג שלכם כמובן.

שאלות ותשובות

איך נדע שאתם החברה המתאימה לנו?

אנו נשמח לקבוע אתכם פגישה במשרדנו ללא התחייבות ולארח אתכם באדיבות. במהלך הפגישה תוכלו לשתף אתנו את המטרות שלכם ויחד אתכם נוכל לאפיין את אסטרטגיית המותג שלכם וצורכי העסק. אם לא תראו בנו מתאימים לדרך משותפת לאחר אותה פגישה נברך אתכם בהצלחה באהבה רבה. אם תלכו אתנו יד ביד – ניתן לכם את כל הלב, הידע, הכלים והניסיון המקצועי שלנו כדי להפוך אתכם למותג מוביל בתחום שלכם.

מהו אתר תדמית?

אתר אינטרנט קלאסי לעסקים בכל סדר גודל. האתר יכלול לרוב כמה עמודי שירות ראשיים, לדף עמוד הבית, עמוד אודות ודף יצירת קשר עם בית העסק. מומלץ גם להוסיף בלוג מאמרים לשיתוף תוכן נוסף עם הגולשים.

כמה עולה אתר תדמית?

איננו רוצים לנקוב בסכום או טווח מחירים כיוון שזה עשוי להשתנות בין לקוח אחד לאחר, לדרישות הלקוח, לאפיון האתר ומשתנים רבים אחרים. צרו עמנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדויקת.

כמה זמן לוקח לבנות אתר תדמית?

בדרך כלל בין חודש וחצי לחודשיים בממוצע. לעתים פחות מכך ולעתים יותר. זה תלוי בדרישות, במאפיינים ובמשתנים שונים. לקבלת לו”ז מדויק יותר אנא צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513